Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:49

Oh jeej, ik heb net een T-Mobile abbo afgesloten als contractvernieuwing en hoop dat ik deze problemen niet ga krijgen.
Wel raar dat ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Als jij die diensten niet gebruikt, waarom moet je er dan voor betalen?

Rianne is er inmiddels al wat uitgekomen, ik bedoel hebben ze een fout toegegeven of iets?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:50

Abbonement afkopen. Heb ik 2 keer gedaan, ik had 2 abb's lopen bij telfort, allebei eruit gegooit...

Dorus

Re: Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:55

Je moet de abonnementstermijn gewoon uitdienen. Je kan proberen of je de resterende abonnementstermijn kan afkopen, maar daar schiet je (financieel) niks mee op.

@zij: jouw situatie is anders. Volgens mij kan je bij de meeste aanbieder je contract ontbinden wanneer je in je eigen straat en volgens mij ook op je werk geen bereik hebt. De klacht van TS is heel iets anders en volgens mij geen reden tot ontbinding van contract.

Je kan trouwens een automatisch incasso terug laten draaien door de bank. Wil je dus een statement maken over die 23 euro dan zou ik iedere maand de automatische incasso terugdraaien en het deel waar je het wel mee eens bent zelf overmaken.

Ik moet Orage nog bellen. Vorig jaar een sim-only abonnement afgesloten voor 2 jaar, maar ze hadden iets fout gedaan en de sim-only niet gestart. En nu blijkt na 1 jaar dat de sim-only is komen te vervallen. Dus hebben ze de correctie niet correct uitgevoerd.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:58

__Possie__ schreef:
Hmm... je kan beter VODAFONE hebben. Want manlief was vorig jaar van HI overgestapt naar goedkoper abbo bij VODAFONE en wat bleek heeft ie 6 maanden cadeau gekregen bij VODAFONE en hoeft ie deze maanden maar €0,58 eurocent te betalen :D ... Dit verbaasde manlief ivm ie het op zijn afschrift zo ontdekte, want normaal betaalde ie elke maand maar €22,50. Maar sinds deze maand is dat tot 6 maanden lang maar €0,58eurocent geworden hihi...
Dus manlief ingelogd op VODAFONE en stond er dat hij elke maand zoveel aan tegoed over heeft dat ze hem dit als cadeau geschonken hebben :D

Waarom die caps? Betaalt vodafone je soms om reclame te maken :')

@ts, als het goed is kan tMobile je gewoon een specificatie van je gemaakte kosten sturen lijkt me? Raar dat ze zeggen dat t niet kan..
Contract afkopen kan ook, maar wat dat gaat kosten is dacht ik afhankelijk van je abokosten, hoeveel maanden je nog moet en dat soort dingen...