Misselijke kunst van Tinkebell (Katinka Simonse)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:23

kavama schreef:
Corelli schreef:
Ik zit er serieus om te denken om een mail te sturen, meer mensen?

Dat boeit haar toch niet, zo heeft ze alleen maar weer stof voor een 2de boek.

Ik vind het een goed initiatief, maar ik denk inderdaad dat zoiets niet echt overkomt... Tuurlijk hoeft het geen f.uck you enzo te zijn, maar des te minder ze er aandacht aan zal besteden, denk ik dan..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:27

Laatst bijgewerkt door Tivoli op 15-05-09 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Re: Misselijke kunst van Tinkebell (Katinka Simonse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 10:27

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:28

het is echt wagelijk. Ik zou nooit mijn eigen kat eigen handig wat aan kunnen doen.

Maar aan de andere kant ik ben een vlees eter en draag leren laarzen. Waarom zouden die beesten wel mogen sterven.....

(begrijp me niet verkeerd, ik praat het zeker niet goed)

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:30

Ah nog zo'n topic :)

Maar gaat het nu wel over dezelfde vrouw? (kan het filmpje niet zien)

Vind het gewoon belachelijk en ziekelijk :) Deze vrouw heeft geen leven. Dus probeerd ze iets nuttigs te doen... Iig iets nuttigs... Zo nuttig is dit niet :)

Bij het vorige topic (als het dus dezelfde vrouw is) had ze een blokkendoos van een hond gemaakt. En nog wat rare extreme dingen.
Alsof een moeder haar kind daarmee laat spelen :?

Nee deze vrouw moet een enkeltje gesticht hebben. Klinkt kort door de bocht en hard, mjaa mijn mening kan soms hard zijn. Sowieso als iemand respectloos tegenover dieren is. Dan kunnen ze van mij ook geen respect meer krijgen. :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 10:31

_Tivoli_ ; super die link! Ga vanavond thuis ff filmpjes kijken (kan hier niet). Had al zitten zoeken of er niet iets van op bokt stond, had wel verwacht dat er een topic zou volgen n.a.v. het programma van gisteravond.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:31

@FZ , ja dit is dezelfde vrouw.

De hond was overigens niet om echt mee te spelen,maar om te laten zien dat huisdieren soms als speelgoed gebruikt worden...
ofzoiets.
Ik vind het disgusting :r

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:33

FZ_Lin schreef:
Ah nog zo'n topic :)
Bij het vorige topic (als het dus dezelfde vrouw is) had ze een blokkendoos van een hond gemaakt. En nog wat rare extreme dingen.
Alsof een moeder haar kind daarmee laat spelen :?

dat is ook wel goed ziek zeg.
Ik had haar een paar jaar geleden bij barend en van dorp gezien. Toen had ze volgens mij alleen nog maar die tas.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:34

niet alleen de vrouw in het pieterbaan stoppen maar ook de mensen die dit soort speeltjes aanschaffen voor hun kind mogen daarheen want die sporen net zo goed niet

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:35

_Tivoli_ schreef:

De hond was overigens niet om echt mee te spelen,maar om te laten zien dat huisdieren soms als speelgoed gebruikt worden...
ofzoiets.

op zich wel een mooie gedachte om uit te beelden.
Alleen wel belachelijk dat ze daar een echte hond voor gebruikt heeft. Je kan tegenwoordig zo mooi nep bont maken, waarom zou je een echt beest gebruiken.

FZ_Lin

_Tivoli_ schreef:

ofzoiets.

Ooh dacht dat het voor kinderen was :o Had het toendertijd verkeerd begrepen.

Maar ik snap niet dat zij hiermee door mag gaan. Dit brengt mensen ook op verkeerde ideeen..
Er lopen namelijk gekken bij die denken van: Hey mijn hond/kat is irritant dit is ook een oplossing..

Zoals jij het ook zegt: Ik vind het ook disgusting :r

Roane

Toen mijn kat, waarvan wij verdenken dat hij lichtelijk dement begint te worden, vorige week een vette flats draaide in mijn favoriete schoudertasje, speelde ik ook even met de gedachte om een handtasje van hem te maken ter compensatie.
Maar ik hoef geloof ik niemand uit te leggen dat ik dát natuurlijk niet gedaan heb, en gisteren lagen we heerlijk met z'n tweetjes een film te kijken voor de computer...

