Ik ging bijna héel slecht over je denken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Echt goed geschreven. Pas toen ik de auto zag wist ik waar het echt over ging. tante_trien schreef:Ik was er ook in getrapt, toen ik las :"Echte liefde roest niet, helaas wel aan de onderkant". Dacht ik dat je vriend hem niet meer omhoog kreeg, en dat jij gelijk geen interesse meer had.

Hahaha geweldig.
Zat al richting een paard of hond te denken...
Pas toen ik de foto zag ging hier het lampje branden
Ik ben echt traag...
Nou troost je, jullie zijn niet de enige... Ik heb dit ook als een blog op mijn hyves staan, eerst zonder foto en kreeg van vriendinnen al bezorgde smsjes of het uit was met mn vriend
Ik was zo blij en trots toen ik m net had en ben er al die tijd erg blij mee geweest.

Hopelijk kan je voorlopig nog genieten van zn broertje! 

tante_trien schreef:Ik was er ook in getrapt, toen ik las :"Echte liefde roest niet, helaas wel aan de onderkant". Dacht ik dat je vriend hem niet meer omhoog kreeg, en dat jij gelijk geen interesse meer had.![]()
ik dacht dat ik de enige was die dacht van Ho?

Ik snap niet dat er mensen zo ongevoelig zitten te lachen. Wacht maar tot het jullie overkomt. Als je er nog oever wilt praten dan staat mijn PD box altijd open. Ik weet dat er ergens een zelfhulpgroep zit, dus als je het echt niet te boven kunt komen dan kun je ook nog een poosje begeleiding krijgen.