Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niinatjuh schreef:Citaat:Ook eens een idee om die meiden binnen te houden die geilen op grote auto's en poenerige vriendjes.
Dus.. Dat meisje dat laatst in de krant stond? Autisties en dergelijke, die word versierd door zo een loverboy?
Was der eigen schuld?
Maria mosterd ? Was der eigen schuld?
Als jij gevoelig bent, vroeger gepest, en die ene jongen laat zien
hoe knap en geweldig je wel niet bent.. en jij gelooft hem, is dat meteen je eigen schuld?
Want ja, als je iemand vertrouwt, wil je natuurlijk zyn ho*r worden?

geerke schreef:DorisM schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen hier nou ECHT persoonlijk overlast hebben van Turken of Marokkanen, je hoort het namelijk wel leuk allemaal in de media en van Wilders, maar heb je er zelf wel eens last van gehad?
Ik ben het helemaal met je eens Amondi
hier op het forum waarschijnlijk niet,dat zijn toch over het algemeen niet mensen die in een achterstandswijk wonen....
misschien dat lesbische stel wat weggepest is uit hun huis?om maar een klein voorbeeldje te noemen....
geerke schreef:DorisM schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen hier nou ECHT persoonlijk overlast hebben van Turken of Marokkanen, je hoort het namelijk wel leuk allemaal in de media en van Wilders, maar heb je er zelf wel eens last van gehad?
Ik ben het helemaal met je eens Amondi
hier op het forum waarschijnlijk niet,dat zijn toch over het algemeen niet mensen die in een achterstandswijk wonen....
misschien dat lesbische stel wat weggepest is uit hun huis?om maar een klein voorbeeldje te noemen....
Chrisje92 schreef:Maar LimaMambo, wat merk jij daar van? Heb jij er ook echt last van?
cile205 schreef:Tja racistisch ?:D noemen ze het tegenwoordig geen vrijheid van meningsuiting ofzo iets?:D
Hmm om te beginnen de straffen is hoger leggen als een hollander zich misdraagt met zoals wat Geerke zegt.
@Chrisje, als ze zich misdragen straffen uitzitten in eigen land aub, kost het ons ook niks
LimaMambo schreef:ik woon in een wijk dat 10 jaar geleden een elite wijk was.. nu is dat zo verpauperd doordat ze alles huurwoningen hebben gemaakt en de satelieten verpesten het uitzicht..
kortom: een wijk die vroeger elite en blank was is nu voor 90% zwart
overal hangen hier camera's en ik heb nog nooit zoveel politie in een stad zien rijden als hier in rotterdam (kom oorspronkelijk uit zwolle en heb een aantal jaar in veenendaal gewoond)
geerke schreef:80% van de mensen die in de gevangenis zijn niet blanken....ook een feit....
mijn viend is leraar geweest op een zwarte school...hij weet er jammergenoeg alles van....hij heeft veel positieve dingen meegemaakt maar ook veel negatieve.....onze aanpak(de westerse )is niet goed...daar is een antilliaan of marokkaan niet van onder de indruk...
Chrisje92 schreef:cile205 schreef:Tja racistisch ?:D noemen ze het tegenwoordig geen vrijheid van meningsuiting ofzo iets?:D
Hmm om te beginnen de straffen is hoger leggen als een hollander zich misdraagt met zoals wat Geerke zegt.
@Chrisje, als ze zich misdragen straffen uitzitten in eigen land aub, kost het ons ook niks
Allochtonen zijn Nederlands(wanneer ze niet illegaal zijn) dus is Nederland hun eigen land.
DorisM schreef:LimaMambo schreef:ik woon in een wijk dat 10 jaar geleden een elite wijk was.. nu is dat zo verpauperd doordat ze alles huurwoningen hebben gemaakt en de satelieten verpesten het uitzicht..
kortom: een wijk die vroeger elite en blank was is nu voor 90% zwart
overal hangen hier camera's en ik heb nog nooit zoveel politie in een stad zien rijden als hier in rotterdam (kom oorspronkelijk uit zwolle en heb een aantal jaar in veenendaal gewoond)
Dus in een elitewijk kunnen volgens jou geen zwarten wonen? Ik vind dit erg discriminerend en doet me sterk denken aan een verhaal wat mijn moeder gister vertelde over toen ze in Amerika woonde, dat ze met een zwarte vrouw naar een huis ging kijken en er toen werd gezegd: "oh but we don't want no blacks in our neighbourhood" zo denk jij dus ook.
Dit is dus jouw last? dat er zwarten wonen? Gut wat vreselijk!!
Armani1985 schreef:mensen die in de stad wonen hebben nou eenmaal last van buitenlanders of het nou amsterdam,rotterdam,den haag is omdat het daar het drukst bevolkt is.
het is gewoon niet meer normaal wat ze uitvreten!!dat er maar moskee`s gebouwd worden.bepaalde winkelstraten hier nou lijkt wel alsof je op vakantie bent staat geen woord nederlands op de gevel straten vol waar rare achterdeur praktijken gebeuren
!!sorry maar dat vindt ik echt te ver gaan ik voel mezelf een buitelander daar en totaal niet veilig.
ook ken ik er zat die werken goed nederlands praten etc etc daar heb ik helemaal geen problemen mee maar hier is het een kleine groep die wel hun best doet en de rest geniet lekker van zn uitkering en klust nog wat bij
en neemt nog een paar kinderen!!!
mensen die in een stad wonen herkennen dit. ik ben ook van mening dat als je in bijv drenthe woont dat je hier heel anders tegen aan kijkt. de wet is hier een lachertje voor ze
geerke schreef:dorism.....ik zou voorstellen eens twee weekjes bij limamambo te gaan logeren....en dan s'avonds gezellig een wandeling door de wijk maken...