Consort schreef:Als ik jou was zou ik het eerdere topic over Wilders maar eens lezen. Dan zie je dat wat jij zou willen wettelijk helemaal niet kan en al zou Wilders de absolute macht in Nederland krijgen, dan kon het nog niet (tenminste niet binnen 7 jaar, want zo lang kost een grondwetswijziging). Het is dus heel nuttig om je ook even te verdiepen in de haalbaarheid van plannen van politieke partijen, dat voorkomt teleurstelling achteraf. Iets roepen is 1 ding, maar of het ook uitvoerbaar is, is een tweede... Overigens geldt dat niet alleen voor de plannen van Wilders hoor.
In de grondwet staat dat als je allochtoon bent, je niet zo hard gestraft mag worden als een autochtoon?
Er staat heel duidelijk in haar bericht dat ze wil dat die GELIJK behandeld worden en dat ze het dus DEELS eens is met de partij.
want jij bewijst al weer het tegendeel wat dat betreft.
)
Voor mij staat er dat ze vind dat als ze zulke dingen willen uitsteken ze dat maar beter in hun eigen land zouden doen (alsin: dat ze respect moeten hebben voor onze samenleving en als ze dat niet kunnen opbrenge, ze in eerste instantie niet hierheen hadden moeten komen) Nergens staat dat als ze die hier uitsteken ze dan terug moeten. Wel zegt ze dat ze er even hard op aangesproken moeten worden. 
Ik vind hen te radicaal en ik vind ze ook niet breed genoeg..Op twee stond groenlinks, wat me een goed idee lijkt en op drie stond d66 of de sp (klikte de uitslag weg en nou kan ik 'm niet meer vinden