xDramaQueen schreef:voor de echte die hard
deze wil ik zo dodelijk graag, maar ze zijn 600 eurodus die slaan we over..
Dan zijn het op z'n minst Jimmy Choo's of Manolo's toch?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Polly_ schreef:
Ohhh, ik zie veelll leuke dingen!! Vind die geruite bloes van h&m ook echt geweldig
Ik zag idd ook veel leuke dingetjes ertussen zitten hier
Bestellen jullie trouwens gewoon schoenen online? Ik vind online bestellen(en niet alleen schoenen) altijd een beetje tricky met de maten, ik weet nooit welke ik nou moet hebben van welk merk
Heb vandaag ook 3 bikini's besteld bij Otto, ben benieuwd, ik heb echt van die graftakkenmaten

) en de schoenen waar ik nu op loop vallen echt uit elkaar. ja_nee schreef:
Nog van vorig jaar.

brigitta1987 schreef:Ik heb net online schoenen gekocht
Ik heb een redelijk standaard maat 40 dus dat durf ik wel aan, en als het niet bevalt kan ik ze binnen twee weken terugbrengen naar de winkel. Normaalgesproken zou ik wel gaan passen maar ik heb echt geen tijd deze week (tentamens) en de schoenen waar ik nu op loop vallen echt uit elkaar.
xDramaQueen schreef:lindatje schreef:xDramaQueen, volgens mij heb ik dezelfde broek van de H&M die jij hebt besteld. Helaas heeft dat ding al behoorlijk wat spullen van mij verpest, hij blijft namelijk afgeven. Er zit wel een label aan met de waarschuwing dat ie afgeeft, maar hij blijft dat doenIk heb hem wel 20x gewassen (normaal en in koud water) en in water met azijn gelegd, maar het helpt niks
Dus pas op met lichte dingen!
weet sowieso niet wat ik er van moet verwachten hoor er niet veel goede dingen over dus ik pas hem, zit ie niet dan gaat ie mooi terug
Heb hem het liefst dag en nacht aan
Alleen is alles daarna blauw
ik hou het in de gate! thanks!
Heb vorige week dit gehaald: witte ballerina's, beige sandaaltjes met kraaltjes erop, hoge zwarte pumps en donkerbruine pumps met franjes.
dani_spit schreef:Ik werk in de VanHaren dus ik zie alles binnenkomen en kan altijd gelijk passen en mijn maat ertussen uit halen![]()
Je kan dan ook wel voorstellen dat ik soms met 2 tot 4 paar schoenen per week thuis kan komen haha. Maarja die dingen kosten gewoon niksHeb vorige week dit gehaald: witte ballerina's, beige sandaaltjes met kraaltjes erop, hoge zwarte pumps en donkerbruine pumps met franjes.
Volgende week krijgt ons filiaal slippertjes binnen dus dat word dan ook ff kopen haha
dani_spit schreef:Ik werk in de VanHaren dus ik zie alles binnenkomen en kan altijd gelijk passen en mijn maat ertussen uit halen![]()
Je kan dan ook wel voorstellen dat ik soms met 2 tot 4 paar schoenen per week thuis kan komen haha. Maarja die dingen kosten gewoon niksHeb vorige week dit gehaald: witte ballerina's, beige sandaaltjes met kraaltjes erop, hoge zwarte pumps en donkerbruine pumps met franjes.
Volgende week krijgt ons filiaal slippertjes binnen dus dat word dan ook ff kopen haha
me moeder houd der hart vast
ik heb in 2 weken 3 paar nieuwe schoenen daar aangeschaft, laat staan als ik straks korting krijg 
xDramaQueen schreef:dani_spit schreef:Ik werk in de VanHaren dus ik zie alles binnenkomen en kan altijd gelijk passen en mijn maat ertussen uit halen![]()
ik ga straks ook werken bij de van harenme moeder houd der hart vast
ik heb in 2 weken 3 paar nieuwe schoenen daar aangeschaft, laat staan als ik straks korting krijg
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... /shoes.jpg
deze daar ook gekocht, cute he
die gingen echt snel.
Polly_ schreef:Hebben jullie trouwens al een zomerjas?
Ik ben echt aan het denken wat voor een ik wil... Heb eentje gezien in het donkerblauw, die vond ik wel erg leuk.
elke keer als ik ga voor dat of dat dan sta ik met puppy ogen om een paar schoenen heen dat ik deze écht moet hebben
vervolgens was ik vergeten dat ik ook nog een jas nodig heb
ik heb nu een leer jasje, echt heeet! maar ik ga volgende week naar de newyorker, hele leuke jasjes!