Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 15:43

mariekie schreef:
Mijn g-stars blijven ook super mooi.
Helaas ben ik overgeleverd aan g-star aangezien ik geen ander merken pas... :(
Wil zo graag een only voor er naast maar helaas, heb het al te vaak geprobeerd.. ;(

te groot of te klein ?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:16

imker schreef:
Vandaag ga ik voor de tweede keer terug met mijn Gstar.
In januari één gekocht met een draaipijp. Die mocht ik moeiteloos inleveren in februari.
Maar nu had ik dus een nieuwe gekregen en je raad nooit wat er gebeurde toen ik gister op een stoel ging zitten:
KRAK! Knie helemaal doorgescheurd.... En daar vind ik ze toch écht wat te duur voor. Dus ik ga strakjes maar even terug.

Gewoon teruggaan inderdaad! In mijn broek zat ook een keer een kleine scheur, geen idee hoe het kwam. Ik mocht meteen een nieuwe uitzoeken en die was iets goedkoper en toen kreeg ik ook nog wat geld terug dus helemaal super :D

Was dan ook wel bij een hele fijne winkel!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:46

G-star slijt inderdaad hard. Ik was mijn broeken binnenste buiten en op 30 graden. Temps de Cerise slijt ook erg hard (de spijkerbroeken dan). Die koop ik echt nooit meer! Er waren er twee in no time kapot, zonder veel gewassen te zijn. ;(

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:59

mariekie schreef:
Wil zo graag een only voor er naast maar helaas, heb het al te vaak geprobeerd.. ;(

Ik heb altijd Only en qua kleur blijven ze superlang mooi, maar de kwaliteit is echt niet zo best :n. Heel snel slijtageplekken. Dan is EDC beter. Zitten ook goed, zijn ongeveer even duur (iets goedkoper) en die zien er na 4 jaar nog steeds supergoed uit. Alleen vind ik de modelletjes van EDC niet meer zo leuk als een paar jaar geleden.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:02

Ik was ook vaak binnenstebuiten (of eigenlijk mn moeder doet dat :+ ), maar Gstar vervaagd inderdaad erg snel!
Opzich is Replay of Esprit dan naar mijn mening een beter merk!

Imker

Re: Hoe houd je je G-star 96 broek netjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 17:15

Mijn G-star is inmiddels retour fabriek en ik heb vandaag een nieuwe broek uitgezocht. Het is geen G-Star geworden, maar T. Hillfiger. Daarnaast nog een paar leuke shirts van Bjorn Borg gehaald en ik kan er weer even tegen!