Iney schreef:tja, ik ga na deventer ziekhuis..
Komt vast wel goed. Die mensen zien zo vaak naakt en worden er echt niet warm of koud van. Begrijp dat het op jouw leeftijd best eng is, maar je staat er hooguit 5 minuten. Waarschijnlijk wel minder.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Iney schreef:omg over mij bevalling wil ik me nog geen zorgen maken haha. Nou ik weet iig nu dat het bloot is. Hopelijk is het snel voorbij.
En ook dat komt goed! Ik ben erg preuts, maar had toen zo veel pijn, als al mijn collega's om me heen hadden gestaan had me dat om dat moment totaal niet geintresseerd
) En nja, gewoon doen en je zal merken dat je je gewoon op je gemak zult voelen 
Ik vond het ook doodeng van te voren, maar gewoon gedaan en toen had ik eigenlijk nergens last van

Iney schreef:Nou dat die mensen al honderden borsten hebben gezien, maar het gaat om me eige gevoel... Maar tja,
Welshcobfan schreef:Ik heb wel altijd een degelijke slip aan naar dat soort dingenGewoon voor het geval dat de broek ook uit moet.
(zie mij nog liggen in de gipskamer in een ielig stringetje)
) 

). Schaamde me wel, voelde me een beetje opgelaten maar het was zo voorbij en het waren harstikke vriendelijke mensen! Iney schreef:Nou dat die mensen al honderden borsten hebben gezien, maar het gaat om me eige gevoel... Maar tja,
fannetje schreef:Ik werk dus op de rontgenafdeling in een ziekenhuis.
In principe laten wij altijd de bovenkant ontkleden, maar als mensen er moeite mee hebben dan mogen ze ook een hemdje aanhouden hoor. Zou dat dus dan gewoon even aangeven. Het stelt echt niks voor. Even diep inademen en de foto is klaar. Er worden er standaard altijd 2 gemaakt. 1 van achter naar voor ( je staat dan met je voorkant tegen de plaat aan) en 1 dwars.

Iney schreef:Nou dat die mensen al honderden borsten hebben gezien, maar het gaat om me eige gevoel... Maar tja,

Iney schreef:Okee, dan doe ik een kort hempje aan en hopen dat ik een vrouw heb. Ik ben 15 en vind dat gewoon een beetje spannend.
! )
! Colorado schreef:ook helemaal naakt op mijn stringetje ne (had er totaaall niet over nagedacht)
. We mochten een hemdje aan doen, dus ze had er niet beter op gevonden dan een hemdje te lenen van iemand die een stuk groter als haar was zodat het over haar billen heenviel
.
.