Wat vinden mannen dan erg ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ronne

Re: Wat vinden mannen dan erg ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:21

Nou... als hij bij mij in bed pist.. of op mijn bank.. ja, ik geloof dat ik dan de week erna voor het stappen wel recht heb op een flinke partij zeuren!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:24

daaf4ever schreef:
Hihi sorry, maar ik vraag echt niet aan mijn vriend of hij dit of dat leuk vind staan hoor :+
Naar de pedicure ben ik nog nooit geweest en de kapper zie ik ook bijna nooit, hij gaat vaker :+
Shoppen gaat bij mij zo: ik kijk vluchtig de winkel door, kijk of ik wat leuks zie op 't eerste oog en ga anders weer weg.. :+
En gelukkig heb ik ook niet van die echte zeikvriendinnen :+ Dus mijn vriendlief heeft het niet zo zwaar als jij omschrijft haha :P

Verder wordt hij wel eens gek van de tijd die ik aan mijn paard besteed.. maar ja.. Hij z'n brommer/motorcross en ik m'n paarden.

ik jou verhaal herken ik mezelf..
( vriendlief ook de zelfde intresses sleutelen aan brommers en motorcrossen :P )

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:33

mijn ex vond het verschrikkelijk dat ik sterker dan hem was :+
Als we een keertje een kussengevecht hadden en we hadden samen het zelfde kussen vast, had hij beide handen nodig en ik maar 1 en zelfs toen kon hij niet winnen _O-

En hij kon het echt niet hebben dat ik aandacht kreeg van een andere man :P hij reageerde echt super jaloers terwijl er niets gebeurde..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:37

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om héél regelmatig te gaan zeuren van 'zie je mij nog graaaaag' :+

Daar ontploft die van :D Dat én zeuren zijn zijn grootste ergernis ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:49

Ronne schreef:
Nou... als hij bij mij in bed pist.. of op mijn bank.. ja, ik geloof dat ik dan de week erna voor het stappen wel recht heb op een flinke partij zeuren!

Seriously!??? Ik had gehoopt dat je het over je kat zou hebben, maar ik neem aan dat die niet gaat stappen :+
Echt, ik had hem allang het huis uitgetrapt!

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 22:52

hahaha, nee, mijn kat was er inderdaad uitgegaan als ie dat deed!! :+

maar ja.. wat je dan niet doet voor de liefde he... gelukkig heeft ie dat al ff niet meer gedaan! ook omdat ik tegenwoordig tegenmaatregelen neem na een avond stappen --> luchtbed of hij gaat maar naar zn ouders :P

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:33

Ronne schreef:
Omdat ie dat altijd teveel doet, hij dan vervelend wordt, vergeet dat ik besta, stinkt, pist op plaatsen waar dat niet hoort en te vaak op z'n bek gaat, op weg naar huis!

Ooooh dus het ligt hem niet aan het bier per sé maar meer aan het feit dat hij z'n limiet niet kent, tjah... :+

Van dat pissen op plaatsen waar het niet hoort heb ik gelukkig geen last, maar snap wat je bedoelt. Heb al meerdere keren meegemaakt dat een vriend ergens (binnenshuis) z'n blaas leegde omdat hij te dronken was om de plee te vinden. Vies. :(

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:34

Vies: JA!! Ben daar niet zo over te spreken nee! Maar het ligt idd aan de hoeveelheid bier, maar ik moet zeggen dat ik tegenwoordig bij het eerste biertje al een chagerijnige bui aan voel komen :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:42

Over bier drinken hebben we hier geen problemen. Ondanks dat ik het niet lust. :D Ik drink wel wijn.

