Mijn moeder gaat dood

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kazary

Re: Mijn moeder gaat dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:25

Wat erg voor jullie allemaal.
Heel veel sterkte!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:33

Heel veel sterkte aan jou en je broertje je vader en natuurlijk je moeder.

Geniet van elke seconde die je samen nog hebt.
Bespreek alles nog met elkaar, waarvan je denkt dat je het nog wilt zeggen.
Hoe beroerd deze periode ook gaat zijn, later zijn dit de kostbaarste momenten ooit! Die je altijd zult herinneren.
Jullie gaan iets heel naars meemaken, maar krijgen wel de kans om al die
dingen nog even te zeggen die je zou willen zeggen, gebruik die kans.

Veel mensen krijgen die kans niet en zijn zomaar iemand kwijt, nu lijkt het een schrale troost, maar achteraf is het zo ontzettend waardevol.

Mijn moeder is aan kanker overleden op 52 jarige leeftijd op koninginnedag 2000. (koninginnedag viel toen op 29 april, aangezien de 30e een zondag was, 3 mei erna haar begrafenis, zou ze 53 zijn geworden).

Gelukkig was ik wel een stuk ouder dan jij nu, wat het voor jullie nog moeilijker zal maakt.
Nogmaals heel veel sterkte, en pluk de dag zolang het nog kan.

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:36

Tjezus meid, wat vreselijk!
Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen...
Maar zoals Sjolvir ook al zegt geniet nog van elkaar.
Heel veel sterkte !!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:37

sjonge jonge, wat vreselijk! Kreeg helemaal kippenvel! Heel erg veel sterkte komende tijd! Geniet nog met zn alle!
Mijn inbox staat open meid!
Laatst bijgewerkt door Karlijntjee op 28-04-09 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:37

Ag meissie toch :(:)
Heel veel sterkte!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:38

getver meid wat een hel voor jullie. :(:) Gooi het er maar uit, niets mee inzitten als het niet leesbaar lijkt, spuug je frustraties er maar uit.
Veel sterkte !

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:38

heel veel sterkte, mijn inbox staat altijd open. :(:)
mijn moeder werkt in een overleidingshuis waar mensen de laatste 3 maand van hun leven kunnen doorbrengen. mijn moeder ziet dit dus ook vaak. dus als je tips en dergelijke wil, van mijn moeder dan kan je altijd PBen. heel veel sterkte meid :(:)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 11:39

Bedankt iedereen :)
Ik probeer zoveel mogelijk mijn moeder te helpen met allerlei dingen, en ze zegt ook wel dat ze me daar heel dankbaar voor is dus dat doet me al goed. Er is nu een goede vriendin van mn moeder. Tja, het is nu wel een komen & gaan van visite haha. Wel leuk voor mn moeder.

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:40

t lijkt me vreselijk.. heel veel sterkte

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:47

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:49

vreselijk ik wens je veel sterkte. :(:)

dan heb ik geluk dat ik mn vader nog heb na 2x kanker :o

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:37

Héél veel sterkte gewenst in deze periode. Ik weet wat je doormaakt! Ik ben mijn moeder 13 jaar geleden verloren toen ik 9 was. Geniet van de tijd die jullie nog samen hebben.
Sterkte voor jou en de rest van je familie

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:52

Jeetje wat vreselijk.. heb er geen anderw woorden voor!
Héél veel sterkte voor jou en je famillie!
En probeer te genieten van de tijd dat jullie samen zijn!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:07

Jeetje zeg meis!
Ik wens je ook heel veel sterkte toe!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:11

KsVrPy schreef:
Mijn moeder gaat dood! Ik ben 14, mijn moeder is 52, mijn broertje is 12 en me vader heeft zijn 1e vrouw ook al verloren. Waarom moet juist mijn moeder dood gaan! Waarom is het zo oneerlijk?
Mijn moeder heeft kanker, even voor de duidelijkheid. Het is al de 3e keer. En deze keer is het uitgezaaid naar de hersenen. Waar ze dus niets kunnen doen. Nu krijgt ze waarschijnlijk een chemokuur (heb ik ook nog een kale moeder!), maar dat is ook alleen maar uitstel. En het gaat razendsnel. Het is zo kút. Mijn moeder verdient dit geeneens. En ik ook niet, ik ben veel te lief om op deze leeftijd mn moeder te verliezen. En me vader ook, en me broertje ook! Gewoon een grote kankerzooi! En sorry, jullie begrijpen er vast geen hol van, maar dit werkt echt even lekker voor me frustraties enzo. En daar mogen jullie allemaal aan meegenieten :*

