Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mayflower_ schreef:Als ik het zo lees dan heb je het uitgemaakt, jongen weet niet waarom en wil praten. Jij wilt het alleen via de telefoon doen en die jongen face to face. Sorry maar ik heb medelijden met die jongen. Via de telefoon is geen medium om over dingen te praten, zo iets hoor je face to face te doen. Wees een meid en zet je trots even opzij en ga de confrontatie aan.

Mayflower_ schreef:Als ik het zo lees dan heb je het uitgemaakt, jongen weet niet waarom en wil praten. Jij wilt het alleen via de telefoon doen en die jongen face to face. Sorry maar ik heb medelijden met die jongen. Via de telefoon is geen medium om over dingen te praten, zo iets hoor je face to face te doen. Wees een meid en zet je trots even opzij en ga de confrontatie aan.
Ja TS durft de deur niet uit, omdat ze het uit heeft gemaakt met haar ex die nu om haar huis dwaalt. Waarom wil ze niet met hem praten? Omdat hij eerst niet wilde? Dan zou ik gewoon open doen. Omdat ze bang is dat hij haar weer overhaalt? Dan vind ik het begrijpelijk dat ze nu niet wil praten. Of om iets anders? Waarom heb je het uit gemaakt? Zonder redenen valt hier weinig zinnigs over te zeggen