Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:plien: Vaak staan daar in die straat, naast de pathe irritante busjes, een hele rij mensen te wachten voor de rabobank, en zit er een zwerver, dus ja ik loop ook vaak dan ff over de straat...

celticpony schreef:en dan die hangouderen van tegenwoordig, staan daar maar in de albert heijn te hangen, moet je jezelf eromheen manouvreren, krijg je nog een boze blik ook
) Gelukkig is opa toen weg gebleven. Ruiterroute is daarna aangepast; in plaats van via de oprit gaat ie nu via een sluippad op het koeienpad over. Maar nog dat ik een gespannen prikkeldraad verwacht, daar
_Florien_ schreef:Oh my...
Bejaarden zijn echt eng.Allemaal.
Zelfs mijn eigen oma.
).

Ze heeft een splinternieuwe Volvo S40, en schéuren dat ze doet.

Levensgevaarlijk gewoon. _lauraaa_ schreef:hahadat gebeurd bij ons zowat elke dag als we terug van school fietsen. dan rijden we met z'n 5en naast elkaar, en dan zien we pas laat dat er iemand aankomt
beginnen ze ook al te schreeuwen
maar ik ben dan niet op m'n mondje gevallen en heb altijd wel iets terug te zeggen.
Ze doen altijd alsof ik één of ander gevaarlijk paard van minstens 1.80m bij me heb. Terwijl mijn pony maar 1.36m meet en geen vlieg kwaad doet. Overigens zijn dit niet alleen bejaarden hoor, zo kreeg ik laatste ook van een meisje van rond de 10 jaar te horen dat ik op moest donderen met mijn pony, anders zou ik echt een probleem hebben.

maar vaak gaan ze niet aan de kant

iedereen kijkt al om als ik op een kilometer afstand aan kom fietsen met die berg roest