Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Angel___ schreef:Ik zat er aan te denken om mn moeder een privé les op mn pony te geven.
Mijn moeder komt serieus niet eens op onze shetlander van 90 cm. Moet er een stoel bij, en vervolgens ligt ze nog ernaast
)

De stoelhoezen die er nu opzitten zijn een beetje versleten, dus heb een zebraset besteld. Hoop dat ze deze week nog binnenkomen, dan kan ik ze zondag snel om de stoelen doen en dan maar wachten tot ze de auto nodig heeft!
Missy_ schreef:M'n moeder wil zo'n vaas waar je 1 bloem in kan doen, en dan zeg maar 3 in 1 grote vaas.. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel? Heb al in het tuincentrum gekeken, en daar hadden ze het niet, misschien enig idee waar ze zoiets verkopen?
Anders vond ze geurkaarsen ook leuk, dus denk dat ik dat ga kopen, en dan nog een doosje Merci erbij ofzo
saskiamax schreef:Missy_ schreef:M'n moeder wil zo'n vaas waar je 1 bloem in kan doen, en dan zeg maar 3 in 1 grote vaas.. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel? Heb al in het tuincentrum gekeken, en daar hadden ze het niet, misschien enig idee waar ze zoiets verkopen?
Anders vond ze geurkaarsen ook leuk, dus denk dat ik dat ga kopen, en dan nog een doosje Merci erbij ofzo
bedoel je zoiets?? (de laatste blz van de folder)
Koop wel iets voor m'n ouders samen, als een moeder-vader-trouwdag cadeautje. 
.
silfie35 schreef:Ik wil zo graag een frituurpan voor haar kopen, maar ik denk dat ik hem dezelfde avond nog op marktplaats mag zetten... Ze wil zo´n ding echt niet! MAAR IK WEL!