[Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoevaak samen?

1-2 dagen per week
51 (18%)
3-4 dagen per week
77 (28%)
5-6 dagen per week
41 (15%)
elke dag
103 (37%)

Totaal aantal stemmen: 272

Ronne

Re: [Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:34

Wij zijn 6 jaar samen (ik 20, hij 25) en wonen samen. We zien elkaar dus sowieso elke avond, maar ik ben wel in het weekend en 's avonds veel met de paardjes bezig en hij met zijn bands. Verder werkt hij fulltime en ik loop 32 uur stage.
Maar dus wel altijd samen eten en samen slapen.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:37

Ik ben sinds december 2006 samen met mijn vriend. We zagen elkaar toen zowat elke dag, tot hij in november 2007 de marine in ging, en dus doordeweeks in den helder zat.
Eerst vond ik het verschrikkelijk maar nu vind ik het prima zo! Lekker doordeweeks mijn eigen ding doen, vrijdag avond zijn we samen, zaterdag ben ik 's ochtends aan het werk en 's middags bij de paarden, en de avond hebben we weer lekker samen.
De zondag is geheel gereserveerd tot 8 uur, dan gaat ie weer terug :)

Works for me! +:)+

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:41

wij zien mekaar elke dag (werken in het zelfde bedrijf op dezelfde afdeling).
en buiten werktijd slapen we elk weekend bij elkaar.
nu zijn we dan ook nog echt het hele weekend bij elkaar omdat we er echt speciaal voor naar elkaar toe zijn (ik woon in hilversum, hij bij den haag, dus ruim 80km uit elkaar).
maar over een weekje gaan we samenwonen, dus zien we mekaar echt elke dag. ik denk dat dat vooral in het weekend wat mee vrijheid geeft omdat je weet dat de ander er toch weer is savonds :D

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:46

ik ben 17 en hij is 20. Hij werkt een hele week als vrachtwagenchauffeur dus ik zie hem van vrijdagavond tot zondagavond. Vind ik toch vaak veel te kort :P liefs zie ik hem elke dag wel even, al is het maar een uurtje.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:50

Echt samen, zonder andere, erg weinig, Altijd zijn er wel vrienden bij, of spreken met vrienden af.
Hy is loonwerker, dus werkt erg veel, en enige dagen die hij kan zijn buiten zaterdag & zondag om, Maandag & dinsdang, Dan ben ik weer werken :P. En woensdag komt hij dan wel is naar de Club als ik les heb maar dan moet hij toch Bier drinke. Dusja, en verder.. NJa. Bly dat ik hem niet iedere zie, Word vervelend.. tydje wel gedaan maar nee, Bly dat het niet meer kan, en het niet meer doen..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:53

Ik ben 17, mn vriend 18 en we zijn bijna 3 jaar samen..
Alleen door school enz zien we elkaar alleen in het weekend..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:11

Ik heb nu ruim 2 maanden met mijn vriend en we zien elkaar doordeweeks meestal 1 x en dan in het weekend van zaterdagavond t/m zondag.. Zaterdag overdag werkt hij en ben ik lekker vrij om mijn ding te doen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:33

Ik zie hem alleen 's weekends. Meestal van vrijdagmiddag tot maandag ochtend. Ik ben 17 en hij 21. Ik werk, hij werkt. We zijn nu ongeveer anderhalf jaar samen.
In september gaan we aan dezelfde studie beginnen op dezelfde school dus dat wordt ongetwijfeld nog vaker. :+

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:43

Wij wonen samen en zien elkaar elke dag, doen wel allebei onze eigen dingen maar zijn toch ook veel samen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:35

ik zie mijn vriend heel verschillend..
meestal niet meer dan 1 avond in de week bij elkaar.
soms een keer 2 avonden, maar ook regelmatig gewoon een week niet.

tot voor kort woonden we ruim 2 uur reizen uit elkaar, wat het natuurlijk ook lastig maakt..
je kan niet zomaar 'even' een koppie bij elkaar drinken en dan weer je eigen weg gaan..

