naar 6 jaar is het ineens over...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: naar 6 jaar is het ineens over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:21

Nou, ik heb zo mn twijfels over zijn intenties...
Naar aanleiding van je laatste berichtje...

Hij zegt dat die andere meid hem een mail heeft gestuurd dat ze het niet ziet zitten vanwegen de afstand.
Ik krijg het idee dat hij jou nu warm probeer te houden voor het geval die andere meid definitief afhaakt.
Zorg ervoor dat je geen 2e keus bent.

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:35

wil wil echt geen 2de keuze zijn daar pas ik voor!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:07

Ik vind dat hier op Bokt altijd zo snel geoordeeld wordt over mannen die klootzakken zijn.

Het is echt niet zo zwart/wit hoor.

Elk persoon kan geconfronteerd worden met ineens gevoelens voor iemand anders. Dat kan iedereen overkomen.
Het is maar wat je er mee doet.

En deze jongen is nog erg jong, natuurlijk is het dan verleidelijk om te kijken wat die gevoelens voor dat meisje betekenen.

Hij moet nu echter een keuze maken:
Of ik wil verder met TS en stort me weer helemaal op haar
Of ik stop met TS om te kijken wat die gevoelens voor dat meisje betekenen.

Het is voor hem ook niet makkelijk. Voor beiden niet.

Het is heel menselijk om tijdens een lange relatie op een gegeven moment iemand tegen te komen waar je OOK gevoelens voor krijgt. Het kan namelijk naast elkaar bestaan.
Vaak worden die gevoelens dan weggestopt en vergeten, omdat diegene voor zijn of haar huidige partner kiest.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 22:44

Ik ga het ook niet over hem hebben, jouw verhaal staat hier en jij voelt je rot, dat is erg genoeg toch?

Meis je bent 21, een geweldige leeftijd om single te zijn ;) dus huil maar en wees maar verdrietig en boos, en zorg er daarna ZELF voor dat je weer gelukkig wordt, echt, je moet je geluk niet van andere af laten hangen en niet wachten op iemand die je gelukkig maakt, dat moet je lekker zelf doen.

Tsja het terug nemen verhaal...dit werk blijft hij doen, hoe denk jij dat jij er bij zijn eerstvolgende reis bij zit?
Relaxed en ontspannen? Ik denk het niet, het is zijn eerste trip en hup het gebeurd, het kan net zo goed nooit meer gebeuren, maar de kans is even groot dat het blijft gebeuren, je trekt veel met die mensen op, je vriendin is er niet, je mist toch die knuffel en die zoenen en tsja...als er dan 1 meis is die dat wel kan geven en toevallig ook nog leuk is....sommige mensen *zowel mannen als vrouwen* kunnen die verleiding niet aan.

Wat je ook wilt doen, zorg ervoor dat het je meer vreugde dan verdriet brengt, op de lange termijn.

Succes

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 00:45

Ik zou ook niet veel contact met hem houden, in het begin iig niet.
Ik had ook 2 maand geleden dat m'n vriend (naja ex dus) het na dik 2 jaar uitmaakte, het was ook mijn eerste vriend, en ik heb ook nooit iemand anders gezoend ofzo. Dus ik vond het ook echt heel moeilijk.
Ik wilde hele goede vrienden blijven met hem, en hij vond dat ook wel prima maar ik ben er wel achter gekomen dat dat niet werkt (bij ons iig niet). Ik praat nog wel af en toe met hem, maar niet vaak meer.
In het begin had ik het niemand verteld maar ik moest het echt bij iemand kwijt, m'n moeder. Dat heeft me echt heel erg geholpen. Ook een goede vriendin had me goed gesteund.
Dus mijn tip: (in het begin) ff geen contact zoeken (desnoods ook ff blokkeren op msn) en anders flauwe opmerkingen zoals dat hij mail heeft van dat meisje negeren. Ik vind het nogal stom dat hij dat jou verteld, dat hoef je niet te weten toch?
Maar echt, veel afleiding zoeken hoor! Gewoon zorgen dat je weinig tijd hebt om er over na te denken.
Ik dacht bij mezelf toen ook dat ik er heel lang over zou doen maar het viel reuze mee :) Ik denk dat het 2 week geduurd heeft, en ik loop nu weer vrolijk rond :D
Ohja, ik had het in het begin dus bijna niemand verteld, in de eerste week alleen m'n familie en 2 hele goede vriendinnen. Na 2 weken heb ik het andere mensen ook verteld. Ik had namelijk nog niet echt de behoefte in vragen enzo, ik wilde gewoon ff met rust gelaten worden.
Succes iig! :(:)

