Mannen......pffffffff pieperds zijn het.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:29

Liezel1 schreef:
Volgens mij ligt het gewoon aan het geslacht.... zelfs mijn REU is een ontzettend watje!!!

_O- :')

vriendlief: als ik hier druk, doet het zeer
ik: moet je daar niet drukken :Y)

vroeger waren de schepen van hout en de mannen van staal :D .....nu zijn de schepen van staal en de mannen van watjes

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:05

Jasmijn76 schreef:
Liezel1 schreef:
Volgens mij ligt het gewoon aan het geslacht.... zelfs mijn REU is een ontzettend watje!!!

_O- :')

vriendlief: als ik hier druk, doet het zeer
ik: moet je daar niet drukken :Y)

vroeger waren de schepen van hout en de mannen van staal :D .....nu zijn de schepen van staal en de mannen van watjes

Whahahahahaha _/-\o_ :D _/-\o_ :D _/-\o_ :D _/-\o_

Boheme

Re: Mannen......pffffffff pieperds zijn het.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:09

Ik heb het tegenovergestelde, heb een man met een enorme hoge pijngrens, loopt met gebroken vingers, kapotte handen( monteur) enz enz gewoon door.
Hij is een paar weken terug met voetballen onderuit gehaald na een paar dagen toch even naar de dokter toe en meneer werd meteen naar het ziekenhuis verwezen, beurse nekwervel en zware hersenschudding, hij is 2 dagen thuis geweest van zijn werk.
Zo een kerel is dus ook geen pretje

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:12

Boheme schreef:
Ik heb het tegenovergestelde, heb een man met een enorme hoge pijngrens, loopt met gebroken vingers, kapotte handen( monteur) enz enz gewoon door.
Hij is een paar weken terug met voetballen onderuit gehaald na een paar dagen toch even naar de dokter toe en meneer werd meteen naar het ziekenhuis verwezen, beurse nekwervel en zware hersenschudding, hij is 2 dagen thuis geweest van zijn werk.

Heeft hij nog een broer? ;)

Dat is ook wel bikkelhard hoor.. Toch lijkt me ook niet zo juh van het.. al zou ik daar beter mee om kunnen gaan dan een piepert.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:21

BoGi schreef:
Boheme schreef:

Dat is ook wel bikkelhard hoor.. Toch lijkt me ook niet zo juh van het.. al zou ik daar beter mee om kunnen gaan dan een piepert.

Ja hij heeft nog een broer, die heeft 2 jaar terug bij concert at sea een heel erg ongeluk gehad, artsen zagen het niet meer zitten met hem.
Hij probeerde een mercedes weg te koppen( auto totalloss) Stonden hele stukken in de kranten, nu niets meer aan de hand behalve overal litekens, die heb je ook nooit gehoord.
En neem van mij aan het is ook niet juh van het, nog een voorbeeld hij sneed zich aan een spiegel, volgens de bedrijfsarts moest het toch even gehecht worden, hebben ze gedaan 8 hechtingen alleen meneer wou geen verdoving.
Ik wil soms heel graag een mieperd hebben!!!

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:26

Boheme schreef:
BoGi schreef:

Ja hij heeft nog een broer, die heeft 2 jaar terug bij concert at sea een heel erg ongeluk gehad, artsen zagen het niet meer zitten met hem.
Hij probeerde een mercedes weg te koppen( auto totalloss) Stonden hele stukken in de kranten, nu niets meer aan de hand behalve overal litekens, die heb je ook nooit gehoord.
En neem van mij aan het is ook niet juh van het, nog een voorbeeld hij sneed zich aan een spiegel, volgens de bedrijfsarts moest het toch even gehecht worden, hebben ze gedaan 8 hechtingen alleen meneer wou geen verdoving.
Ik wil soms heel graag een mieperd hebben!!!

Kolere!!! Nog vrijgezel ;)
Na een piepert zou ik toch echt wel een bikkel willen hoor...

Als je een piepert hebt, wil je een bikkel... heb je een bikkel wil je een piepert... hahahaha

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:27

Als je hem nou heel erg hard op zijn neus slaat voelt ie zijn rugpijn niet meer :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:32

Was mijn vriend af en toe maar zon mietje...
Hij gaat gewoon door, net zolang totdat hij helemaal kapot is...

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 15:31

haha die verhalen hier

vriend's rugpijn is gelukkig stukken beter haha

Gelukkig is hij niet altijd een pieperd hoor
maar bij kleine pijntjes pfffffffffffff

Heeft meneer een zware nierbekken ontsteking dan hoor je hem niet he .
Tot hij kruipend de kamer binnenkomt : schat misschien is het heel misschien toch wel een beetje verstandig om de dokter te bellen .

mannen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:20

Liezel1 schreef:
Volgens mij ligt het gewoon aan het geslacht.... zelfs mijn REU is een ontzettend watje!!! Die had laatst ook iets waardoor het de hele tijd met puppy oogjes om de hoek kwam kijken en erggggg mank liep..... Maar als ik niet keek rende hij gewoon en sprong hij zo op de bank.... Yeah right....