nu sinds een maand wonen we beide op kamers in amsterdam, maar ik moet zeggen dat we elkaar nog steeds maar 1 keer per week echt zien.
het is gewoon erg druk (vooral van zijn kant)..
en we zouden elkaar wel vaker kunnen zien als we veel zouden plannen, maar dat wil vooral hij niet..

een vriendin van mij ziet haar vriend elke dag, dus als zij of hij bijv klaar is pas werken, zien ze elkaar pas rond 1 uur snachts..
mijn vriend en ik zien elkaar dan gewoon niet.
ik zou dat ook niet trekken..
veel te vermoeiend om elkaar dan bijv ook nog te moeten zien.. ik heb mn slaap en rust erg hard nodig..
bovendien WIL ik hem ook echt niet elke dag zien.
2 of 3 keer per week is leuk, maar dan ook wel de max..
tuurlijk kan er dan een keer een uitschieter naar boven of naar beneden tussen zitten..
maar als we elkaar elke dag zouden zien werkt dat voor ons alle 2 niet.

(zijn nu overigens ruim 1.5 jaar samen)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:39

Pff wisselend!
Wij wonen nog beide bij pa en ma en zijn al 4,5 jaar samen. Wij sporten sowieso 2 dagen doordeweeks samen en zaterdag en zondag worden ook samen besteedt. Dan is het echt quality time, dat hebben wij niet echt als wij gaan sporten :P
Heeft hij een drukke werkweek met veel overwerken en/of ik een drukke week qua studie dan houden wij het alleen bij die 2 keer sporten en het weekend. Maar anders zien wij elkaar nog wel een keer tussendoor om dan gezellig echt even samen te zijn :)
In een rustige periode zien wij elkaar wel (meestal) elke dag :)
Als we morgen konden samenwonen, hadden we dag gedaan :P maar het zit er nog eventjes niet in helaas!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 05:29

Claudienee schreef:
Ik ben sinds december 2006 samen met mijn vriend. We zagen elkaar toen zowat elke dag, tot hij in november 2007 de marine in ging, en dus doordeweeks in den helder zat.
Eerst vond ik het verschrikkelijk maar nu vind ik het prima zo! Lekker doordeweeks mijn eigen ding doen, vrijdag avond zijn we samen, zaterdag ben ik 's ochtends aan het werk en 's middags bij de paarden, en de avond hebben we weer lekker samen.
De zondag is geheel gereserveerd tot 8 uur, dan gaat ie weer terug :)

Works for me! +:)+

Gaat jou vriend echt op zondagavond zó vroeg terug. :oo

Ook mijn vriend zit bij de marine, maar die gaat meestal pas op maandagochtend weer terug hoor. Ben ik erg blij mee, omdat we op zaterdagmiddag+avond meestal ons eigen ding doen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:06

Mijn vriend en ik zijn ruim 4 jaar bij elkaar, en zien elkaar nu iedere dag :D Ik woon namelijk bij hem en zijn ouders in huis.
Voorheen zagen we elkaar ook wel 5 of 6 dagen eigenlijk! Dan waren we zoiezo het hele weekend samen.
Ik vind het heerlijk dat ik hem iedere dag zie!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:13

Wij zijn 4 jaar samen en wonen 3,5 jaar samen.
En die 3,5 jaar zie ik hem eigenlijk heel veel.
We werken samen, hij fulltime en ik parttime, in mijn vrije tijd doe ik het huishouden, zodat we savonds niet nog eens aan de slag moeten om het huis op orde te krijgen.
Ik heb twee vriendinnen waar ik zonder hem naartoe ga/dingen mee doe, maar dit is misschien 1 x in de week / 2 weken.
Verder zijn al onze vrienden gezamelijk en gaan we dus ook samen.
Wij doen dus heel erg veel samen en dat vind ik heel erg fijn. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:21

