Huertecilla schreef:Dan ben jij niet integer.
Als mijn vriendin dit zou doen voor een vriend/vriendin, zou dat voor mij reden zijn om een ander te zoeken. Niet vanwege het feit, maar omdat ze niet integer is; ík kan er dus niet op vertrouwen en daar wil ik niet mee samenleven.
hc
Mmm echt waar? Maar stel je voor dat jou beste vriendin vreemd gaat (want dat deed die vriendin van mij) en zij smst jou 'ik was gisteravond vanavond bij jou', wat zou jij dan doen?[/quote]
Ik zou zeggen prima maar als iemand ernaar vraagt ga ik echt niet liegen. Ik zal heus niet zeggen van ze was bij die kerel, ik zou gewoon zeggen dat ik geen idee zou hebben waar ze was maar niet bij mij.
Daarbij zou ik proberen die vriendin te overtuigen van het feit dat ze behoorlijk verkeerd bezig is. Ieder zijn ding maar ik zou wel mijn mening duidelijk laten blijken en al helemaal niet liegen voor een ander. Ik lieg al niet eens voor mezelf, laat staan voor een ander.
Wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten.
ik speel nooit alibi... laat mensen toch lekker zelf hun rotzooi uitklaren.
Ben er juist erg op tegen!
vanaf dat moment weet ik dat ze het zelfde , al zij het anders , bij mij zou kunnen doen
Dan zoekt ze maar een andere, maar ik weet dat ze zo niet is, en ze vertelt het me ook altijd.