Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Heb niks van TS gehoord nog. 

Lyonesse schreef:Ik denk dat niemand blij is om op een gasbom te zitten eerlijk gezegd, tenzij de beste meneer last heeft van zelfmoordneigingen... En zoals ik eerder al zei: Trek anders eerst die paal eruit en luister of het nog steeds sist.

:
)
" Maar wat was ik blij dit te horen!
JustaLive schreef:Akerna: Er lag geen gasleiding had die gezecht!![]()
Ja is goed. Alsje dat even zou willen vragen
Sissend geluid. maar het kon ook zuiging zijn hoor. Ik weet niet, ben daar neit zo goed in
Sharon zei, ik ruik gas. En toen ging ik ook een beetje ruiken, en tja.. ik weet niet echt hoe gas ruikt. maar wel zo'n vage sterke lucht.
JustaLive schreef:Maak je geen zorgen meid. het gas zit onder de grond. Hij zei wel dat het écht gas was. Het gas dat onder de grond los is gekomen, is nu al lang verdampt. En het gas dat in de lucht zit. Is allang weg gegaan.
nikolletje schreef:JustaLive schreef:Maak je geen zorgen meid. het gas zit onder de grond. Hij zei wel dat het écht gas was. Het gas dat onder de grond los is gekomen, is nu al lang verdampt. En het gas dat in de lucht zit. Is allang weg gegaan.
maar er blijft wel gas ontsnappen. En verdampen of niet, als er iemand met een vuurtje langs loopt is het gewoon levensgevaarlijk. Als ik naar de ervaring van mijn vriend kijk die zijn auto nog niet mocht starten in 'the middle of nowhere' omdat er gewoon een levensgevaarlijke situatie was op dat moment zou ik mezelf toch eigenlijk wel dood schamen als er iets gebeurd. Jullie weten er van. En de brandweer komt langs en doet een meting. Mocht het zo zijn dat er wel iets aan de hand is komt essent gewoon langs om het te maken.
Maar jullie willen volgens mij niet echt iets doen (tja jullie zeggen dat jullie niet durven, maar veiligheid zou in mijn ogen wel zwaarder mee tellen dan niet durven) En jullie vergeven het jezelf nooit mocht er wel iets gebeuren.

MandyR schreef:Natuurlijk wel chiqa, daar hebben ze toch zand opgegooid en dat zand is in het gat verdwenen dus gat is dicht.
wemkelover schreef:Tsjong wat maakt iedereen zich druk op zo mooie dag.
JustaLive schreef:Chiqa: De eigenaar heeft ons beide verteld dat er gééééén gas in zat.