Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daaf4ever schreef:Hihi sorry, maar ik vraag echt niet aan mijn vriend of hij dit of dat leuk vind staan hoor![]()
Naar de pedicure ben ik nog nooit geweest en de kapper zie ik ook bijna nooit, hij gaat vaker
Shoppen gaat bij mij zo: ik kijk vluchtig de winkel door, kijk of ik wat leuks zie op 't eerste oog en ga anders weer weg..
En gelukkig heb ik ook niet van die echte zeikvriendinnenDus mijn vriendlief heeft het niet zo zwaar als jij omschrijft haha
Verder wordt hij wel eens gek van de tijd die ik aan mijn paard besteed.. maar ja.. Hij z'n brommer/motorcross en ik m'n paarden.
)
hij reageerde echt super jaloers terwijl er niets gebeurde.. Ronne schreef:Nou... als hij bij mij in bed pist.. of op mijn bank.. ja, ik geloof dat ik dan de week erna voor het stappen wel recht heb op een flinke partij zeuren!

Ronne schreef:Omdat ie dat altijd teveel doet, hij dan vervelend wordt, vergeet dat ik besta, stinkt, pist op plaatsen waar dat niet hoort en te vaak op z'n bek gaat, op weg naar huis!
Ik drink wel wijn.
femke27 schreef:Daarnaast heeft hij wel contact met die ene ex en wie ik een schurfthekel heb, en dat mag dan weer wel...
(volgt u het nog?
) Rawr schreef:Maar goed, dit topic ging over waar MANNEN zich aan ergeren, en plots gaat het toch over dingen die mannen doen!![]()
Nog zo'n irritant iets aan vrouwen, ze draaien in een discussie gewoon de rollen om waarbij ze iets fout deden en hebben het dan over de de dingen die jij als man fout hebt gedaan waarvan hun fout dan zogenaamd een logisch gevolg is.(volgt u het nog?
)
Rawr schreef:Bah, man of vrouw... ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat we niet van ex'en van vriend(in)lief houden.
Huertecilla schreef:Wat míj in dit topic opvalt is dat sommigen heel goed weten wat hun vriend ergert en het toch blijven doen.
´Ergeren´ is een tijdbom onder de relatie. Vóór die tijd hoor je integer en transparant aan te geven wat je vind en het jou partner aantrekkelijk te maken. Als dat, de relatie, jóu meer kost dan je krijgt, is er geen toekomst.
Los het op; over links of over rechts. Ergeren en zeuren zijn negatieve lasten op een relatie en verzieken de boel. Dat is dom; je hebt maar één leven, geniet ervan.
hc
Mooi gezegd HC!chocobroodje schreef:Compleet gestoord dat wijf en zo ken ik er helaas wel meerdere.
breezy302 schreef:Of als je aandacht krijgt van andere mannen, dan is vriendlief opeens jaloers en wil naar huis![]()
Helaas voor hem dat hij dan alleen mag gaan, als je kwaad en jaloers wordt ga ik liever in mijn eentje stappen
Huertecilla schreef:Hoezo?
Het is toch de éx.