Binnenkort ga ik mijn vriendje dumpen.!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:23

Even offtopic: je schrijft dat je doof bent, maar dan kan je toch gewoon een goede nederlandse zin neerzetten of ligt het aan mij?!

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:24

een tattoo van 1000 euro moet idd wel groot zijn of veel kleur e.d maar dan nog moet hij groot zijn ben benieuwd naar foto's

enne DUMP hem nu.. en ga beetje sparen en dan naar een artiest om je tattoo af te maken ,zoals ik begrijp is hij geen tattoeerder. Mischien zegt hij gewoon dat het 1000 euro kost om jou aan het lijntje te houden?
Laatst bijgewerkt door ingetarita op 26-04-09 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:24

Beetje offtopic:
Wat voor een afbeelding en hoe groot is die tattoo dan?
Heb geen idee wat die dingen kosten, maar zit je hele rug, been en arm dan niet onder?!

Ontopic:
Heb je je vriendje sowieso nog wel gesproken nadat hij je op het station achterliet?!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:25

Sissi87 schreef:
Even offtopic: je schrijft dat je doof bent, maar dan kan je toch gewoon een goede nederlandse zin neerzetten of ligt het aan mij?!

toevallig weet ik dat ook, heb op een spg manege gelopen.. en heel veel dove mensen kunnen geen goeie nederlandse zin neerzetten, kijk ma na de gebaren die ze maken als ze praten, zo'n zin gaat ook anders dan dat wij het vertellen

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 14:25

Dav schreef:
Zal je volg vriend blij mee zijn dat je voor'n tatoo bij zo'n iemand ben gebleven,is het je dat waard??!!
Sex en lief zijn voor een tatoo?! Echt geen haar op m'n lijf die daar aan denkt. Is de tatoo jou zoveel waard?

Een tatoo kan je later altijd door iemand anders af laten maken.

Jah het is waard voor mij.. maar ik ben gewoon bang dat als ik ga hem eerder dumpen doen dan moet ik meer betalen voor mijn tattoo das heb ik geen zin in..

He dames.. ik maak geen grapje. ik kan toch niet verzinnen hoor.!! IK NEEM HET ECHT!!!

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:25

Sissi87 schreef:

nee dat kan niet dan. weet ook niet precies hoe dat zit..

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:26

Heb je een foto van je tattoo?
Waar neem je em en hoe groot word ie wel niet ?

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:26

Dat er nog zulke trieste mensen bestaan, sorry, maar dit is gewoon echt zielig

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:27

Uitermate goede beslissing zeg; bij iemand blijven omdat je anders moet betalen voor je tattoo..... Heel verstandig....

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:28

kips schreef:
Sissi87 schreef:

toevallig weet ik dat ook, heb op een spg manege gelopen.. en heel veel dove mensen kunnen geen goeie nederlandse zin neerzetten, kijk ma na de gebaren die ze maken als ze praten, zo'n zin gaat ook anders dan dat wij het vertellen

Nou ik vroeg dit juist een beetje expres, want mijn moeder is namelijk ook doof, maar die kan gewoon normaal een verhaaltje schrijven...

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:28

Waar zit je tattoo dan en hoe groot word ie wel niet als ie 1000 euro gaat kosten?
Zit vriend je niet gewoon een oor aan te naaien door je veel meer te laten betalen dan nodig is?
En waarom laat je je tattoeëren door iemand die geen echte tattoeërdeer is?

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:29

ingetarita schreef:
Sissi87 schreef:

Wat bedoel je?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:29

TS, dan klopt mijn opmerking toch?
Je gaat je tattoo "betalen" met je lichaam... maw, als hij nog sex wil totdat die tattoo is afgemaakt, dan zal jij daarmee instemmen om die tattoo maar niet te hoeven betalen.
Daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

En het moet trouwens een aardig uit de kluiten gewassen tattoo zijn, wil hij inderdaad €1.000,- kosten.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:30

L0veJ0la schreef:
Dav schreef:
Zal je volg vriend blij mee zijn dat je voor'n tatoo bij zo'n iemand ben gebleven,is het je dat waard??!!
Sex en lief zijn voor een tatoo?! Echt geen haar op m'n lijf die daar aan denkt. Is de tatoo jou zoveel waard?

