en last but not least;
zn borsthaar (al vermoed ik zelfs nog dat het zn 'geslachtsdeelharen' zijn) groeit ong langs zijn nek tot zn kin... en er zitten SCHILFERS in !!!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die trok een vinger door zijn bilnaad en rook dan aan zijn vingers 

Hij bleef me stalken 
Wassie nog boos ook

Tallie_Ho schreef:GAD-GAD-GADVERDAMME!!
Ik heb een keer naast zo'n neuspeuteraar gestaan, getoeterd, raam opengedraaid, met mijn hand naast mijn hoofd gezwaaid ( in de jammie, jammie, lekker zeg-zwaai) en gevraagd of het lekker was!!
Zal die vent leuk hebben gevonden, heb nog nooit iemand zo snel van kleur zien verschieten
Wat ook zo goor is: Mensen die achter je staan in de file en een dikke puist uit zitten te drukken!!
JAAAAAAAAA, gore gewoontes
upendo schreef:Ik vraag me dan wel af wat er gebeurd zou zijn als daar opeens een onverwachte verkeersdrempel was opgedoemd.
Zou je dan de Egyptische manier om iemands hersenen uit zijn hoofd te krijgen gedemonstreerd zien? Of zou diegene dan vol schaamte naar het ziekenhuis moeten omdat zijn vinger nu toch echt vastzit?!
vorkje d'rbij?
Ik kom niet meer bij, ik denk echt ontzettend in beelden..
Zie daar al echt peuter drempel boenk..
Ik schrok me een ongeluk en werd me er toch ff een potje misselijk. En ook nog eens in zijn mond steken die vinger.
Maar ik blijf wel uit de buurt bij mensen die snot aan hun handen hebben (gehad).
Rijan_ schreef:Tallie_Ho schreef:GAD-GAD-GADVERDAMME!!
Ik heb een keer naast zo'n neuspeuteraar gestaan, getoeterd, raam opengedraaid, met mijn hand naast mijn hoofd gezwaaid ( in de jammie, jammie, lekker zeg-zwaai) en gevraagd of het lekker was!!
Zal die vent leuk hebben gevonden, heb nog nooit iemand zo snel van kleur zien verschieten
Wat ook zo goor is: Mensen die achter je staan in de file en een dikke puist uit zitten te drukken!!
JAAAAAAAAA, gore gewoontes
whaha rolt hier rond![]()
![]()
![]()
daar had ik echt bij willen zijn tallie
Muzefee schreef:Yuk! Da's zo ranzig.
Zo zat ik vorige week in de trein, zat eindje verderop een funzig ventje mij de hele tijd aan te staren en tot overmaat van ramp begint hij me toch een potje te roeren en graven in zijn neus!Ik schrok me een ongeluk en werd me er toch ff een potje misselijk. En ook nog eens in zijn mond steken die vinger.
Zilfstar schreef:upendo schreef:Ik vraag me dan wel af wat er gebeurd zou zijn als daar opeens een onverwachte verkeersdrempel was opgedoemd.
Zou je dan de Egyptische manier om iemands hersenen uit zijn hoofd te krijgen gedemonstreerd zien? Of zou diegene dan vol schaamte naar het ziekenhuis moeten omdat zijn vinger nu toch echt vastzit?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OK ik lig onder tafel....
GEWELDIG! Zie het voor me..
Neuspeuter, verkeersdrempel, BOENK....
Morgen bij Trauma Centrum: "Dokter ik krijg me vinger niet meer uit me neus." "Maar meneer, hoe is die er dan zo ver in gekomen?"
JAaaaaa leg DAT maar eens uit voor de nationale TV !!!vorkje d'rbij?
Tallie_Ho schreef:Muzefee schreef:Yuk! Da's zo ranzig.
Zo zat ik vorige week in de trein, zat eindje verderop een funzig ventje mij de hele tijd aan te staren en tot overmaat van ramp begint hij me toch een potje te roeren en graven in zijn neus!Ik schrok me een ongeluk en werd me er toch ff een potje misselijk. En ook nog eens in zijn mond steken die vinger.
Ik was dus echt gaan vragen of het hem smaakte!!
Ntlie_ schreef:Hahahaha ik was afgelopen week op vakantie in Egypte..
En _Clien_ (die mee was) en ik hebben ons enorm lopen verbazen over 1 van de 2 mannen die achter de receptie stond.. Die stond ook gewoon stukjes snot uit zijn neus te vissen en hij vrat het op alsof het zijn avondeten was.![]()
Dan denk je, als je achter de receptie staat moet je er toch een beetje representatief bij staan.. En daar hoort uit je neus pulken niet echt bij volgensmij.