Mijn paard ook :+ Had een hoefzweer, op stal stond ie op 3 benen zowat.. Laat je m in het land, snoeihard in galop naar achteren om vervolgens in een kreupelig drafje over te gaan, in stap te vallen en te gaan grazen :Z

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:37

Hahaha heerlijk topic!
Over die rug?
Gewoon amputeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:22

zydeco schreef:
haha die verhalen hier

vriend's rugpijn is gelukkig stukken beter haha

Gelukkig is hij niet altijd een pieperd hoor
maar bij kleine pijntjes pfffffffffffff

Heeft meneer een zware nierbekken ontsteking dan hoor je hem niet he .
Tot hij kruipend de kamer binnenkomt : schat misschien is het heel misschien toch wel een beetje verstandig om de dokter te bellen .

mannen......

Het blijkt maar weer hoe veel geduld wij vrouwen hebben.
En hoeveel liefde wij willen geven. Maar denk dat dat zelfs te zeer doet voor somigen. Ik bewonder echt je geduld ik had al lang van alles lopen gooien hahaha. Hier ook zo een die af en toe doet piepen.
En idd als het ernstig is hoor je ze niet hahaha. Alleen bij de kleine dingetjes pffff

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:57

Ja, met geduld, aandacht en liefde voed je paard en kerel op... WHahahaha

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:03

Ohhh hier ook zo'n man... pfffff.... elk klein pijntje wordt uitvoerig ge-uit... Ohhhhh wat zijn ze zielig.
Vooral als jij eens ergens pijn hebt, nou dan hebben zij meteen datzelfde ook... jajajaja.... tuuuuuurlijk

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:09

Een hele goede tip: Mijn vriend is metselaar, dus regelmatig last van zijn rug. Koop zo'n warmte lamp :D

Maarre jaa, je hebt wel gelijk soms zijn mannen echt van die watjes. Niet dat die van mij het is, maar wat ik soms om mij heen hoor/zie.....
Heeft hij ondertussen nog last van zijn rug? :')

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:45

haha, mijn vent ook hoor. Gaat ie heul moeilijk kijken en krijgt ie zo'n heel zacht stemmetje. vraag ik altijd heel lief, "wat is er dan schatje?"
"ik heb zo'n hoofdpijn en ik ben zo misselijk en en en en....."
Het wordt dan echt een kleuter, zo grappig! Ik ga dan altijd ook heel zielig terug praten "aaah gossieee, heeft t ventje dan zo'n pijn?"
Dat vind ie echt helemaal prachtig, als ik dat doe! :)) hoe medelijdender ik terug praat, des de meer pijn het gaat doen bij hem! Zijn echt net pavlovhondjes!!!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:48

anthea_naomi schreef:
watjes zijn het gewoon :+

:(

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:51

Ge-wel-dig dit!

Komt dit ook bekent voor?
Als ze goed verkouden zijn, dat ze dan 'ziek' zijn?

Dan zeg ik altijd maar, zullen we amputeren tot onder de oksel?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:53

dyclofenac krijg je niet zomaar voorgeschreven hoor (bene rvaringsdeskundige: ) :D misschien heeft ie wel echt pijn deze keer :=

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:02

O en dat zeurtoontje waarop alles dan gaat. Daar gaan mijn nekharen al van overeind staan.
Mijn standaard antwoord is: O arme schat heb je nu ook last van je stembanden.
Meestal kan het dan wel ineens zonder gekreun en gesteun. ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:17

Ariebombarie schreef:
dyclofenac krijg je niet zomaar voorgeschreven hoor (bene rvaringsdeskundige: ) :D misschien heeft ie wel echt pijn deze keer :=

Dan mag je het wel eens goed schrijven als ervaringsdeskundige :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:42

Cyntje schreef:
Ariebombarie schreef:

Dan mag je het wel eens goed schrijven als ervaringsdeskundige :+

En beter lezen want de vriend van ts heeft geen diclo voorgeschreven gehad, maar ts zelf ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:44

Relaxed schreef:
En beter lezen want de vriend van ts heeft geen diclo voorgeschreven gehad, maar ts zelf ;)

Meen je dat nou? 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:21

Cyntje schreef:
Relaxed schreef:

Meen je dat nou? 8)7

Ja en daarmee reageerde ik op Arie en niet op jou.. :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:22

Oh hhaa :o dan heb ik niks gezegt... maar aangezien je mijn quote als laatste erbij had... vandaar :+