Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

terwijl het echt overduidelijk is dat die plek bij het huis hoort.

xxriiannee schreef:ik zal hem weg laten slepen, dan zullen ze vast en zeker niet meer proberen.
IKbenEllen schreef:xxriiannee schreef:ik zal hem weg laten slepen, dan zullen ze vast en zeker niet meer proberen.
Als die mensen het niet bewust gedaan hebben, vind ik dat wel een beetje overdreven. De auto staat je niet echt in de weg toch.... Uiteraard zou ik die mensen er wel op aanspreken, maar gezien de oerstomme situatie denk ik dat ze het echt niet begrepen hebben

ik vind het ook soms als erg om bij sommige mensen op het terrein te parkeren die ik ken of binnen te lopen als ze gewoon zeggen ga maar naar binnen... laat staan bij wildvreemde op de plaats parkeren
ben wel benieuwd hoe dit afloopt!
de brutaliteit, ben ook wel erg benieuwd naar hun verhaal .. Maar leuk is het niet in ieder geval.. 
had geen fiets, alleen de scooter, mooi dat ik dus niet weg kon.. Bleek later dat het iemand van de buren was die zijn werkbus sochtends niet nodig had en met iemand anders mee ging rijden.. Kon dus alleen te voet overal komen.. Busje stond er vanaf 9 uur sochtends tot half 6 savonds heerlijk geparkeerd.. politie kon niks voor me doen en wegsleepregeling zou ik dan zelf moeten bekostigen ..
IKbenEllen schreef:Volgens mij mag je hem op kosten van eigenaar weg laten slepen als auto op prive terrein staat... maar om heel eerlijk te zijn denk ik echt dat deze mensen (hoe dom ook) het niet doorgehad hebben.
op den buiten is er toch veel gastvrijheid, dus dat zal wel niet storen