Klaar met stomme verjaardagen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:21

krijg je een vies geurtje voor je verjaardag.....
je doet alsof je blij bent maar intussen :(
of je hele huis staat blauw van de rook....
ruzie gezeik...
heb 1 voordeel ben op 1ste kerstdag jarig dus dan kan iedereen toch niet *\o/* _O-

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:21

verjaardagen, 1 groot drama.
Ik ga meestal wel, maar echt met de grootste tegenzin.
En mijn eigen verjaardag kan me eigenlijk ook gestolen worden, blegh

ukje

Re: Klaar met stomme verjaardagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:23

Vier eigenlijk ook mijn verjaardag nooit en ga zelden naar iemands verjaardag toe. Natuurlijk wel naar die van mijn vriendin en mijn ouders en opa en oma. Maar voor de rest de rest van de famillie komt ook nooit bij mij dus waarom zou ik dan wel naar hun gaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:25

O, wij maken altijd goede afspraken als er onopgevoede kids komen: ons huis, onze regels ;) Dus niet aan iets knagen en dan weer terug leggen en niet overal met je vieze tengels aan zitten (kids vna mijn zus komen, dus daar hebben we nog meer regels voor nodig: anders verpesten die 3 monsters mijn hele verjaardag := ). Moet ik zeggen dat wij gelukkig altijd hele nette kids erbij hadden! Dit jaar voor het eerst niet vrees ik... Dus aanpakken die hap }>
Geld ook voor de mensen die willen roken: buiten is er plek genoeg en je kan droog staan :+

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:26

Welshcobfan schreef:
Ik ben geeeek op verjaardagen!
Mijn verjaardag in het bijzonder :P Morgen ben ik jarig en ik leef er echt al een maand naar toe! :D Heerlijk al die mensen om mij heen :) Geeft zoveel voldoening, al is de hele dag in de bediening zijn niet echt het leukste: maar ik heb altijd mensen die zich aanbieden mee te helpen!
Afwas idem dito: doe ik nooit alleen :)
Ik kan niet wachten tot morgen! :D :D :D :D :D

-even een deel van de quote weggehaald anders werd die zo groot ;)

Ik vind 't ook heelemaal leuk om naar verjaardagen te gaan :D Tenminste meestal! Leuk als ik weer de hele familie weer te zien en dan leuke dingen te gaan doen, meestal gaan we dan toch met z'n allen naar het strand of de duinen en daarna lekker eten. Heerlijk, helemaal gezellig :D
En ik vind het altijd leuk om cadeautjes voor anderen te gaan zoeken! (En dan hopen dat ze het ook écht leuk vinden :)) )
En alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen! *\o/*

Maar ik ken ook wel mensen die hun verjaardag ook liever niet willen vieren, een van mijn zussen wil haar verjaardag liever ook niet vieren.
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 02-05-09 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:26

Ik heb zelf een hekel aan types die koste wat het kost ELK jaar hun verjaardag vieren, terwijl er geen moer aan is. :D
Dan heb ik het niet over mensen met leuke feestjes, maar van die types die het hele jaar al geen moer beleven en geen leven hebben en dan ineens een 'feestje' geven. Vaak ook nog overdag ook, nog saaier. :+

Zit je weer op zondagmorgen om 10.00 uur 'gezellig' op de koffie. Dat vind ik veel te vroeg en ik hou meer van thee. :D
Gelukkig doe ik er niet meer aan, heb ik besloten. Niemand van mijn vrienden doet dat ook gelukkig. :D

Alleen de kinderverjaardagen zijn wel overdag, maar dat vind ik normaal. En voor hen is zo'n dag ook heel belangrijk, voor volwassenen is zo'n dag toch totaal onbelangrijk (lijkt mij?).

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:27

Bij ons is het standaard (als er iets gevierd moet worden) zondagmiddag. 3 uur. om 5 uur is iedereen weer weg :')..

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:28

Ik heb ook een hekel aan verjaardagen, vooral die van mezelf!

Het is dat ik dit jaar niet thuis ben met me verjaardag :D en wat me ouders doen moeten zij weten :P
voor een paar vrienden en vriendinnen hou ik het daar... en de rest is pech!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:31

Wat ik nooit snap aan verjaardag is: waarom moet iedereen gefeliciteert worden met mijn verjaardag :?
Waarom wordt mijn oom elk jaar weer gefeliciteerd met de verjaardag van zijn nichtje :? En dan kan hij weer terug zeggen: gefeliciteert met de verjaardag van je vriendin!
Wat is dat voor een vreemde gewoonte :P

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 21:32

Dat doe ik ook nooit WCF :n

Ik feliciteerd diegene die jarig is.....en bij hoge uitzondering ook de partner en / of ouders.....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:33

