Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sissi87 schreef:Even offtopic: je schrijft dat je doof bent, maar dan kan je toch gewoon een goede nederlandse zin neerzetten of ligt het aan mij?!
Dav schreef:Zal je volg vriend blij mee zijn dat je voor'n tatoo bij zo'n iemand ben gebleven,is het je dat waard??!!
Sex en lief zijn voor een tatoo?! Echt geen haar op m'n lijf die daar aan denkt. Is de tatoo jou zoveel waard?
Een tatoo kan je later altijd door iemand anders af laten maken.
kips schreef:Sissi87 schreef:Even offtopic: je schrijft dat je doof bent, maar dan kan je toch gewoon een goede nederlandse zin neerzetten of ligt het aan mij?!
toevallig weet ik dat ook, heb op een spg manege gelopen.. en heel veel dove mensen kunnen geen goeie nederlandse zin neerzetten, kijk ma na de gebaren die ze maken als ze praten, zo'n zin gaat ook anders dan dat wij het vertellen
L0veJ0la schreef:Dav schreef:Zal je volg vriend blij mee zijn dat je voor'n tatoo bij zo'n iemand ben gebleven,is het je dat waard??!!
Sex en lief zijn voor een tatoo?! Echt geen haar op m'n lijf die daar aan denkt. Is de tatoo jou zoveel waard?
Een tatoo kan je later altijd door iemand anders af laten maken.
Jah het is waard voor mij.. maar ik ben gewoon bang dat als ik ga hem eerder dumpen doen dan moet ik meer betalen voor mijn tattoo das heb ik geen zin in..
ikkemetwikke schreef:L0veJ0la schreef:Myukii: Dat was heeel lang uit elkaar.. Vroige jaar.. ik heb geen zin om netjes te houden in mijn profiel:)..
Wat kinderachtig??. Welke manier?? Om Sex..Nou kijk als die meisje met hem naar bed gaan. dus is ook toch sletje of niet?
en jij doet het voor een tattoo ,en het verschil is.....?
Liezel1 schreef:TS, dan klopt mijn opmerking toch?
Je gaat je tattoo "betalen" met je lichaam... maw, als hij nog sex wil totdat die tattoo is afgemaakt, dan zal jij daarmee instemmen om die tattoo maar niet te hoeven betalen.
Daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
En het moet trouwens een aardig uit de kluiten gewassen tattoo zijn, wil hij inderdaad €1.000,- kosten.
L0veJ0la schreef:Liezel1 schreef:TS, dan klopt mijn opmerking toch?
Je gaat je tattoo "betalen" met je lichaam... maw, als hij nog sex wil totdat die tattoo is afgemaakt, dan zal jij daarmee instemmen om die tattoo maar niet te hoeven betalen.
Daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
En het moet trouwens een aardig uit de kluiten gewassen tattoo zijn, wil hij inderdaad €1.000,- kosten.
Nee dat doe ik ook niet.. Natuurlijk niet ben je gek!!??