Ik word hier gewoon misselijk van, gatverdamme. := Ik moest nog net niet de neiging ondrukken om naar buiten te rennen, mijn kat fijn te knuffelen en hem te zeggen dat ik het écht niet meende hoor!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:36

Heb haar gisteravond ook op tv gezien!'
Vindt het een beetje vreemd, beetje raar ben je wel.
Mede omdat ze zelf haar kat heeft doodgemaakt.
Laatst bijgewerkt door MamboBeach op 15-05-09 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

BeeMed

tita schreef:
niet alleen de vrouw in het pieterbaan stoppen maar ook de mensen die dit soort speeltjes aanschaffen voor hun kind mogen daarheen want die sporen net zo goed niet

vergis je niet in speeltjes (vooral hondenspeeltjes) die uit landen zoals thailand komen. Waar denk je waar die soms van gemaakt zijn?

FZ_Lin

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:37

tita schreef:

Het speelgoed was dus niet om mee te spelen,maar als kunst.

Maargoed,wáár het ook voor dient,in het vorige topic heb ik ook veelvuldig aangehaald dat die vrouw compleeeeeeeet te plank misslaat met haar statement :roll:
Het enige wat het oproept is walging.

Wig_love

WAT EEN RAAR MENS! Dit doe je toch niet.!!

Zij zous is lekker naar de Gevangenis moete ofzo.! achterlijk gestoord Mens.!

Fitch

Heel ziek, ongeveer net zo ziek als varkens, koeien, schapen, nertsen, vossen, geiten en paarden doodmaken en er dingen als vlees, leer of bont van maken. :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:39

Was zij niet een paar jaar geleden ook al in het nieuws met die stuiterende kuikentjes op film etc?? Toen was er hier ook al een topic over. Ik blijf het ook een beetje creapy vinden, om van je huisdieren dit soort dingen te maken... Snap ook niet dat het als kunst wordt gezien etc.

Edit ik haal ze door elkaar die stuiterkuikens waren van Mathilde Hemmes

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:42

Fitch schreef:
Heel ziek, ongeveer net zo ziek als varkens, koeien, schapen, nertsen, vossen, geiten en paarden doodmaken en er dingen als vlees, leer of bont van maken. :j

dit vind ik dus ook. En alleen maar omdat dat wel een soort van algemeen geaccepeert, is wordt daar vaak niet zo moeilijk overgedaan. Maar in feite is het ongeveer het zelfde, in beide situaties gaat er een beest dood omdat een mens dat wil.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:44

knuffeldier schreef:
Fitch schreef:

dit vind ik dus ook. En alleen maar omdat dat wel een soort van algemeen geaccepeert, is wordt daar vaak niet zo moeilijk overgedaan. Maar in feite is het ongeveer het zelfde, in beide situaties gaat er een beest dood omdat een mens dat wil.

Precies, én bio-industrie stallen en slachthuizen zijn vaak nogal 'verborgen'. Als iemand niet wil weten wat daar gebeurt, dan hoeft dat niet. Dit wordt ons 'opgedrongen', dus is iedereen opeens overstuur...

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:45

knuffeldier schreef:
Fitch schreef:

Dat is een feit, en ik ben er ook niet zo voor...
Alleen de dieren die afgemaakt worden voor het vlees, daar zit wel wat nut in... Voor onze voedingsstoffen.. (dat is iig wat mijn moeder mij altijd wijsmaakt := )
Niet dat ik die nodig heb, ben totaal geen vlees mens, dus eet het echt bijna nooit. (ben trouwens geen vegatarier)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:47

_Tivoli_ schreef:
tita schreef:

Het speelgoed was dus niet om mee te spelen,maar als kunst.

Maargoed,wáár het ook voor dient,in het vorige topic heb ik ook veelvuldig aangehaald dat die vrouw compleeeeeeeet te plank misslaat met haar statement :roll:
Het enige wat het oproept is walging.

>;) kijk toch liever iets van Dali, of escher ook niet altijd leuk maar iig stuk diervriendelijker

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:52

kavama schreef:
Maar ze heeft ook verteld waarom ze het doet.

Heb je die vrouw uit amerika ook gezien, die een riem om heeft gedaan en tegen haar hond zit te jammeren en te schreeuwen dat hij haar uit moet laten,.... en die ging haar dan weer vertellen dat ze ziek was.

Ooh en ook gehoord waar ze die kat vandaan heeft gehaald en wat de vorige eigenaren er mee gedaan hebben ?
Die gebruikte de kat als bal om mee over te gooien.
Die kat was geestelijk helemaal kapot.

ging haar hond haar vertellen dat ze ziek was??? dat vind ik knap :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:18

ik heb het gister ook gezien... echt heel ziek