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 11:24

bedankt iedereen voor jullie verhaal!!

heb vanacht erg slecht geslapen...
had overal pijn en dacht hoort dit er nu ook nog bij dan??
denk toch dat ik nu ook nog eens griep erbijheb...
heb zelfs koorts, hoofdpijn, oorpijn echt alles doet me zeer...

heb hem net even gebeld... kon het niet laten wilde gewoon zijn stem even horen...

over die mail.. ik had hem gevraagd hoe het nu tussen hun zat en of het nu wel of niet wat werd vandaag dat hij me die liet lezen..
gister heeft hij ook lang met dr gesproken want zij twijfelt heel erg ofzo..
hij is nu onderweg na dr toe om te praten..
hij word gek van de situatie...
ik moet nu gewoon maar opgeven..
hij wil haar en niet mij..
hij zei tegen me dat ik echt goed voor hem ben geweest en mij nooit zal vergeten!!
we hebben het ect goe dgehad!!
hij heeft spijt voor wat hij me aan doet..
ik verdien dit niet zei hij steeds!!
ik verdien iemand die alleen van mij houd en niet zo als hij geveolens heeft voor een ander..
hij vind het gemeen tegenover mij om verder proberen te gaan met onze relatie omdat hij dubbele gevoelens heeft..

vanaf morgen is hij weer weg voor zijn werk..
na polen... heb toch gevraagd of hij af en toe iets van zich wou laten horen en hij was blij dat ik dat wel wou...

ik weet het ik moet niet wachten op hem..
moet verder gaan met mijn leven...
op dit moment wil ik dat ook heel graag...
soms huil ik ineens heel veel en dat ineens niet en word ik alleen maar boos...
begrijp mijn gevoel niet zo goed maar goed...
wie weet hoe ik me over een week voel..

vanmiddag moet ik les geven aan kindjes bij de paarden..
hoop dat het me lukt..
wil die griep en mijn gevoel gewoon aan de kant kunnen zetten..
kon je je gevoel maar uitschakelen..

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 18:12

phoe nog steeds erg ziek..
dikke koorts...
bijna onderuit gegaan vamorgen op een drukke markt..
maar wil niet nog zieker worden door steeds aan hem te denken...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:13

He bah wat vreselijk zeg...voor jullie allebei..

Voor jou, omdat hij naar dat andere meisje gaat.
Voor hem, omdat hij heen en weer geslingerd wordt door emoties.

Ik weet zeker dat hij van je houdt, hij is eerlijk tegen je geweest om dit allemaal te vertellen.

En het doet hem verdriet dat hij jou verdriet doet.

Heel veel sterkte om je door deze achtbaan van emoties heen te slaan.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:37

Ik zou toch proberen afstand van hem te nemen. Prima dat hij het ook moeilijk heeft, maarja dan had ie z'n handjes thuis moeten houden terwijl hij in een relatie zit...

Eerlijk is 'ie misschien wel, maar ik zou echt doodgaan als m'n vriend mij dumpte voor een ander, en vervolgens doodleuk ging vertellen dat het andere meisje hem misschien toch niet wilde en dat hij haar nu ging opzoeken. Prima dat hij gevoelens heeft voor een ander, ik denk dat bijna iedereen dat weleens heeft, maar het is nog altijd een keus wat je daarmee doet...
En ik krijg bij jouw berichten echt het idee dat als hij haar kan krijgen, hij er direct voor gaat. En als zij hem niet wil, dan sta jij nog klaar als back-up...

