Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Less schreef:Je hebt helemaal gelijk. Ik heb een bankje zelfs gratis af te halen. Grenen, hand gemaakt, etc... mensen vragen nog of je het bij ze thuis wil brengenof komen de afspraken zonder te annuleren niet na...

Dan kan ik wel volle hap gaan bieden maar proberen kan geen kwaad denk ik dan altijd maar.(zadels voor een prikkie, helft vraagprijs etc en dan een mail terug krijgen okee, het ligt hier toch maar) Wordt bv van marktplaats mijn bod verwijderd dan kan ik altijd nog hoger inzetten.
crossmonster schreef:Less schreef:Je hebt helemaal gelijk. Ik heb een bankje zelfs gratis af te halen. Grenen, hand gemaakt, etc... mensen vragen nog of je het bij ze thuis wil brengenof komen de afspraken zonder te annuleren niet na...
Waar woon je?
Ik zoek nog een bankje
_Question schreef:Ja ik vind het inderdaad ook wel irritant maar wat ik ook irritant vind is mensen die nog 350 euro willen voor iets wat ze 6 jaar hebben gebruikt en ze voor 400 euro hebben gekocht.. En er ook absoluut niet onder mag bieden want dan krijg je mail met ben je gek ofzo

Zo hoeven die schoenen niet weg!

ik mail die mensen vaak en kijk wel wat ze willen.. Wil nu voor mijn xbox 360 nog een wireless adapter hebben zodat ik draadloos internet heb (ik heb geen draadje naar mijn kamer lopen, maar wel draadloos internet) die zijn nieuw 75 euro en dan zie ik biedingen staan van 60 euro... dan denk ik tsja dan kan je ook gewoon een compleet nieuwe kopen

Naomi_Azzet schreef:Als mensen geen prijsindicatie geven moeten ze ook niet opkijken van rare lage biedingen. Het kan toch ook prima zijn dat de koper gewoon niet weet hoeveel het waard is? Zet er gewoon een vraagprijs bij en mensen bieden niet meer zo idioot (of in ieder geval serieuze mensen bieden dan normaal.)
Maar met een t.e.a.b. kan ik ook niet zoveel hoor. Wat is dan aannemelijk?..

en kreeg later nog een mailtje dat dit een serieus bod was.
Vjestagirl schreef:Zo heb ik een voetenbankje op marktplaats staan, met bieden vanaf 7,5. Ik krijg een bod van 10 euro, ik stuur de koper een mailtje dat het accoord is. Koper zegt ook accoord en wil het graag opgestuurd hebben. Nou dat kan, ik het na laten wegen, mag nog voor 6,75 verzonden. Dus ik mijn rekening nummer opgegeven en verteld dat het dus 16,75 werd. Vervolgens hoor ik he-le-maal niets meer, tot 2 weken later het bod wordt verwijderd. En bedankt...

Iris82 schreef:...en of ik m dan van Tilburg naar Helmond wilde brengen.... Hahahah... Uhhh NIET DUS!!