Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:14

mijn gezicht spreekt ook boekdelen hoor :P

heb vaak in de winkel, als er een stelletje is die ik aan het helpen ben, dat de vent altijd heel aardig is, en de vrouw altijd zoiets heeft van: wat kijk je naar mijn vent }> (duh.. ben hem aan het helpen)

:P vaak zijn dat super jaloerse vrouwen en ik vind het dan altijd leuk om daar een schepje bovenop te doen door bv een grapje te maken tegen der vent }>

gemeen he :9

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:14

Tja, er was een meisje dat me niet wilde leren kennen omdat ik, toen ik op het paard zat, zo arrogant was met mijn kin in de lucht. Tja, laat ze nu net de training gezien hebben waarbij ik aan het letten was op het feit dat ik steeds naar de grond kijk en ik mijn vriend telkens liet zeggen "neus omhoog" :')

Leuk he, puur afgaan op je eerste indruk? :D Vind het dom om, als iemands hoofd je niet aan staat, dan maar meteen er van uit te gaan dat die persoon niet jou type is. Een eerste indruk zegt niet altijd alles. Het is jammer dat te veel mensen zich er door laten leiden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:15

Ik ben daar blijkbaar heel erg goed in xD
Dat doe ik dan heel erg onbewust, want zo bedoel ik het helemaal niet..

Ik hoor ook regelmatig: Toen ik jouw voor t eerst zag vond ik jouw echt een b.itch.. maar nu valt dat echt wel reuze mee! :D

Ik vind t zelf erg lastig,, dat ik dat heb..
Want je maakt er geen vrienden mee iig

Meraki

Re: Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:17

Ik wordt ook regelmatig zo aangekeken, vraag me ook altijd af waarom?
En ik kan er wel heel erg mee zitten.. 'k bedoel.. wáárom staat mijn kop jou niet aan? Kijk dan ergens anders heen, ipv mij zo vuil aan te kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:19

een leraar zei een keer tegen mij:
'als blikken konden doden, had jij al honderden mensen vermoord.'
Lekker weer.. Ik ben er dus onbewust erg goed in. Tuurlijk, naar sommige mensen kijk je express zo maar die zijn op één hand te tellen. Ik krijg die blik dus ook nog toegeworpen omdat ik zelf zo kijk :Y)

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:23

die blik ken ik maa ral te goed :P haha volgens mij staat die standaard op me hoofd, aangzien iedereen altijd aan me vraagt waarom ik zo kijken, ik heb het niet eens door. maar ag sommige mogen em ook wel krijgen van mij, dan zet ik em nog extra op me gezicht, haha

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:25

Ik schijn er oko goed in te zijn. Zonder dat ik het door heb. Meestal ben ik gewoon geconcentreerd.

Een 'val dood' of 'get lost' blik heb ik ook. Maar die gebruik ik natuurlijk met voor bedachte rade :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:27

Ik doe het onbewust ook vaak. Ik hoor ook regelmatig dat ik erg dodelijk kan kijken, maar dat is dan (meestal) niet mijn bedoeling.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:45

Ik krijg ook vaak reacties van: 'zo he, wat kan jij arrogant kijken'. Dan heb ik zelf niks in de gaten. Maar ik kan het bewust ook uitstekend hoor!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:47

Vooral met het uitgaan denk ik wel eens, kijk dan gewoon een andere kant op ja! Bah! :r

Na zo'n blik ga ik niet snel meer op zo'n type af ene, daar ben ik eigenlijk heel kort door de bocht mee.

Zelf probeer ik me niks van anderen aan te trekken en me te focussen op de mensen die me wel leuk lijken :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:51

Ik moet gelijk aan zo'n pannekoek hier op school. :')
Ik krijg best vaak zo'n blik toegeworpen van meisjes, jaloers zeker. Ik heb nooit echt zo'n blik, misschien onbewust.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:00

Van mijn gezicht kan je heel goed aflezen wat ik denk, soms bést wel vervelend :')
Als ik dan met iemand sta te praten, en diegene hangt een verhaal op waarvan ik denk.. Yeah sure/nog ff/rot toch op >;) Dan is het verhaal meestal erg snel afgelopen, of ik krijg een, je gelooft me niet he? Naar mijn hoofd :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:05

die blik ken ik ook erg goed, aan mijn gezicht kan je bijna elke emotie aflezen, dan vooral de gene die ik probeer te verbergen.
ik schijn die blik dus wel eens toe te werpen (A)
maar ik ontvang hem dan ook regelmatig..