Een tatoo kan je later altijd door iemand anders af laten maken.

Jah het is waard voor mij.. maar ik ben gewoon bang dat als ik ga hem eerder dumpen doen dan moet ik meer betalen voor mijn tattoo das heb ik geen zin in..

Meid,hoeveel vind jij jezelf waard,zo te lezen,niet veel.
Zet alles eens op'n rijtje--> je blijft bij hem incl liefde en sex(?) voor een tatoo die je je leven lang hebt en iedere x als je erna kijkt denk je van ''jahaaa die heb ik omdat ik tegen m'n zin in met die jongen omging'' das toch niet goed!?
Die tatoo is maar een figuur,een afbeelding.
Je lijf en je gevoel is van jezelf.......

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:30

ikkemetwikke schreef:
L0veJ0la schreef:
Myukii: Dat was heeel lang uit elkaar.. Vroige jaar.. ik heb geen zin om netjes te houden in mijn profiel:)..
Wat kinderachtig?? |o. Welke manier?? Om Sex..Nou kijk als die meisje met hem naar bed gaan. dus is ook toch sletje of niet?

en jij doet het voor een tattoo ,en het verschil is.....? :?

kon het niet beter zeggen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:31

Dit is precies hetzelfde als, ik dump mijn vriendje niet want elke maand krijg ik 50 euro van hem..

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 14:31

Liezel1 schreef:
Je gaat je tattoo "betalen" met je lichaam... maw, als hij nog sex wil totdat die tattoo is afgemaakt, dan zal jij daarmee instemmen om die tattoo maar niet te hoeven betalen.

En het moet trouwens een aardig uit de kluiten gewassen tattoo zijn, wil hij inderdaad €1.000,- kosten.

Nee dat doe ik ook niet.. Natuurlijk niet ben je gek!!??

sorrell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:32

Je hebt hem al 3 weken niet gezien, hij rommelt met andere meiden... :? Ik denk dat hij je al zelf gedumpt heeft.

Verschillende mensen hebben hier al gevraagd of je nog contact hebt gehad met elkaar.. Maar hier krijgen ze geen antwoord op., dus hebben jullie nog contact gehad BV via MSN??

marleen_88

Dove mensen kunnen prima zinnen typen hoor, wat de TS doet zijn 'gewoon' typfouten..

Voor de rest vind ik dit een héél bijzonder topic, maar dat zal wel aan mij liggen dan. :\

Nexus

Hoe zit het nou met die tattoo?! :Y)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:33

L0veJ0la schreef:
Liezel1 schreef:

Nee dat doe ik ook niet.. Natuurlijk niet ben je gek!!??

Wou je zeggen dat hij genoegen neemt met je handje vasthouden in een relatie, in "ruil" voor een tattoo van €1.000,-??

Nexus

Re: Binnenkort ga ik mijn vriendje dumpen.!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:34

Dan zou het nog best een aardige deal zijn :D

xDramaQueen

ingetarita schreef:
Sissi87 schreef:

euh jawel dat kan wel, heel goed zelfs :j

Frances

TS: Dus als je vriend sex wil dan zeg je nee en dan vraagt hij waarom niet en dan zeg jij ik wil je eigenlijk niet meer maar ik wil dat je mijn tattoo nog afmaakt :+ of wat moet ik me hierbij voorstellen _O-
Laatst bijgewerkt door Frances op 26-04-09 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:35

Dit was laatst toch nog op het nieuws? Dat meisjes sex hadden met jongens en met hun zoenden in ruil voor een big mac?