je doet alsof je blij bent maar intussen
of je hele huis staat blauw van de rook....
ruzie gezeik...
heb 1 voordeel ben op 1ste kerstdag jarig dus dan kan iedereen toch niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dus niet aan iets knagen en dan weer terug leggen en niet overal met je vieze tengels aan zitten (kids vna mijn zus komen, dus daar hebben we nog meer regels voor nodig: anders verpesten die 3 monsters mijn hele verjaardag
). Moet ik zeggen dat wij gelukkig altijd hele nette kids erbij hadden! Dit jaar voor het eerst niet vrees ik... Dus aanpakken die hap
Welshcobfan schreef:Ik ben geeeek op verjaardagen!
Mijn verjaardag in het bijzonderMorgen ben ik jarig en ik leef er echt al een maand naar toe!
Heerlijk al die mensen om mij heen
Geeft zoveel voldoening, al is de hele dag in de bediening zijn niet echt het leukste: maar ik heb altijd mensen die zich aanbieden mee te helpen!
Afwas idem dito: doe ik nooit alleen![]()
Ik kan niet wachten tot morgen!![]()
![]()
![]()
![]()

Tenminste meestal! Leuk als ik weer de hele familie weer te zien en dan leuke dingen te gaan doen, meestal gaan we dan toch met z'n allen naar het strand of de duinen en daarna lekker eten. Heerlijk, helemaal gezellig 
)

.. 
En dan kan hij weer terug zeggen: gefeliciteert met de verjaardag van je vriendin!

(de vriendengroep van mijn vriend bestaat uit zo'n 40 personen, en daarnaast hebben we het nog niet over verjaardagen gehad van de familie of van mijn vrienden) Welshcobfan schreef:Wat ik nooit snap aan verjaardag is: waarom moet iedereen gefeliciteert worden met mijn verjaardag
Waarom wordt mijn oom elk jaar weer gefeliciteerd met de verjaardag van zijn nichtjeEn dan kan hij weer terug zeggen: gefeliciteert met de verjaardag van je vriendin!
Wat is dat voor een vreemde gewoonte
Ik feleiciteer altijd wel de jarige, eventueel man vrouw pa en moe, maar de rest krijgt een zwier in de ronte hoor!!
Ga dan niet nóg eens iedereen een handje geven: als ik weg wil, wil ik weg
heaven schreef:krijg je een vies geurtje voor je verjaardag.....
je doet alsof je blij bent maar intussen