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:09

Ik heb trouwens heel soms ook dat ik iemand al niet mag voor ik diegene goed ken of uberhaupt gesproken heb. Met 1 collega van mij bijvoorbeeld, ze doet echt niet onaardig ofzo, maar ze heeft iets over zich waardoor ik der gewoon echt niet mag. Echt heel vreemd.. Soms heeft ze trouwens wel van die opmerkingen waarvan ik denk, ok is dat nou nodig? >;) En die helpen natuurlijk ook niet echt :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:13

Nooit last van, maar denk dat veel mensen er last van hebben door eigen interpretatie.
Zou niet weten waarom mensen jalours op mij moeten zijn, een schoonheid ben ik niet.

Verder doe ik hem zelf ook niet, niet de ideale machtspositie bij mensen die je niet mag. En hou me ook met andere dingen bezig :P

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:18

Colorado schreef:
Ik heb trouwens heel soms ook dat ik iemand al niet mag voor ik diegene goed ken of uberhaupt gesproken heb. Met 1 collega van mij bijvoorbeeld, ze doet echt niet onaardig ofzo, maar ze heeft iets over zich waardoor ik der gewoon echt niet mag. Echt heel vreemd.. Soms heeft ze trouwens wel van die opmerkingen waarvan ik denk, ok is dat nou nodig? >;) En die helpen natuurlijk ook niet echt :+

Dat heb ik nou ook vaak. Dan vind ik het ook heel lastig om over die eerste indruk heen te komen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:26

Ik heb dus blijkbaar ook een bitch-blik in mijn ogen. En ben mij op sommige gevallen na van geen kwaad bewust. Tegen mij zeggen ze dan ook: kun jij wel eens lachen, mag jij de hele wereld niet ofzo? Heeft iedereen je wat misdaan, als blikken konden doden, enz....
En dan ben ik gewoon lekker aan het werk! :D

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:30

Ik doe het ook (soms onbewust). "Alleen als je lacht kijk je niet arrogant". Ja euh sorry :+

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:31

tegen mij zeggen ze het vaak, dat ik arrogant overkom. maar ik ben gewoon recht voor de raap en hou niet van dat geroddel... gewoon eerlijk zeggen wat je denkt... komt misschien beetje bitschy over maar maakt mij nog niets uit...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:32

Je hebt helemaal gelijk wendietjuhhh... jammer dan als hun de waarheid niet leuk vinden.

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:33

precies ;)

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:39

ikdoemaarwat schreef:
Nueve schreef:
Ik doe dat altijd onbewust! And I don't like it.

Vriendin van een vriendin van me (jaja) was laatst naar die vriendin van me toegekomen 'Mag Tessa mij niet ofzo? Ze kijkt me altijd zo arrogant/'ik-mag-je-niet' aan!'
Terwijl ik d'r gewoon een toffe meid vind.. :=

Dat heb ik dus ook
Ik schijn een bepaalde blik te hebben waarmee ik iedereen wegjaag :+

Ik krijg altijd te horen : "jeej toen ik jou voor het eerst zag vond ik je een echte bitch maar nu ik je ken val je reuze mee"

En ik heb zelf echt niks in de gaten :')

Jaaaaa dat zeggen ze tegen mij ook altijd!!! ik heb het ook echt niet door maargoed het zal wel, ik zit er niet mee :+

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:47

Ik schijn er ook een ster in te zijn...af en toe wel lastig, krijg er op m'n werk ook commentaar op soms. Maar ik kan nooit zo goed de schijn ophouden, vind ik ook nergens voor nodig, zo lang het netjes blijft :)

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:01

Volgens mij doe ik dat zelf ook, ook al is het dan helemaal niet zo bedoeld! Ook wel eens gehoord ja, dat mensen dachten dat ik arrogant was, maar bij nader inzien toch niet zo was. ;)
Tsja, ik zou het me niet te persoonlijk aan trekken want volgens mij zit er 9 van de 10 keer geen bedoeling achter! :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:42

hmmm ik ken de blik, krijg hem zo heel af en toe, maar geef dan ook datzelfde persoon die blik terug..(Hoewel, niet helemaal bewust.. dat gaat meer onbewust)..

van die dingen die mannen/jongens nog niet doorhebben als je het ze van te voren verteld :P