Mijn vriend kan wel onzeker worden als ik weer eens (vaktechnisch) sta te flirten. Werk namelijk in een kroeg, en flirten hoort daarbij. Ik ga geen stap te ver, en dat weet hij. Maar af en toe..... Daarnaast heeft hij wel contact met die ene ex en wie ik een schurfthekel heb, en dat mag dan weer wel... :+

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:47

Ik heb ook vrij veel achter de bar gewerkt (heerlijk, vaktechnisch flirten), maar gelukkig heeft mijn vriend daar dan weer totaal geen moeite mee! Ik denk dat hij het eerder als een egoboost ziet, omdat ik aan het einde van de avond wel weer met hem mee naar huis ga! ;)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:57

femke27 schreef:
Daarnaast heeft hij wel contact met die ene ex en wie ik een schurfthekel heb, en dat mag dan weer wel... :+

Nee dat zou dan ook niet moeten mogen hè. :P

Bah, man of vrouw... ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat we niet van ex'en van vriend(in)lief houden. :+

Wat bier (of alcohol) betreft ken ik gelukkig zelf al heel lang m'n maat, plaste hoogstens nog eens tegen de tuinkabouter van de buren aan maar dat waren dan ook wel hééééle stomme buren. :Y)

Maar goed, dit topic ging over waar MANNEN zich aan ergeren, en plots gaat het toch over dingen die mannen doen! :D

Nog zo'n irritant iets aan vrouwen, ze draaien in een discussie gewoon de rollen om waarbij ze iets fout deden en hebben het dan over de de dingen die jij als man fout hebt gedaan waarvan hun fout dan zogenaamd een logisch gevolg is. :Y) (volgt u het nog? *D )

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 00:01

Ik volg het nog! Maar ik zie dat niet als iets irritants aan vrouwen, maar als een talent! *D

En over die maat houden: dat zegt mijn vriend ook... :\

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 06:25

Mijn ex vond het heel erg dat paarden bij mij op de eerste plek komen en hij op de tweede plaats :Y) .

Edit; heel typisch trouwens; dit topic gaat over mannen en dan staan er boven en onderaan deze pagina advertenties voor hondenuitlaatservices en hondenopvang :P .

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 08:47

Rawr schreef:
Maar goed, dit topic ging over waar MANNEN zich aan ergeren, en plots gaat het toch over dingen die mannen doen! :D

Nog zo'n irritant iets aan vrouwen, ze draaien in een discussie gewoon de rollen om waarbij ze iets fout deden en hebben het dan over de de dingen die jij als man fout hebt gedaan waarvan hun fout dan zogenaamd een logisch gevolg is. :Y) (volgt u het nog? *D )

_O-

Wat míj in dit topic opvalt is dat sommigen heel goed weten wat hun vriend ergert en het toch blijven doen.

´Ergeren´ is een tijdbom onder de relatie. Vóór die tijd hoor je integer en transparant aan te geven wat je vind en het jou partner aantrekkelijk te maken. Als dat, de relatie, jóu meer kost dan je krijgt, is er geen toekomst.
Los het op; over links of over rechts. Ergeren en zeuren zijn negatieve lasten op een relatie en verzieken de boel. Dat is dom; je hebt maar één leven, geniet ervan.

hc

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 08:55

Rawr schreef:
Bah, man of vrouw... ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat we niet van ex'en van vriend(in)lief houden. :+

Hoezo?

Het is toch de éx.
Het is én het verleden van jouw parter, een stuk van wat haar/hem maakt tot wat zij/hij is én is niet iets waar jij zeggenschap over hebt.
Idem zijn/haar gevoelens.
Verder is zij/hij nu bij jou. Zie dat als een compliment :)*

Als mijn vriendin naar NL gaat om vrienden en familie te bezoeken gaat ze ook langs exen. Dat vind ik _/-\o_
Het geeft aan dat het een fijne griet is die op een volwassen en evenwichtige manier een relatie kan afronden.
Ik ben er vóór dat ze een fijne trip heeft, klaar.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:09

Huertecilla schreef:
Wat míj in dit topic opvalt is dat sommigen heel goed weten wat hun vriend ergert en het toch blijven doen.

