net uit en nu al problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:13

Ik denk dat je pas kan zeggen wat je doet als je zelf in zo'n situatie zit of gezeten hebt..

Zoals TS al zei,vorige keer nam ze hem terug uitmedelijden.. weet hij vanzichzelf dat hij dingen zegt uit woede en/of ongeloof en wilde hij daarom niet praten over de telefoon..

Nu daarintegen heeft hij misschien nagedacht en heeft hij toch nog vragen..

Ik vraag me af waarom mensen die de relatie verbreken altijd meteen zo negatief moeten doen over de 'achtergeblevende'

PussInBoots

Re: net uit en nu al problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:16

@ Phara:

Ja das lees ik ook. Maar die knul leest dit topic ws niet hoor. En ik vraag me af of ze hem al gewoon netjes duidelijk heeft gemaakt even rust te willen in plaats van zich op haar kamer te verstoppen. t' Blijft wel een man hey, die ruiken deze dingen niet op afstand;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:18

Als ik het zo lees dan heb je het uitgemaakt, jongen weet niet waarom en wil praten. Jij wilt het alleen via de telefoon doen en die jongen face to face. Sorry maar ik heb medelijden met die jongen. Via de telefoon is geen medium om over dingen te praten, zo iets hoor je face to face te doen. Wees een meid en zet je trots even opzij en ga de confrontatie aan.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:21

Mayflower_ schreef:
Als ik het zo lees dan heb je het uitgemaakt, jongen weet niet waarom en wil praten. Jij wilt het alleen via de telefoon doen en die jongen face to face. Sorry maar ik heb medelijden met die jongen. Via de telefoon is geen medium om over dingen te praten, zo iets hoor je face to face te doen. Wees een meid en zet je trots even opzij en ga de confrontatie aan.

Helemaal mee eens!

Lig trouwens in een deuk door jouw onderschrift, hij's errug grappig :')

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:22

Mayflower_ schreef:

Dit bedoel ik dus! Thnxs ;)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:50

Ik snap er eigenlijk helemaal niks van := Ja TS durft de deur niet uit, omdat ze het uit heeft gemaakt met haar ex die nu om haar huis dwaalt. Waarom wil ze niet met hem praten? Omdat hij eerst niet wilde? Dan zou ik gewoon open doen. Omdat ze bang is dat hij haar weer overhaalt? Dan vind ik het begrijpelijk dat ze nu niet wil praten. Of om iets anders? Waarom heb je het uit gemaakt? Zonder redenen valt hier weinig zinnigs over te zeggen :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:07

Vind het wel erg, iedereen doet wel eens acties zoals niet willen praten in emotionele situaties. Maar om dan af te straffen en de persoon geen kans meer te geven?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:13

Dit heb ik ook meegemaakt na het uitmaken van mijn ex, ik had 2 jaar iets met hem. Al kwam het niet onverwachts aan want het ging al een hele tijd niet goed.
Hij stond ook weleens onverwachts voor de deur terwijl ik er niks vanaf wist en kwam dan huilend aan dat ie me zo graag terugwou, belde me ook constant op, smsde me constant dat ie me terugwou en ga zo maar verder. Het leek zo onderhand op stalken.
Dus ik weet zo ongeveer wel in wat voor een situatie je zit... erg lastig is dat.

Maar even een vraagje: Waarom heb je het uitgemaakt? Waarschijnlijk omdat het niet goed meer ging of vond je hem niet meer zo leuk? Heb je er wel overgepraat met 'm? Want als je het zo plotseling uitmaakt zonder dat hij het had verwacht kan ik me voorstellen dat het hard aankomt bij hem. Als dat het geval is wil die misschien wel gewoon weten waarom je het hebt uitgemaakt, hij wil redenen hebben. Pas dan zou hij het voor zichzelf kunnen afsluiten.
Dit heb ik toen ook met me ex gedaan, ook al was het duidelijk... toch hebben we er nog heel goed overgepraat zodat het voor ons beide allemaal duidelijk was. Dan kan je het ook veel beter afsluiten.
Ga dus eventueel met hem praten, en als je dat niet graag met alleen zijn 2e doet, spreek dan ergens in het openbaar af zodat het ook niet uit de hand kan lopen. Praat het echt goed uit iig, en sluit het goed af.
Als jij en/of hij hier geen behoefte aanhebt is de enigste manier om van 'hem af te komen' (laat ik het zo even zeggen), hem negeren.
Dat heb ik na een tijdje ook gedaan, eerst nam ik nog de telefoon op en reageerde ik nog op zijn smsjes omdat ik het zo zielig vond, maar als je dat doet denkt ie dat het nog eventueel goed kan komen.

Ik had inmiddels (me nieuwe vriend had ik al ontmoet een paar dagen voordat het uitging) dus een nieuwe vriend, na een paar weken heb ik dit hem ook eerlijk vertelt. Toen werd het contact sowieso al stukken minder. Omdat hij toen wist dat het helemaal over was.

Dus de opties die er zijn is goed met hem praten, het uitpraten zodat jullie het beide kunnen afsluiten. Of hem negeren, nergens meer op reageren, ook niet af en toe maar helemaal niet meer. Dan zou het wel duidelijk moeten worden voor hem. Dat moment kan lang duren maar heb geduld en reageer gewoon niet meer op hem.

Succes ermee!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 16:15

Ik heb een bericht gestuurd ...
Laten weten dat ik even niets meer moet horen .
Dat ik tijd nodig heb.

Phara : je zit helemaal op mijn golflengte.

Ik heb niets terug gekregen van sms .
Hij heeft wel een aantal voice mail berichten achtergelaten. Mijn moeder heeft ze beluisterd en dan verteld wat er werd gezegt.

thanx aan diengene die me steunen ...

xx

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:45

Sorry maar nou zitten jullie wel allemaal medelijden met die jongen te hebben. Maar wat is er gebeurd dat ts het uitgemaakt heeft? Mischien is het wel niet zon zielige jongen als julie denken. Mischien ook wel. Ik heb dat nog nergens kunnen lezen hoor hoe die jongen is. Stel die jongen heeft haar een klap verkocht, nou sorry maar met zo een wil ik ook niet praten dan.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:46

Nou goed dat je hebt laten weten dat je tijd nodig hebt, dat heeft hij maar gewoon te accepteren! ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:47

_Bonte_ schreef:
thanx aan diengene die me steunen ...

Voor het geval dat het je niet opgevallen is: We steunen je allemaal, maar wel allemaal op onze eigen manier ;)