. Geen vetpot maar wel leuk!Bij mijn buitenlandstage krijg ik ook een vergoeding voor auto en woning
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Geen vetpot maar wel leuk!
.

mistery schreef:Ik weet de hoeveelheid niet wat mensen krijgen bij stage. Weet wel dat het vaak weinig of helemaal niets is.
Vind het erg belachelijk, je kunt op zijn minst het minimumloon uitbetalen.
Dus wees blij met je vergoeding, al is het maar een paar euri per uur. patos schreef:Ik loop co-schappen en zit nu bijna in het 5e jaar. Het afgelopen jaar en de komende twee jaar loop ik zo goed als fulltime stage (bij geneeskunde zijn is dat makkelijk 60 uur in de week). Wij draaien vol mee op de poli's, afdeling en spoed eisende hulp en besparen de artsen behoorlijk wat tijd. Helaas krijgen we er geen cent voor, waardoor ik op mijn vrije zaterdag weer fijn 8 uur aan het werk kanDus wees blij met je vergoeding, al is het maar een paar euri per uur.
AnnemiekvM schreef:patos schreef:Ik loop co-schappen en zit nu bijna in het 5e jaar. Het afgelopen jaar en de komende twee jaar loop ik zo goed als fulltime stage (bij geneeskunde zijn is dat makkelijk 60 uur in de week). Wij draaien vol mee op de poli's, afdeling en spoed eisende hulp en besparen de artsen behoorlijk wat tijd. Helaas krijgen we er geen cent voor, waardoor ik op mijn vrije zaterdag weer fijn 8 uur aan het werk kanDus wees blij met je vergoeding, al is het maar een paar euri per uur.
Sjonge, ik had niet gedacht dat Co-ers geen geld kregen voor hun werk.
Lijkt me dan best pittig om dan ook nog in het weekend bij te werken.
Ach ja, over een paar jaartjes krijg ik hopelijk genoeg geld binnen, dan lach ik om stagevergoedingen
patos schreef:Ik loop co-schappen en zit nu bijna in het 5e jaar. Het afgelopen jaar en de komende twee jaar loop ik zo goed als fulltime stage (bij geneeskunde zijn is dat makkelijk 60 uur in de week). Wij draaien vol mee op de poli's, afdeling en spoed eisende hulp en besparen de artsen behoorlijk wat tijd. Helaas krijgen we er geen cent voor, waardoor ik op mijn vrije zaterdag weer fijn 8 uur aan het werk kanDus wees blij met je vergoeding, al is het maar een paar euri per uur.