Geen navelpiercing durven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:45

joh ik heb hem 2 keer laten zetten en 2 keer een fluitje van een cent ( waarvan 1 keer door een litteken ).
niet aarzelen gewoon doen.. ( al tip ik wel hem in de winter te zetten als je hem nu zet mag je van de zomer niet zwemmen )

heb ook een tongpiercing.. ook nooit last van gehad.. ik vroeg eerder ben je nu al klaar ?:P

Elamor

Re: Geen navelpiercing durven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 10:47

Maar als ik het doe, doe ik het nu en niet pas in de winter!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:51

Ik heb hem al 3x laten zetten, 2x door littekenweefsel dus wat extra pijnlijk schijnt te zijn doordat het wat stugger is.
Ook ik had zoiets van, zit die er nou in of niet? :D
En toen zei die man opeens 'zo, klaar!'
Je voelt de klem meer dan dat je het prikje voelt en mocht je het prikje voelen, dat is dan 2 tellen en het is voorbij!
Gewoon doen!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:52

aardbeitje_ schreef:
Ik heb hem al 3x laten zetten, 2x door littekenweefsel dus wat extra pijnlijk schijnt te zijn doordat het wat stugger is.
Ook ik had zoiets van, zit die er nou in of niet? :D
En toen zei die man opeens 'zo, klaar!'
Je voelt de klem meer dan dat je het prikje voelt en mocht je het prikje voelen, dat is dan 2 tellen en het is voorbij!
Gewoon doen!

jij begrijpt het hihi.. ( is hij er overgens bij jou nin blijven zitten door het liteken weefsel heen ? )

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:00

het ligt aan de persoon zelf..iedereen voelt dingen anders als iemand anders..je kan wel tegen de TS zeggen dat het geen pijn doet..maar mischien doet het bij haar wel pijn..ik heb 4 piercings en 4 tattoos en het ene deed geen pijn maar het andere wel..het ligt eraan op welke plek..zit er veel vlees/vet of zit je in de buurt van een spier..als je niet durft zou ik het niet doen dan zou ik wachten tot het moment dat je het wel durft..piercings kun je er later nog uit halen maar tattoos word alweer een stuk moeilijker dus je moet er zelf 1000% achter staan! succes..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:02

@tatjana, de 2e x is hij niet goed blijven zitten door het liteken heen, hij ging scheef groeien en weet ik het. Dus eruit gehaald en nieuwe poging gedaan, op het moment gaat hij tevens weer niet goed dus ga vanmiddag terug naar mn piercer. Mn onderste gaatje is heel erg groot geworden en hij ontsteekt gigantisch, terwijl ik nog steeds 2x perdag was met unicura (heb hem nu 3,5 maand) Ik ga nu wel heel offtopic. :o

@xxriianne: gewoon doen, inderdaad niet wachten tot de winter, anders ga je misschien weer twijfelen aan je keuze. Als bokt je nu niet overgehaald heeft, weet k het ook niet meer! :D

edit; typfout! :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:05

Tat_jana schreef:
joh ik heb hem 2 keer laten zetten en 2 keer een fluitje van een cent ( waarvan 1 keer door een litteken ).
niet aarzelen gewoon doen.. ( al tip ik wel hem in de winter te zetten als je hem nu zet mag je van de zomer niet zwemmen )

heb ook een tongpiercing.. ook nooit last van gehad.. ik vroeg eerder ben je nu al klaar ?:P

Zo heb ik ook een tongpiercing en lippiercing, tong voelde ik vrijwel niks van, net zoveel als met navel eigenlijk (*hinthint voor xxriiannee; gewoon doen :D ) lip vond ik wel vrij pijnlijk.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 11:14

jammer dat ze je niet helemaal kunnen verdoven

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:16

MyHorseGirl schreef:
Ik zou het gewoon doen!

Komt helemaal goed. Doet vast niet zoveel pijn. ;) Gewoon doorzetten, & er zijn zelfs mensen die het niet eens gemerkt hebben.. := (van Ellee : zit ie er al in?)

Vanavond doen, want anders bedenk je je misschien weer.

Ik ben zelfs zo'n doos geweest dat toen ze "Ja" zei ik eventjes ging kijken _O-

TS: Gewoon vanavond gaan! Ik wilde hem ookal heel lang, ondanks mn angst voor naalden gewoon gaan liggen.
Vriendin mocht niet mee, was alleen met piercer dus ook geen gepraat en dergelijk. Je staat nog eerder buiten de shop dan dat je naar binnen durft :=

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:20

Leanee schreef:
Ik heb even een melding gemaakt. Dit pas beter thuis bij

[Centraal]Piercings

En daarom hier een slotje. ;-)