Albert Heijn heeft vaak voor weinig geld leuke bakjes, handdoeken en pannen te koop liggen (mits het een wat grotere vestiging is). Verder zoals idd al genoemd diverse spaaracties voor o.a. handdoeken bij supermarkten. Op handdoeken (zowel voor in de keuken als de douche) zou ik niet te veel bezuinigen. Bij hele goedkope is het vaak het geval dat ze belabberd drogen... Dan helpt het zelfs niet om ze een paar keer te wassen.
Bij de Kijkshop kun je, zeker als je Freebees spaart, heel goedkoop dingen kopen.
Verder zoals al meerder malen voorbij is gekomen bij familieleden aankloppen of ze wat over hebben.
Ik zou ook op bijvoorbeeld pannen niet bezuinigen. Als je één keer een wat duurdere set koopt doe je hier veel langer mee en kookt het veel fijner, dan als je een paar goedkope pannetjes koopt die niet fijn koken en snel kapot zijn. Sowieso zou ik koekenpannen kopen met anti-aanbaklaag (Tefal). Dat kookt geweldig en is belachelijk eenvoudig schoon te maken met een keukendoekje als de pan nog warm is.
Besteksets (voor vier of zes personen) zijn vaak goedkoop te krijgen bij bijvoorbeeld Blokker of Makro.
Xenos heeft leuke frutsels om je huis op te leuken.
Ikea is relatief goedkoop, maar meubels blijven gewoon veel geld kosten helaas. Tweedehans kun je prima een kast of iets dergelijks kopen, maar ik zou geen bank of andere 'stoffen' dingen tweedehands kopen. Niet zulke goede ervaring mee. Zeker als ze bij mensen met huisdieren vandaan komen.
Jeetje, hoe groot kan een post zijn. Ik ga er weer mee stoppen
Hoop dat iedereen hier wat mee kan.Als me nog wat te binnen schiet laat ik wel van me horen

O ja: v.w.b. een wasmachine... Die zou ik ook niet 2dehands nemen (yak), maar bij bijvoorbeeld de Saturn of Media Markt kopen. Die investering is het waard omdat je er heel lang mee gaat doen, winkelservice/-garantie krijgt en je zeker bent van een schone en werkende machine. (wasmachines moet je trouwens één keer in de één a twee maanden met witte waspoeder (mét bleek erin, dus geen Neutral) op een kookwas draaien i.v.m. ophopende bacteriën e.d.
En dat is helemaal goed gekomen hoor!
). Heb nog een badlaken via de mcd van mn oma.

15 procent korting