Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:27

Zo herkenbaar, heb 2 jaar bij mijn ouders gewoond en die wonen aan een kleine asfaltweg die naar een conferentie centrum loopt, hoevaak mensen hun auto wel niet op hun oprit hebben neergezet.
Je mag de politie bellen en die halen hem weg, hebben mijn ouders ook meerdere keren laten doen.

Succes en hou ons op de hoogte

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:27

Wij wonen hier gewoon in een woonwijk, maar wel met een situatie dat wij ons eigen kleine parkeerplekje hebben voor het huis. :j
Komen we dus ook terug van paardrijden, staat daar keurig een vreemde auto geparkeerd :oo terwijl het echt overduidelijk is dat die plek bij het huis hoort.
Mijn vader heeft de auto er toen ook vlák naast gezet, zodat de auto klem stond tussen schutting en plantenbak, had de man nog het lef te komen vragen wie zo asociaal de auto zo had neergezet. :D

Kwam erop neer dat hij vond; de plek is leeg, dus iedereen mag er parkeren. Tja. Die vlag gaat in principe op, maar je kan je natuurlijk afvragen of dat helemaal de beleefde bedoeling is. :D

Ik zou zeggen; pak een krik en vier bierkratjes. :j

Froexiie

Re: Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:29

Hahaha, ik vind dit verhaal wel grappig eigenlijk ;)
Voor de ts is het natuurlijk vervelend, maar die actie van de Jeep vind ik leuk!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:29

ik zal hem weg laten slepen, dan zullen ze vast en zeker niet meer proberen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:30

Ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van de eigenaren van de auto. :Y)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:32

xxriiannee schreef:

Als die mensen het niet bewust gedaan hebben, vind ik dat wel een beetje overdreven. De auto staat je niet echt in de weg toch.... Uiteraard zou ik die mensen er wel op aanspreken, maar gezien de oerstomme situatie denk ik dat ze het echt niet begrepen hebben }:0

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:32

In ieder geval ze kunnen nu niet meer weg en moeten toch eerst eens even uitleggen waar die brutaliteit vandaan komt. haha

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 12:33

IKbenEllen schreef:
xxriiannee schreef:

Als die mensen het niet bewust gedaan hebben, vind ik dat wel een beetje overdreven. De auto staat je niet echt in de weg toch.... Uiteraard zou ik die mensen er wel op aanspreken, maar gezien de oerstomme situatie denk ik dat ze het echt niet begrepen hebben }:0

Dus mijn situatie is oerstom? Nah vind ik eigenlijk wel meevallen. Iedereen kan zien dat het een eigen erf is, kijk als de mensen straks terugkomen en er blijkt een noodsituatie te zijn, prima. Maar anders....

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:34

Zo die hebben wel lef! Maat ik denk dat dit meer mensen zijn die niet zo snugger zijn geweest en een bord voor hun kop hadden.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:35

Wat belachelijk!!!!!
Ik vind het al rottig als ik bij mensen die ik ken op het erf te parkeren soms.
Ik zou het echt niet durven

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:36

Ik vind het echt heel brutaal.
Maar kunnen ze niet vooruit weg en dan draaien dan heb je er nog niets aan dat je je Jeep ervoor hebt gezet.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 12:36

Nee want er staan voor de rest allemaal bomen, dus ze komen echt niet weg.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:38

Ik ben wel erg benieuwd waarom ze de auto daat hebben neergezet.

Als het een noodsituatie zou zijn, zouden ze het toch wel gevraagd hebben.

Volgens mij zijn dit gewoon onwetende stadse mensen.

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:38

Caira schreef:
Nee want er staan voor de rest allemaal bomen, dus ze komen echt niet weg.

Gelukkig :D

nikietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:39

even een stipje... ben wel erg benieuwd hoe dit afloopt! zien die mensen dan niet dat het jullie voortuin is, of willen ze het niet zien!!???? 8)7

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:39

Hahahaha, ooh hoe verzin je het! :=

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dit afloopt!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:40

nou beetje schadalig is het wel :P ik vind het ook soms als erg om bij sommige mensen op het terrein te parkeren die ik ken of binnen te lopen als ze gewoon zeggen ga maar naar binnen... laat staan bij wildvreemde op de plaats parkeren :P ben wel benieuwd hoe dit afloopt!

edit: ze hebben nog net niet onder de carpoort geparkeerd :+ _O-
Laatst bijgewerkt door Summertjee op 03-05-09 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreeetje

:= de brutaliteit, ben ook wel erg benieuwd naar hun verhaal .. Maar leuk is het niet in ieder geval.. ^)

Zo kon ik eens de hele dag niet weg, woon in een rijtjeshuis en iemand vond het nodig zijn busje voor mijn paadje te parkeren.. := had geen fiets, alleen de scooter, mooi dat ik dus niet weg kon.. Bleek later dat het iemand van de buren was die zijn werkbus sochtends niet nodig had en met iemand anders mee ging rijden.. Kon dus alleen te voet overal komen.. Busje stond er vanaf 9 uur sochtends tot half 6 savonds heerlijk geparkeerd.. politie kon niks voor me doen en wegsleepregeling zou ik dan zelf moeten bekostigen .. :+

Authentic

Ik vind de politie bellen en op hun kosten weg laten slepen helemaal geen gek idee. :)

Exit13

IKbenEllen schreef:
Volgens mij mag je hem op kosten van eigenaar weg laten slepen als auto op prive terrein staat... maar om heel eerlijk te zijn denk ik echt dat deze mensen (hoe dom ook) het niet doorgehad hebben.

Zelfs als het domheid is mogen die mensen daar wat mij betreft best voor 'gestraft' worden, daar leren ze dan misschien van dat opletten geen kwaad kan.

Lievemeid

Hmmm het zou me niets verbazen als die mensen ook nog helemaal uit hun vel knappen als ze erachter komen dat je hun geblokkeerd hebt.. :+
Je bent toch niet alleen thuis he? Je weet niet wat voor volk je dadelijk treft...Maar ik geef je groot gelijk, het is jou tuin!

Unoo

Wat een brutaliteit zeg! Wel grappig dat je je Jeep ervoor hebt gezet. Ben benieuwd met wat voor excuus ze komen :P

Offtopic: Wat bedoel je met je titel? :D

Wendy1978

Ow.. zou het geen gestolen auto zijn misschien?
ik zou idd de politie bellen en hem weg laten halen denk ik.
Of in iedergeval ff vragen of ze een bonnetje onder het raampje komen plakken, boete door fout parkeren :D

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:41

Mja, het is natuurlijk mogelijk, dat ze zo dom zijn dat ze niet merken dat ze op privé-terrein zijn......mensen van de grote stad, die wat familie op de buiten gaat opzoeken ofzo en dan denkt 'ach wat gezellie hierzo en ooohh daar is een mooi plaatsje om te parkeren' :D op den buiten is er toch veel gastvrijheid, dus dat zal wel niet storen :P

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:41

Ik ben érg benieuwd naar de uitleg van deze mensen....
Hoop voor je dat ze snel terug komen... Zo te zien zijn ze een dagje gaan fietsen.

Als ik jou was, zou ik morgen naar de dichtsbijzijnde bouwmarkt rijden een paar bordjes met "EIGEN WEG" en "VERBODEN TOEGANG" gaan halen en die op een paal spijkeren bij je oprit.