Pff, dat is verschillend. Hij zit nog op school en woont een dorp verderop. Hij zit in de klas bij een jongen uit mijn dorp en rijd daar altijd mee naar school. Verder loopt hij 1 dag in de week stage op de school tegenover mijn huis. Dus vaak als hij uit is dan komt hij even snel wat drinken, hij fiets toch langs mijn huis en heeft vaak dorst :D
Op dinsdag moet hij stage lopen, maar heeft dan van half 11 tot 1 uur niets te doen, dus komt hij hier heen om huiswerk te maken achter de pc. Op vrijdagavond en zondag zien we elkaar ook altijd, dat is eigenlijk beetje vaste dag.
Maar als hij vakantie heeft en werkt zie ik hem alleen op woensdagavond, vrijdagavond en zondag.
Vaak ook nog wel op zaterdag, want ik ga altijd bij zijn voetballen kijken. 's Avonds is voor onze vrienden en vriendinnen, maar regelmatig zie ik hem in de kroeg ofzo.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:24

1-2 dagen in de week, helaas.
Ik woon in Zwolle en hij in Stadskanaal. Dat zijn twee provincies verderop.
We zien elkaar dus niet vaak, maar dat maakt niet uit. Wanneer we dan samen zijn is het altijd leuk. :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:26

ik woon samen maar mijn vriend heeft wisselende diensten dus ooit zijn er dagen dat we elkaar nog geen uur zien
maar goed; vervelen doe ik me nooit aangezien ik elke dag mijn paard ga trainen ;)

Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:29

Ik ben 17 en mijn vriend 18
Hebben nu 3 maanden wat..
Wonen 20 km van elkaar af.

Ik heb het druk met school, stage en werk

Dus meestal alleen de zondag en of de maandag.
Maar ew hebben gelukkig heel vaak een leuk excuus om elkaar vaker te zien..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:52

Ik zie mijn vriend woensdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond t/m zondagavond. Dan blijven we namelijk samen slapen :D
Mijn vriend is 22 en ik ben 20 en we zijn 3 jaar en iets meer dan 1 maand samen!
We zijn beide wel heel druk, zo komt het nog wel eens voor dat ik op zondag ga paardrijden en dat hij want anders gaat doen. Of dat hij op vrijdag gaat voetballen :P

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:15

uhmm 6 maanden samen.. Wonen zo'n 200 km uit elkaar.. Maar we zien elkaar van vrijdag t/m maandag.
Inmiddels zijn het reizen aardig beu en gaan we over 2 weken samenwonen :# :D
(Ik ben 25 en hij 23 trouwens)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:33

Wij zijn 6 maanden samen, ik ben 18 (dit jaar 19) en hij 20. Hij zit hier vlakbij op kamers en we zien elkaar vast iedere dinsdag-, donderdag- en zondagavond. Op andere dagen zien we elkaar tussen onze colleges door ook regelmatig, scheelt ook dat ik niet al te vaak les heb en hij nu vrij is omdat hij volgend jaar een andere studie begint.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:39

1-2 dagen per week, nl. in het weekend. Van zaterdagmiddag- of avond tot zondagavond. Ik vind het te weinig en kan behoorlijk lopen mokken tijdens de rest van de week, maar ik moet ermee leren leven. Hij werkt doordeweeks en soms op zaterdag ook, zelden ook nog eens op zondag. Vanaf oktober ga ik aan de universiteit studeren, verder weg, dan zal ik hopelijk mijn gedachten wat kunnen verzetten doordeweeks. We zijn bijna 10 maanden samen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:41

wij zien elkaar elke dag.

doordeweeks wonen wij in mijn huis en in het weekend in zijn huis.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:43

Mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar samen en wonen allebei nog thuis. We zien elkaar praktisch elke dag.

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:19

Wij zijn getrouwd en wonen uiteraard samen.
We zien elkaar dus elke dag, we kunnen niet zonder hoor...;)

Natuurlijk moet er ook gewerkt worden, maar we doen samen ons eigen bedrijfje.

In het weekend gaan we meestal wel wat leuks doen.
Lekker uit eten o.i.d. doordeweeks doen we dat ook wel eens.

Zo veel mogelijk samen genieten, het leven is maar kort ;)