Nee, daar begrijp ik ook niets van. Ik denk dat ik weet hoe vreselijk gefrustreerd,boos en verdrietig jij je moet voelen.
Omdat ik het zelf nog nooit heb meegemaakt, kan ik me niet voorstellen hoe vreselijk k*t jij je moet voelen. Meisje toch.

Toch wil ik je heel veel sterkte wensen en als je weer van je af wilt schrijven...ga je gang.

Wat een rotsituatie!
Heel veel sterkte en hou je taai Y;(

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:13

Wat vreselijk... En zo jong nog.... Moet voor je moeder ook afschuwelijk zijn om iedereen achter te laten... Het zou mijn hart breken als ik mijn dochter achter moet laten in elk geval. ;( ;( ;(

Ik wens jullie allemaal heel, heel veel kracht toe. Geniet nog van elkaar, praat veel met elkaar, stel de vragen die je nog had. Heel veel sterkte!!!

SjilliejJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:14

Sterkte!
(heb het helaas ook meegemaakt)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:17

Sterkte meis..

Mijn moeder heeft ook kanker en het is nu ook voor de 3e keer terug.. Ook uitgezaaid naar het hoofd maar "gelukkig" in het hersenvlies, dit is beter te behandelen dan de hersenen zelf.
Je mag me altijd een pb sturen, iedereen die in deze situaties zit maakt zulke periodes anders mee, maar voor een deel zal ik vast wel met je mee kunnen praten.
Geniet van de tijd die jullie samen nog hebben, ga leuke dingen doen, al is het maar een fimpje kijken op de bank.

Nogmaals, weet dat je me altijd een pb mag sturen als je even frustraties kwijt wilt :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:19

Heel veel sterkte!
Koester de momenten die jullie samen nog mogen hebben, bespreek zoveel mogelijk en uit je gevoelens.
En nogmaals heel veel liefde, kracht en steun :(:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:20

Meid heel veel sterkte! Ik begrijp je echt helemaal. Bij mijn oma hebben ze vorige week weer kanker gevonden. Klinkt stom maar zelfs dat je zegt dat het echt een kankerzooi is begrijp ik. Die KANKERkanker

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:57

Meisje,

heel veel sterkte, voor de aankomende tijd.
Geniet nog van je moeder en ga samen leuke dingen doen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:00

Ach meid wat vreselijk!! Heel veel sterkte en inderdaad volop met je moeder gaan genieten!

Sterkte..

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:06

Dat is echt erg..
Geniet nog van de tijd die je samen hebt, het is idd een goed idee om in een dagboekje alle goede herinneringen, alle leuke dingen, foto`s enz. te schrijven/plakken, ookal kan het zijn dat je hoofd daar op het moment helemaal niet naar staat.
Ik wens jou hele familie enorm veel sterkte tijdens deze rotperiode, en mocht je het van je af willen schrijven, of gewoon even uitrazen, staat mijn pb box ook voor je open.

Enorm veel sterkte toegewenst!

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:09

Heel veel sterkte, geniet van de momenten die jullie samen nog mee zullen maken! :(:)

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:08

Wat erg voor je! Ik begrijp PRECIES hoe je je voelt, zit in precies dezelfde situatie maar dan met mijn vader.

Het leven is zo vreselijk rot, ik snap ook niet waarom dit mijn vader moet overkomen. |(

PB box staat open, gezien we in dezelfde situatie zitten kunnen we er misschien allebei veel aan hebben. :)

Ik wens je heel veel kracht toe. Dat is het enige wat ik kan zeggen. En geniet van elk moment samen, hoe verdomd lastig dat ook kan zijn...