Met je moeder de stad in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:30

Ik vind het altijd supergezellig om te gaan winkelen met mijn moeder. Ze weet precies wat ik leuk vind, en naderhand gaan we altijd ergens een wijntje drinken en mensen kijken :)

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:33

Ik vind het super om met m'n moeder te winkelen. Ik ga net zo lief met haar als met vriendinnen (of nog liever :Y) ).
_O- Ook heerlijk om vrienden tegen te komen; 'Is dat je moeder?! Ik dacht je zus ofzo.'

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:48

Erg leuk! Mijn moeder weet altijd erg goed wat mij goed staat en ze doet altijd erg haar best om zo mooi mogelijke kleding voor mij te vinden. Voor haar zelf kijkt ze dan vaak niet, hihi.
We lunchen dan gezellig ergens in de stad.
En we komen standaard met een bult tassen thuis, haha!
Dit doen we overigens maar 2 x per jaar ofzo, dan trekken we daar een dagje voor uit.

Moiryn

Re: Met je moeder de stad in

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:53

Liever niet, mijn moeder pakt altijd dingen voor me die ik echt niet mooi vind, en dan wordt ze snel chagrijnig als ik het niet leuk vind. Ik ga liever met vriendinnen winkelen. Maar ik winkel sowieso niet veel, tenzij ik me goed en zelfverzekerd voel, anders durf ik echt geen winkel in te lopen :|

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:42

Ik vind het altijd wel gezellig!! Maar ik had ook een paar jaar geleden, toen ik rond een jaar of 15/16 was dat ik het ook wat minder vond omdat je dan toch liever met vriendinnen gaat ofzo. Maar nu vind ik het juist hartstikke gezellig!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:43

Ik vind het ontzettend gezellig! :D

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:45

Ik vind het juist leuk om met mn moeder de stad in te gaan! Snap niet waar je je voor schaamt. :)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:48

Als je moeder je mee naar de stad wil nemen dan betekend dat dat ze geld in je wilt stoppen, geld waar je moeder hard voor moet werken (tenzij ze papalief alles laat verdienen) Ik vind dus niet dat je je dan moet schamen! Wees blij!
Maar dat besef je je pas als je zelf kinderen hebt ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:54

Nou... Als mn ma mij mee vraagt naar de stad, betekend dat niet dat ze dingen voor me gaat kopen hoor! Dan wil ze daadwerkelijk gewoon gezellig met me naar de stad ;)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:56

joyce2 schreef:
Nou... Als mn ma mij mee vraagt naar de stad, betekend dat niet dat ze dingen voor me gaat kopen hoor! Dan wil ze daadwerkelijk gewoon gezellig met me naar de stad ;)

Klopt.........al is met een 3-jarige winkelen niet altijd even gezellig :P Die zijn nog om te kopen. "Als je lief bent mag je een cadeautje uit zoeken" hahahaha

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 13:58

Mijn moeder heeft een hekel aan winkelen dus die was blij dat ik met vriendinnen ging, hoefde zij niet meer mee :)!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:02

Ik ga ook nog steeds met mijn mams winkelen hoor (ben 33) en het is altijd gezellie.

Vroeger had ik er echt een hekel aan...pgfff kleren kopen wie verzind dat nou. Er was dan ook best wel eens ruzie want ik vond niks leuk :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:30

haha vroeger moest ik idd ook omgekocht worden. Winkelen, bah, wat vond ik dat vreselijk zeg! Steeds weer andere kleding aan, hoe haalden ze het idd in hun hoofd! Ik kan nog steeds niet begrijpen dat ik het vroeger niet leuk vond en ik heb ook echt geen flauw idee wanneer de knop om is gegaan van vreselijk naar geweldig ;)

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:30

Ik vind het juist leuk!
Mijn moeder weet goed wat mij wel en niet staat, en trekt soms dingen uit de rekken die ik verschrikkelijk vind.. dan doe ik het toch aan, en blijkt het heel leuk te staan!
Ik heb ook altijd mijn vaste winkels, maar dan steld zij voor eens naar een andere te gaan.. en blijkt dat ze daar ook hele leuke dingen hebben!

Met vriendinnen winkelen vind ik supergezellig, maar iedereen wil altijd ergens anders heen..
Dan sta jij in een winkel waar je graag komt, en loopt je vriendin verveeld achter je aan..

Als ik ook even gezellig meekijk in de vogele naar leuke dingen voor mijn moeder, vind zij alles prima :Y)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:38

Ik ga ook altijd met ma de stad in :) Wel zo gezellig :)

Cheetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:40

Ik schaam me soms wel hoor, ze kan zulke domme dingen zeggen.
Maar het is meestal heel leuk, omdat ze weet welke kleren ik leuk vind

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:41

Ik doe het nog steeds vaak! Haar kan ik tenminste vertrouwen op haar eerlijke oordeel.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:42

ik vond het hartstikke leuk altijd met mijn moeer.
doe ik sneller dan mijn vader maar nou kan het niet meer met mijn moeder

ga nog wel met moeders van vriendinnen van mij winkelen
en met mijn pleegmoeder :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:42

Als ik kan ga ik met mijn moeder ook wel eens wat shoppen hoor :D Vind ik niets ergs aan!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:43

Ik vind het heerlijk. Lekker gezellig :j

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:43

Ik vind het heel erg leuk om met mams te winkelen.
Ze weet heel goed wat ik leuk vind of juist niet. Soms pakt ze ook wel dingen die ik in eerste instantie niet leuk vind, maar wat dan met passen toch wel heel leuk is.
En altijd even ergens een broodje eten en kopje koffie drinken, heerlijk! En kletsen over van alles en nog wat.

Met vriendin of zus is ook erg gezellig, maar dan praat je toch over andere dingen vind ik. Is ook heel leuk, maar met mams is ook heel leuk :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:25

Ik ga graag met mn mama, maar mn mama is dan ook uberhip 8-)
heerlijk pinkies in elkaar gewikkeld omdat we anders elkaar kwijt raken, zonnebrillie derbij, zonnetje 8-)
met me vriendinnen is t ook leuk hoor beide hebben voordelen en nadelen, mn vriendinnen zeggen bij alles jaaaa leuk kopen, en me moeder is daar heel eerlijk in, maar me moeder kan verschrikkelijk zeuren als ik weer sta te zwijmelen naast een paar naaldhakken, over hoe slecht t wel niet is voor me heupen, enkels blablabla :+

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:29

Goh, wat zou ik willen dat mijn moeder mee gaat! :D

Mams is niet zo'n "stadsmens", vertoeft het liefst van al buiten op de boerderij en is daarnaast ook veel gaan werken.
Ik ga wel nog graag eens gaan shoppen, maar dan vier keer per jaar voor 200 euro ofzo, dan moet ik een tijdje niet meer het stad in. :D

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:30

Ik ga vaker met mijn vriendinnen dan met mijn moeder, omdat mijn moeder vaak geen tijd heeft. Maar als ze tijd heeft vind ik het altijd erg gezellig :)

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:32

Ik shop liever met vriendinnen..
Mijn moeder wil altijd heel snel, snel, snel die winkels door en als ik dan iets ga passen, voel
ik me zo opgelaten omdat ik alles snel moet doen. Als ik met vriendinnen shop, kunnen mijn vriendinnen ook
naar kleding zoeken maar mijn moeder kan dat natuurlijk niet in 'mijn' winkels.