Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Ik vind hoge snelheden in dat soort gebieden juist gevaarlijk, een 30 km zone is er normaal niet voor niets.
Of je nou 20 km/h te snel rijdt op een toegestane snelheid van 100 of van 30... Ik vind dat nogal een zwaar verschil.

en o jee, kwam het erf op of ik ook een motorrijder in een zwart/geel/grijs pak had gezien. Nee meneer, niet gezien, wel eentje voorbij horen komen, hij is díe kant op gegaan.
suleilitha schreef:Ik moet even lachen, manlief werd een paar jaar geleden gevolgd door een motoragentje die hem kennelijk aan de kant wilde zetten. Hij besloot het hazenpad te kiezen en de motormuis op luie BMW is hem een tijdlang gevolgd. Thuisgekomen werd de fireblade in een paardebox gekwakt, en hijg hijg puf puf, mijn lief rende het huis binnen, smeet het motorpak in de kelder en rende toen als een haas naar de douche. Toen ik buiten een handdoek voor hem van de waslijn haalde, reed agent in kwestie hier op de weg heen en weeren o jee, kwam het erf op of ik ook een motorrijder in een zwart/geel/grijs pak had gezien. Nee meneer, niet gezien, wel eentje voorbij horen komen, hij is díe kant op gegaan.
suleilitha schreef:Tegenwoordig staan ze hier te flitsen op van die 60 kilometerweggetjes waar geen kip last heeft van langsrijdend verkeer. Lekker veilig voor de heren dienstkloppertjes en bovendien is het slecht aangegeven dat je daar 60 mag dus het merendeel rijdt braaf 80. Kassa voor het CJIB. Belachelijk.
Ze hadden me al een keer voor een goeie gepakt op die plek, hubbie zou het me niet in dank afnemen vrees ik
Komt er me een motor tegemoed JANKEN, dus ik ging een beetje naar het midden, knipperen, handgebaren... maar hij snapte het niet
gaf extra gas, en een dag later las ik in de krant dat ie zijn rijbewijs kwijt is.
suleilitha schreef:Ik moet even lachen, manlief werd een paar jaar geleden gevolgd door een motoragentje die hem kennelijk aan de kant wilde zetten. Hij besloot het hazenpad te kiezen en de motormuis op luie BMW is hem een tijdlang gevolgd. Thuisgekomen werd de fireblade in een paardebox gekwakt, en hijg hijg puf puf, mijn lief rende het huis binnen, smeet het motorpak in de kelder en rende toen als een haas naar de douche. Toen ik buiten een handdoek voor hem van de waslijn haalde, reed agent in kwestie hier op de weg heen en weeren o jee, kwam het erf op of ik ook een motorrijder in een zwart/geel/grijs pak had gezien. Nee meneer, niet gezien, wel eentje voorbij horen komen, hij is díe kant op gegaan.