Ik hoop dat je begrijpt dat ik dit niet typ om jou te pesten of verdrietig te maken, maar ik zou het vreselijk vinden als hij nu enkel bij je terug komt omdat die ander hem niet wil. Ik denk dat het dan een kwestie van tijd zou zijn voordat hij een meisje tegenkomt die hem wel wil, en hij jou nog eens zo iets flikt. En echt dat verdien je niet!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:21

meid ik ken me heel erg terug in jou verhaal.
Toen ik 13 was kreeg ik mijn eerste ''relatie'' Eentje die uiteindelijk (met tussenstoppen :+ ) 3 jaar heeft geduurt. Maar de allereerste valentijn die wij samen hadden. Moest ikv roeg naar huis. En is hij vreemdgegaan met mijn toemalige beste vriendin. Maar heft bleef niet bij zoenen. Gelukkig niet HET Maar toch. Het zoenen heeft hij mij na 4 weken ''eerlijk'' zelf verteld maar ben er zelf achtergekomen dat er meer was gebeurd.
Ik dacht toen dat ik het ''zelfde recht'' had en ben toen ook vreemdgegaan. Waarom meneer het uitmaakte .. }:0 .. maar oke dat terzijde ik het hem ook gewoon meteen moeten dumpen.

maar merk wel dat de ''relatie'' die wij daarna nog hadden ik altijd aan het twijfelen was of hij niet weer zou vreemdgaan. Werd ook jaloerser. Hij heeft mij toen ook heel eerlijk gezegt dat toen het de eerste keer uit was tussen ons en dat meisje zou wat met hem willen had hij wat met haar genomen.
En dat komt loeihard aan.

Ookal zou hij jou nou terug willen en doe je het . Geloof me: het gevoel blijft continu in je achterhoofd.
ZOals ik het nou allemaal lees is hij flink in de war maar wat ik ook zie:
HIJ IS JOU GVD GEENEENS WAARD!!!..
Ieder meisje/vrouw heeft recht op een lieve jongen die je kan vertrouwen. En die dit soort dingen niet doet. Hij zegt dat hij van je houd. Maar hij rent harder naar dat andere meisje toe dan naar jou.

Het kan ff heeeeel hard klinken maar meis denk aan je eigen. Ga leuke dingen doen met vriendinnen. Ga samen met je vriendinnen een lijstje over hem maken: Als die slechte dingen. En geen goede!!! Dat is juist leuk ;) . En negeer hem volkomen. Hij is jou niet waard, JIj verdient wat beter en laat hem maar lekker :+ }:0 :Z }> .. enz enz enz ;)

succes

Ps: Wat ook extreem leuk is.. Als je toevallig een dartbord heb.. Een foto van hem er op prikken en dan problemen delen van zijn lichaam of hoofd te raken ;) tuurlijk wel samen met andere mensen doen .. Echt een tip ;)

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:10

laetitia schreef:
Ik vind dat hier op Bokt altijd zo snel geoordeeld wordt over mannen die klootzakken zijn.

Het is echt niet zo zwart/wit hoor.

Elk persoon kan geconfronteerd worden met ineens gevoelens voor iemand anders. Dat kan iedereen overkomen.
Het is maar wat je er mee doet.

En deze jongen is nog erg jong, natuurlijk is het dan verleidelijk om te kijken wat die gevoelens voor dat meisje betekenen.

Hij moet nu echter een keuze maken:
Of ik wil verder met TS en stort me weer helemaal op haar
Of ik stop met TS om te kijken wat die gevoelens voor dat meisje betekenen.

Het is voor hem ook niet makkelijk. Voor beiden niet.

Het is heel menselijk om tijdens een lange relatie op een gegeven moment iemand tegen te komen waar je OOK gevoelens voor krijgt. Het kan namelijk naast elkaar bestaan.
Vaak worden die gevoelens dan weggestopt en vergeten, omdat diegene voor zijn of haar huidige partner kiest.

Dan maak je het eerst uit en daarna ga je door met de ander/las je een periode van bezinking in.
Hij is vreemd gegaan en dan zit je altijd fout. Al gaat je relatie nog zo klote, je bent er altijd nog zelf bij om het uit te maken!

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:04

heb alles even goed gelezen..

afstand hebben we wel genomen tot op zekere hoogte..
ik wil niet ineens geen contact meer hebben, misschien wat verlatingsangst ofzo??
wil gewoon af en toe even op msn met hem praten...

weet dat het uit is en weet dat ik verder moet maar lieve mensen ik weet gewoon nog niet hoe!!

ik zoek afleiding ik doe dingen en ondertussen gaan mijn gedachtens heel ergens anders heen..

zie mensen normaal altijd in de auto nu rij ik iedereen zo voorbij..

kreeg gister trouwens nog een sms van hem..
hij wilde dat ik het niet van een ander hoorde maar hij had een ongeluk gehad in polen..
gelukkig was alleen de bus maar stuk voorraam kapot spiegel eraf dat soort dingen...
schrok er erg van en maak me erg veel zorgen om hem omdat hij nog steed sin polen zit...
was hij maar weer veilig thuis...

wel leuk dat iedereen mee leeft heb er echt wel wat aan hoor!!