´Ergeren´ is een tijdbom onder de relatie. Vóór die tijd hoor je integer en transparant aan te geven wat je vind en het jou partner aantrekkelijk te maken. Als dat, de relatie, jóu meer kost dan je krijgt, is er geen toekomst.
Los het op; over links of over rechts. Ergeren en zeuren zijn negatieve lasten op een relatie en verzieken de boel. Dat is dom; je hebt maar één leven, geniet ervan.

hc

Excactly :j Mooi gezegd HC!
Nu hebben we natuurlijk allemaal wel kleine ergernisjes, dat lijkt me iets menselijks.
Maar inderdaad, als het structureel aanwezig is, dan is het toch tijd om jezelfs eens even goed achter de oren te krabben.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:18

Mijn vriend even gevraagt, hij vind het niet leuk als ik met een ander zou zoenen, of zou vreemdgaan, verder kon hij niks "vreselijks" bedenken. :D
En de annoyances die we wel hebben zijn vaak snel opgelost.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:32

mijn vriend was juist degene die achter de bar werkte, waar hij een poephekel aan had (terecht) was als de vriendin van collega's jaloers en vervelend gingen doen. Ben zelf totaal niet zo maar we hebben wat hysterische tafreeltjes meegemaakt hoor! 1x de politie zelfs laten bellen omdat de ex (een vrouw dus!!!!!) van een collega de boel kort en klein probeerde te slaan. Compleet gestoord dat wijf en zo ken ik er helaas wel meerdere. Dus hysterische vrouwen die (al dan niet valse) beschuldigingen komen uiten tijdens het werk of uitgaan. vreselijk en ik geef hem geen ongelijk.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:39

chocobroodje schreef:
Compleet gestoord dat wijf en zo ken ik er helaas wel meerdere.

Een heel forum vol zeker ;)

Ik heb er een gedicht over gemaakt:
´Valse wijven....
moet je van wegblijven.´

Erger je niet en zeur niet; wees vóór elkaar. Als dat voor jou geen bevredigende relatie oplevert heeft deze geen toekomst.
Je krijgt wat je beloont en als dat joú niet beloont, ga je verder met joúw leven.
Ingewikkelder is het allemaal niet.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:51

breezy302 schreef:
Of als je aandacht krijgt van andere mannen, dan is vriendlief opeens jaloers en wil naar huis :7
Helaas voor hem dat hij dan alleen mag gaan, als je kwaad en jaloers wordt ga ik liever in mijn eentje stappen }>

Dan heb je ook nog mannen die het liefst hebben dat hun meisje in een strak truitje met hem de straat op gaat, omdat ze graag showen wat ze hebben, om dan later boos op haar te worden, omdat andere mannen naar haar gekeken hebben en zij deze "geprovoceerd" zou hebben. :?

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:58

Ronne schreef:

Op zich zou ik daar nog niet zo'n moeite mee hebben, maar wel als hij mij verplicht het op te ruimen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:22

Macusa schreef:
Op zich zou ik daar nog niet zo'n moeite mee hebben, maar wel als hij mij verplicht het op te ruimen.

Waarmee je het verkeerde gedrag zou belonen = krijgt ;)

hc

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:33

Huertecilla schreef:
Hoezo?
Het is toch de éx.

Okay, het is een beetje afhankelijk van hóe het uit is gegaan om het zo maar te zeggen. De liefde wordt immers niet altijd van twee kanten tegelijk beëindigd.

Maar goed, het zijn mijn slechte ervaringen die ervoor zorgen dat ik het niet zo op de ex'en van mijn (ex)vriendin had/heb.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:00

In die meidenbladen lees ik altijd dat jongens veel make up niet mooi vinden, maar altijd als ik uitga krijgen die tutjes de meeste aandacht van jongens dus volgens mij is dat niet waar :))

Verder:
veel zeuren

Is het eerste en enige dat in me opkomt :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:14

deze kreeg ik laatst:

Mannenregels
Wij horen altijd "de vrouwen-regels"Daarom nu
eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.

Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.

1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.

1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: -
Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!-
Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!

1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele
antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan 2 kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen
zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar:
alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent
om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.

dus onduidelijk zijn, zeuren, en verbeteren :=