Welshcobfan, volgens mij doen we dat alleen in NL. In het buitenland doet men dat niet. :+

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:34

Ik feliciteer ook eigenlijk altijd iedereen, denk ook dat het beetje is om te laten zien dat je ook op die verjaardag aanzwezig bent? :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:36

Ik geef ze altijd een hand met: leuk je weer te zien (of als ik ze niet ken stel ik mij even voor). Ik feliciteer alleen de gezinsleden zeg maar (en de vriend of man)

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:37

Ik vind het altijd van die verplichte gezelligheid. Als de mensen mijn vrienden zijn vind ik het heel gezellig, maar als je ze eigenlijk maar een aantal keer in het jaar ziet.. Dan ga ik er liever niet heen. Iedereen een handje geven doe ik eigenlijk altijd.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:37

Ja zoiets bedoel ik ook wel, niet echt feliciteren maar gewoon even me naam zeggen of iets in die richting!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:39

Nadine___ schreef:
Ik vind het altijd van die verplichte gezelligheid. Als de mensen mijn vrienden zijn vind ik het heel gezellig, maar als je ze eigenlijk maar een aantal keer in het jaar ziet.. Dan ga ik er liever niet heen.

Helemaal mee eens. :j

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:41

Haha, hoe herkenbaar, ik heb er ook totaal niks mee. Vind het ook altijd zo'n verplichting om te houden, wilde eerst gewoon met wat vriendinnen en aanhang bbq-en/gourmetten, maar prik dan maar eens een datum dat (bijna) iedereen kan. Familie komt wel altijd eventjes langs, maar pff of ik daar nu op zit te wachten.

En verjaardagen van andere, ach ook niet altijd mijn ding, sommige zijn wel heel gezellig en ook nog echte feestjes, andere voelen echt als verplichtingen, en ik kan ook lang niet altijd, maar wij hebben ook nog bijna wekelijks een verjaardag op de planning staan :+ (de vriendengroep van mijn vriend bestaat uit zo'n 40 personen, en daarnaast hebben we het nog niet over verjaardagen gehad van de familie of van mijn vrienden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:54

Welshcobfan schreef:
Wat ik nooit snap aan verjaardag is: waarom moet iedereen gefeliciteert worden met mijn verjaardag :?
Waarom wordt mijn oom elk jaar weer gefeliciteerd met de verjaardag van zijn nichtje :? En dan kan hij weer terug zeggen: gefeliciteert met de verjaardag van je vriendin!
Wat is dat voor een vreemde gewoonte :P

Ook zoiets idd :D Ik feleiciteer altijd wel de jarige, eventueel man vrouw pa en moe, maar de rest krijgt een zwier in de ronte hoor!!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:58

Paintlinger schreef:
Dat is ook zo kristie, ik heb alleen de pech dat mijn vriend het wel leuk vind...

(die is nu ook naar een verjaardag :+ )

Nou en, dan blijft hij toch lekker plakken terwijl jij na een uurtje naar huis gaat? wat is het probleem :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:02

Chiqa: die mooie algemene zwaai doe ik wel altijd als ik wegga := Ga dan niet nóg eens iedereen een handje geven: als ik weg wil, wil ik weg :+

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:28

heaven schreef:
krijg je een vies geurtje voor je verjaardag.....
je doet alsof je blij bent maar intussen :(

Elk jaar! van dezelfde tante, een gigantische fles parfum.... nou parfum mag je t neit noemen.. ruikt alles behalve lekker..

Maar ik heb ook een hekel aan verjaardagen.. Hoeft voor mij allemaal niet.. Een jaar ouder.. woehoe? moet ik daar zo blij mee zijn dan? vind ik niet iets om te vieren :)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 22:30

Kristie schreef:
Paintlinger schreef:
Dat is ook zo kristie, ik heb alleen de pech dat mijn vriend het wel leuk vind...

(die is nu ook naar een verjaardag :+ )

Nou en, dan blijft hij toch lekker plakken terwijl jij na een uurtje naar huis gaat? wat is het probleem :Y)

Dat kan niet altijd, qua vervoer ;)

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:34

Hahaha ik vind verjaardagen ook echt saai :P Ben 22 april 13 geworden, t viel nog mee, ik ging ook gewoon naar les hoor. Altijd maar dat van, oooh wat ben je veranderd enz, telkens zoenen, en dankje wel zeggen haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:43

Pistasche schreef:
Ik feliciteer ook eigenlijk altijd iedereen, denk ook dat het beetje is om te laten zien dat je ook op die verjaardag aanzwezig bent? :Y)

O beslist niet, ik heb A een hekel aan toneelspelletjes en B ik heb smetvrees. }>

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:43

Meestal zie ik er vooraf als een BERG tegenop, maar valt het reuze mee.. :D