Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dus huil maar en wees maar verdrietig en boos, en zorg er daarna ZELF voor dat je weer gelukkig wordt, echt, je moet je geluk niet van andere af laten hangen en niet wachten op iemand die je gelukkig maakt, dat moet je lekker zelf doen.
Ik denk dat het 2 week geduurd heeft, en ik loop nu weer vrolijk rond

) 3 jaar heeft geduurt. Maar de allereerste valentijn die wij samen hadden. Moest ikv roeg naar huis. En is hij vreemdgegaan met mijn toemalige beste vriendin. Maar heft bleef niet bij zoenen. Gelukkig niet HET Maar toch. Het zoenen heeft hij mij na 4 weken ''eerlijk'' zelf verteld maar ben er zelf achtergekomen dat er meer was gebeurd.
.. maar oke dat terzijde ik het hem ook gewoon meteen moeten dumpen.
. En negeer hem volkomen. Hij is jou niet waard, JIj verdient wat beter en laat hem maar lekker
.. enz enz enz 
tuurlijk wel samen met andere mensen doen .. Echt een tip
laetitia schreef:Ik vind dat hier op Bokt altijd zo snel geoordeeld wordt over mannen die klootzakken zijn.
Het is echt niet zo zwart/wit hoor.
Elk persoon kan geconfronteerd worden met ineens gevoelens voor iemand anders. Dat kan iedereen overkomen.
Het is maar wat je er mee doet.
En deze jongen is nog erg jong, natuurlijk is het dan verleidelijk om te kijken wat die gevoelens voor dat meisje betekenen.
Hij moet nu echter een keuze maken:
Of ik wil verder met TS en stort me weer helemaal op haar
Of ik stop met TS om te kijken wat die gevoelens voor dat meisje betekenen.
Het is voor hem ook niet makkelijk. Voor beiden niet.
Het is heel menselijk om tijdens een lange relatie op een gegeven moment iemand tegen te komen waar je OOK gevoelens voor krijgt. Het kan namelijk naast elkaar bestaan.
Vaak worden die gevoelens dan weggestopt en vergeten, omdat diegene voor zijn of haar huidige partner kiest.
kimmysan schreef:Oke.. heb je iets van een MP3-speler ofzo? Zet er allemaal liedjes op: zoals take a bow van Rihanna enzo.. Zoek trouwens de vertaling van dat liedje maar is op!
Pak een fiets en doe je mp3 speler op en ga als een gestoorde de benen uit je lijf trappen!!!
Werkt echt, doe een zonnenbril op; dan kan je ook nog lekker huilen tussendoor..