'skinnyjeans' voor de vollere dames?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:21

Ik ben ook wat voller (maat 42) :o en draag ze soms ook in combinatie met een leuk tuniekje. :)
Je moet eens bij de vero moda kijken daar hebben ze wel veel geloof ik!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:25

Niien_ schreef:
Ja die Gstar gaan volgens mij tot 44 ja :j
ik heb zelf 38/40 en dat is in gstar een 30/31 en ik heb ook maten gezien van 33/34, dus moet er zeker bij zitten!

Ik heb maat 42 en ik kom niet in gstar... Broek gaat redelijk aan en ook dicht, maar het kruis zit heel strak en je rug staat open.
Het zit echt voor geen meter.

Dit was bij de maw en die jongen kon me niet verder helpen, groter werden ze bij hun niet verkocht :n

oja die van de C&A zijn ideaal, overigens moet je dan niet het heupmodel nemen, die vallen kleiner. Wat ik wel heb bij de broeken is dat je ze heel erg uitloopt en de tweede dag aan gaan ze "flubberen" en ik doe ze sindsdien ook altijd in de droger :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:27

Ik zie hier de tip laarzen op skinny jeans is net heel slechte tip gaat je benen wel verkleinen zodat je in compartimenten verdeeld word en dus voller lijkt. Je kan beter voor een goede schoen die de lijn niet verbreekt in de juiste kleur.

En wijd uitlopend is ook geen goed idee, bij iets voller moet je net lijnen creeren.

Verer zijn er inderdaad veel winkels die het verkopen, of het mooi is hangt van persoon af niet gewicht veel succes!

Niien_

Re: 'skinnyjeans' voor de vollere dames?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:29

Nja bij mij worden ze wel in grotere maten verkocht.
Maar bij mij zitten die broeken als gegoten en lijk ik stukke slanker.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:50

Esprit, model Tube +:)+
Heb ook een Kyuchi (of hoe schrijf je dat), die is ook heel mooi, maar de Esprit is een maat kleiner :D

Goed voor je ego ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:54

met een leuk tuniekje kan het errug mooi staan!

Het klopt overigens wel dat bepaalde merken bepaalde kledingstukken niet in grotere maten maken. Omdat dat hun doelgroep niet is. Sja, keuzes moet je maken! Je kan je niet altijd op alles richten.

kun je bij de wehkamp geen skinnyjeans bestellen?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 22:59

Ik ben toch altijd wat huiverig voor online bestellen!
Je weet nooit van te voren of het past, ga daarom liever naar de winkels!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:00

katiavl schreef:
Ik zie hier de tip laarzen op skinny jeans is net heel slechte tip gaat je benen wel verkleinen zodat je in compartimenten verdeeld word en dus voller lijkt. Je kan beter voor een goede schoen die de lijn niet verbreekt in de juiste kleur.

En wijd uitlopend is ook geen goed idee, bij iets voller moet je net lijnen creeren.

Verer zijn er inderdaad veel winkels die het verkopen, of het mooi is hangt van persoon af niet gewicht veel succes!

Bij mij zit en staat wijd uitlopend toch echt een héél stuk beter dan met rechte pijp. Met rechte pijp ben ik al helemaal zo'n propje met dikke kont/bovenbenen, met een pijp die wijd uitloopt wordt de aandacht tenminste iets meer richting de kuit getrokken waardoor de kont/bovenbenen ook wat meer in proportie lijken. Dus dat gaat echt niet altijd op :n

Ik vind zelf de skinny-jeans van Dyanne erg fijn! Heb niet zo veel met skinny jeans maar heb er toevallig een van m'n moeder gekregen die zij niet meer paste en die zit goed (heb zelf maat 44/46). Je kunt ze kopen bij de C&A.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:03

Ik heb ook een skinny van Dyanne, erg fijn! Haal eigenlijk altijd broeken weg bij de C&A, daar slaag ik tenminste!

Ik ga ook eens bij de winkels kijken die hier genoemd zijn!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:04

neroo, bij wehkamp halen ze het weer gratis op als het niet past. Maar goed, ik ben haat echt winkelen hahahaha dus vandaar :P

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:04

Ik ga vrijwel altijd naar de C&A voor m'n broeken. Heb daar ook een mooie skinny vandaan. Verder is dat een van de weinige zaken, waar ik gewoon MIJN maat pak en er direct inkom, en waar de broek ook meteen fijn zit. Geen geklooi met te lang, te kort, te breed, te smal. Heerlijke zaak, die zich niet alleen richt op de kleinere maten! Succes met je zoektocht!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:05

Ik heb juist altijd het probleem bij de C&A dat ik nooit mijn maat weet := Ik heb er broeken vandaan in maat 42, maar ook waar ik in maat 46 nog niet kom!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:19

Hermelijn schreef:
katiavl schreef:

Bij mij zit en staat wijd uitlopend toch echt een héél stuk beter dan met rechte pijp. Met rechte pijp ben ik al helemaal zo'n propje met dikke kont/bovenbenen, met een pijp die wijd uitloopt wordt de aandacht tenminste iets meer richting de kuit getrokken waardoor de kont/bovenbenen ook wat meer in proportie lijken. Dus dat gaat echt niet altijd op :n

Ik vind zelf de skinny-jeans van Dyanne erg fijn! Heb niet zo veel met skinny jeans maar heb er toevallig een van m'n moeder gekregen die zij niet meer paste en die zit goed (heb zelf maat 44/46). Je kunt ze kopen bij de C&A.

Ja maar dat zeg ik niet he :D , ben het helemaal met je eens. Bootcut zal 9 van de 10 altijd beter staan. Maar als je dan skinny gaat dragen moet je het niet onflaterend maken dat bedoelde ik te zeggen. Maar had het over wijd uitlopende bovenkleding :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:41

bij wehkamp.nl :j

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:30

Cars valt overigens klein is mijn ervaring ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:35

Ik draag tegenwoordig ook vaak de skinny's van C&A. Ze zitten geweldig! Ik heb nu een zwarte ( van de Dyanne serie) die na 1 dag wel gaat flubberen, maar ik heb ook een grijze ( gewoon van Yessica) en daarmee heb ik daar geen last van. Ik ben erg blij met deze broeken!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:38

Hermelijn schreef:
katiavl schreef:

Ik krijg in winkels ook altijd te horen dat ik vooral voor iets uitlopend tot wijd uitlopend moet gaan met mijn uitbundige rondingen. Broeken en rokken in A-lijn zijn ook heel goed als je heupen, bovenbenen en billen hebt.

Overigens moet je aantrekken waar je je goed in voelt; skinnyjeans zijn net als rode lippenstift, de een kan het hebben en de ander absoluut niet.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:53

Ik heb inderdaad ook een fijne skinny gekocht bij de C&A, ook van Dyanne Beekman :)
Verder koop ik veel broeken bij Jeanscenter, verkopen ze allerlei merken.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:15

Esprit (of EDC) heeft ook skinnyjeans in grotere maten. Tot maat 40 in elk geval en t/m jeansmaat 34. Mijn ervaring is dat ze groot uitvallen. En je kunt online bestellen. http://www.esprit.nl/ :D

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:22

Ik zag dat ze die skinnyjeans, en andere jeans trouwens ook ;) van Dyanne, van C&A, bij wehkamp gewoon online verkopen voor degene die een hekel hebben aan shoppen ;-)

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:27

Ik heb een esprit Skinny, super broek je moet hiervan wel de stretch hebben ;)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:38

Heb er 1 van only zit echt super, geen last van holle rug of hangend kruis. Bij steps hebben ze ook mooie helaas zijn de pijpen voor mij meestal te lang.