Auto opleuken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: Auto opleuken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:32

Het gaat er toch om wat jij mooi vindt.. en niet wat zij zegt..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:41

Bienotje schreef:
Autotyle heeft ook leuke dingen, wel even goed zoeken..

Alet7, doet die vent van je ook airbrushen uit opdracht? :)

En voor de liefhebbers, ik heb nog meer ideeën trouwens (mijn vorige auto uitgevoerd ook := )
Rose voetpedaalcovers, pookknop, ventieldopjes & raamband
Afbeelding

Hoedenplank met roze stof bekleed (ook van dezelfde stof een pookzakje gemaakt & van die shoulderpads voor om je gordel)

Mag ik vragen waar je die roze pedaalcovers vandaan hebt? Die zoek ik namelijk nog!

Zo had ik in mn vorige autootje ook roze bekleding, stuurhoes in pluche, cd houder met pluche voor op de zonneklep etc. Alleen de cd houder en de stuurhoes heb ik overgenomen naar mn nieuwe autootje, maar zoek dus nog die pedaalcovers hihi.
Autootje is trouwens appeltjesgroen, dus het vloekt wel een ietsie piets ;)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:43

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 19:42

Wendy15 schreef:
Het gaat er toch om wat jij mooi vindt.. en niet wat zij zegt..
Nou ze heeft een punt als ze zegt dat het gewoon overal bij vloekt :'). Op de foto is de kleur lang niet zo fel als in het echt.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:01

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:05

Daar komen die pedaalcovers dus ook vandaan (meeste autozaken hebben er een catalogus van liggen, waar ze ze uit kunnen bestellen).

Als paars bij geel past, dan past dat zeker ook wel bij een groenige auto hoor. Donkerpaars zal zelfs nog bij rood passen denk ik zelfs.. Maar kwestie van de juiste kleurtint erbij zoeken. En je niet uit het veld laten slaan dat iedereen zegt dat het niet past/ kan omdat het hun smaak niet is. ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:36

Mja ik ga niet voor l*l rijden ik heb die auto nodig om mee naar klanten te gaan :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:43

Wanneer rijdt je voor l*l dan. Als je het niet wilt moet je het gewoon niet doen, maar verder met een beetje lef is van elke kleur auto wel iets bijzonders te maken :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:45

Nou ik vind het wel grappig al dat roze enzo, maar daarmee bij een klant aankomen vind ik wel voor l*l ja :P.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:47

Ik krijg zeer waarschijnlijk een nieuwe auto. Dus wacht even af voordat ik ga pimpen. Heb nu een viesbruine golf 2, Maar die ga ik binnen kort beschilderen met bloepjes in verschillende kleuren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:54

Huertecilla schreef:
In opzet om de zichtbaarheid te vergroten en daarom in signaalrood. Daarom ook op motorkap en achterdeur.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S8GM6TNT.jpg

Vloermatten en stoelhoezen hebben we er ook gelijk in, naar smaak maar niet met opleuken als doel: tegen vuil.

hc

Ow, HC die vind ik echt heel tof gedaan. Nooit gezien dat iemand zijn Korando eigenlijk aan het uiterlijk veranderde. Erg tof :)

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 17:59

Welke kleuren staan er nou echt leuk bij rood?
Ja rood zelf :P

En geel en groen kan opzich ook wel toch?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:55

Paars neigend naar zwart kan ook (wel gewaagd ;) ) Meeste autoliefhebbers kiezne toch snel voor wit bij een rode auto trouwens ;)

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:11

Mijn eerste auto een zwarte suzuki alto uit 1991 heb ik ook wat aan veranderd. De hoedenplank bedekt met roze pluche stof. Gewoon van de markt gehaald en erom heen gemonteerd. Later zag je dit niet meer door de geblindeerde ramen :+ en ik had eronder licht metalen velgen kon alleen tweedehans ze krijgen en toen waren ze knalgroen. We hebben ze zwart met zilveren glitters gespoten...

Voor mijn polo heb ik spullen weg gehaald bij Groningen ze hebben nog meer winkels maar kan de site niet meer vinden :?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:33

Unwritten schreef:
Huertecilla schreef:
In opzet om de zichtbaarheid te vergroten en daarom in signaalrood. Daarom ook op motorkap en achterdeur.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S8GM6TNT.jpg

Vloermatten en stoelhoezen hebben we er ook gelijk in, naar smaak maar niet met opleuken als doel: tegen vuil.

hc

Ow, HC die vind ik echt heel tof gedaan. Nooit gezien dat iemand zijn Korando eigenlijk aan het uiterlijk veranderde. Erg tof :)

Dank je :o
Had het ontwerp op maat laten maken maar ik had er nog een hele klus door alle snijwerk voor hang-en-sluit op de auto.

Dit

Afbeelding

is de andere kan met de %$@@@ tankklep....

De snorkel trouwens is naast functioneel eveneens zo´n beetje uniek. Zijn er twee of drie buiten Korea *D

Wil nog het merksymbool van SY in groot rood voorop, maar zit nog te schuiven met het ontwerp. Op de gril laten doorlopen is het best zichtbaar, doch het ontwerp ´vervormt´ er door. Moet ik nog wat mee spelen.

Wij wonen in een agrarisch bergdorp en ik krijg veel positieve reacties op uiterlijk en technisch aanpassingen. Er rijden hier veel Korandos en de boeren zíen ook dingen zoals een speciale trekhaak.
Verder heb ik motorisch nog wat aan ´Dragoncito´ (draakje) aangepast.

Het grootste voordeel is en blijft: het ding is erg goed zichbaar en ontlokt een glimlach. Dat is veilig en dát was de opzet.

hc