De kleur van het jurkje is coral, maar hij is in het echt heel erg roze, veel feller dan op de foto die ik hier geplaatst heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

benangelique schreef:de onderste pump (die lichte) zijn het mooist, maar het is wel belangrijk dat je hier een gelijkkleurig jasje of pashmina bij kan vinden.
Dan kan ik na werktijd snel even de stad in met jurkje!
Al vind ik dat zelf ook wel echt het allermooist! aafje87 schreef:Bij de H&M hebben ze licht gekleurde bolero's wel met kort mouwtje........(gehaakt trouwens, vind ik persoonlijk leuker als kant op een bruiloft, ook dat vind ik meer voor de bruid)
En blazers met korte mouw en 1 knoop(kort model)
Maar ze bestaan, dat is al heel wat
Zwart vind ik een beetje te begrafenis-achtig.
Die witte schoenen van asos.com met die bloem erop zijn mooi!

mo_van_dijk schreef:Ik heb even gegoogled, omdat ik wilde weten hoe zo'n panty nou werkt, maar volgens mij is het een normale panty tot net voor je tenen. Er zit dan een lusje die je om je grote teen moet doen. Daar moet je dus wel tegen kunnen...
mo_van_dijk schreef:Ja inderdaad. Ach, het is maar een dag. Dat lusje om je teen overleef je wel. Alleen je moet idd wel zeker weten dat die rand in je schoen valt. Ben je van plan hele open schoenen te dragen?
ayo schreef:(Licht)grijs kan ook heel leuk staan bij roze. Ik vind je jurk echt supermooi, mooier dan de bruine.