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:00

Oke.. heb je iets van een MP3-speler ofzo? Zet er allemaal liedjes op: zoals take a bow van Rihanna enzo.. Zoek trouwens de vertaling van dat liedje maar is op!
Pak een fiets en doe je mp3 speler op en ga als een gestoorde de benen uit je lijf trappen!!!
Werkt echt, doe een zonnenbril op; dan kan je ook nog lekker huilen tussendoor..

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:10

kimmysan schreef:
Oke.. heb je iets van een MP3-speler ofzo? Zet er allemaal liedjes op: zoals take a bow van Rihanna enzo.. Zoek trouwens de vertaling van dat liedje maar is op!
Pak een fiets en doe je mp3 speler op en ga als een gestoorde de benen uit je lijf trappen!!!
Werkt echt, doe een zonnenbril op; dan kan je ook nog lekker huilen tussendoor..

zou het heel graag willen maar zit thuis met een lichte hernia...
moet rustig aan doen wil ik volgende week weer gaan werken..
wel een goed idee!! thanx!

dit nu ff in een dipje..
hele dag ging het goed en nu ineens nu ik even nik smee rte doen heb gaat het weer mis..

heb mijn smsjes die ik verstuurd heb eens gelezen( doe ik wel vaker)
en kom erachter dat ik een dag voordat hij vreemd ging heb gesmst dat ik wou graag met hem wilde praten over het huis waar we samen hebben gekeken. het was een huis die we voor 5 jaar konden huren en ik had liever 1 waar we zelf konden bepalen wanneer we eruit wilden en wanneer niet!!

op de dag dag hij is vreemd gegaan heb ik hem gesmst dat ik blij was dat we nog niet echt samenwoonden want vond het erg moeilijk dat hij weg was en weinig kon smsen...

nu ga ik mezelf weer verwijten maken... wat als ik dit nu allemaal niet had gesmst??
word soms echt gek van mezelf hoor...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:27

Als je dit niet had gesmst had hij precies hetzelfde gedaan wrs, een smsje over wel of niet of wanneer samenwonen is hoe dan ook geen reden om vreemd te gaan!
Als je hem had gesmst dat je een ander had ontmoet en het met hem niet meer zag zitten kan ik nog ergens begrip tonen, maar nee in dit geval niet!

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:58

nee is miss ook wel zo...

je gaat vanalles bedenken he

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:04

Ik snap je helemaal hoor, zo zou ik ook zijn denk ik :j

Maar het punt dat je goed moet onthouden, is dat hij hoe dan ook degene is die fout zat. Wat jij ook hebt gezegd of gedaan, hij zat in een relatie met jou en had gewoon zn pootjes thuis moeten houden :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:12

Wat poedersuiker voor je TS.
Maar zet je bril af, en word eventjes re-eel. (niet banketstaaf bedoeld)

Hij is vreemd gegaan, kan je hem ooit nog vertrouwen?
Wie zegt dat hij het nooit meer doet? hij heeft 1x de verleiding niet kunnen weerstaan.

Voor jou, om dat keer op keer op keer te moeten doormaken , ga je nog veel dieper in een dip.

Meid, je bent in de bloei van je leven, je hebt je paardje. EN een leuke jongen kom je met de tijd wel weer tegen.
Geen hand vol,maar een land vol.

Mijn advies is, laat hem lekker lopen (is makkelijker gezegd als gedaan) En gun hem dit plezier nou gewoon niet.
Hij hoeft niet van 2 wallletjes te eten. Je bent geen speelpop, die gaat liggen wanneer hij wilt.

Sterkte. dikke knuffel

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 20:33

klopt helemaal!!

ik wou hem een mail sturen..
de laatste mail...
met erin dat hij eens trg op de wereld moet komen en eens goed moet nadenken wat hij eigenlijks doet!
dat hij eens aan alles moet denken wat we al hebben door gemaakt, mijn opname, ruzies met zijn en mijn ouders...
ook leuke dingen zo als onze eerste vakantie enzo...

dat hij eens goed moet nadenken of hij dit echt zo wil..

maar of ik dit moet doen??
hij komt ook nog eens online nu op msn |( |(

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:40

Nee juist niet. Je gaat hem alle aandacht geven.
Jij moet juist sterk lijken, In alles negeren, hoe moeilijk dat ook voor je is.
Geef hem geen haar breed toe, dat jij in de put zit.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:12

Hoi,

ook ik denk dat je gewoon niets meer aan hem moet laten horen!!! Als je daar wel behoefte aan hebt schrijf je hem gewoon een brief die je dan vervolgens niet op stuurt. Zo schrijf je het een beetje van je af.

Juist als jij contact met hem blijft houden weet/denkt hij dat je hem terug wilt als het met die ander niets wordt, ook al zeg jij van niet. Of daarnaast kan het zijn dat hij het op den duur beu wordt om te horen hoe rot je jezelf voelt, ook al heb je daar alle reden toe.

Ik heb ooit eens dezelfde 'fout' gemaakt. Mijn vriendje had het uitgemaakt. In plaats van hem met rust te laten belde en smste ik hem steeds. Op den duur werd hij het beu en het is nooit meer goed gekomen. Ik was er TOEN kapot van.

Nu zie ik hem nog wel eens en doet hij me niets meer. Het is intussen 6 jaar geleden en nu hem ik al ruim 5 jaar een lieve vriend en een superlief dochtertje van 1,5!!!!

Dus mijn TIP: verbreek het contact met hem!!!!!!! Bel en sms niet meer en verwijder hem van je MSN en Hyves. Pas dan kan hij er achter komen of en hoe erg hij je mist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN ...... je bent dan ook eerlijk naar elkaar toe. Als hij vraagt waarom je niets meer van je laat horen, antwoord je gewoon: het lijkt me gewoon beter, omdat je hebt uitgemaakt KLAAR. Laat hem maar eens nadenken en geef hem zo de kans om achter zijn ware gevoelens te komen!!!!!

Sterkte meisje

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:17

En stuur die mail niet!!!! Zo blijf je de laatste mail, sms, berichtje via hyves sturen of je laatste belletje plegen. Hij weet ook wel wat hij je heeft aangedaan. En wat verandert die mail?????

Laat gewoon niets meer van jezelf horen. Pas dan kan hij eens goed gaan nadenken!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:30

Een man weet niet wat die mist, maar als ze er niet is
weet een man pas wat die mist.

(Blof)

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 11:38

al julli eberichten doen me echt goed!!
hij begon gister tegen me te praten op msn...
heb hem toen verteld dak een mail had maar niet wist of ik hem moest sturen..
toch maar gedaan...
het was echt zoon mail van kom trg op de wereld en denk eens na wat je doet!

had echt nog hoop en niet zoon beetje ook denk ik..
tis ook pas een week geleden misschien komt het daardoor..

hij heeft duidelijk verteld dat het nu niks kan worden...
wie weet komen we elkaar ooit tegen en kijken we dan verder..
hij vin dhet niet reeel om nu verder t egaan terwijl hij gevoelens heeft voor een ander..
hij wil er niet voor vechten..
dus net als iedereen zegt ben hem niet waard...

krijg ik ooit een ander?? denk ik nu...

als ik ooit een nieuwe vriend krijg wil ik echt een super lieverd die alles voor me over heeft...
en zelfs als het moet mee wil na mijn therapie...
da wilde mijn ex ook niet..
ik 1x mee geweest int begin.
nu we wilde samenwonen moest dat eigenlijk weer omdat ik toch begeleiding in huis nodig heb en hij dat dan van mijn moeder moest overnemen..
ach het komt wel goed schatje zei hij ltijd.
die therapie is voor jouw en niet voor mij ik hoef dat niet..

erg jammer allemaal..
wat kun je je kloten voelen door een jongen....

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:13

laetitia schreef:
Een man weet niet wat die mist, maar als ze er niet is
weet een man pas wat die mist.

(Blof)

Kleine correctie volgens mij is het "de Dijk" ;)