Na zomerjurkjes en bikini's; slippers/sandalen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:15

xDramaQueen schreef:
voor de echte die hard
Afbeelding
deze wil ik zo dodelijk graag, maar ze zijn 600 euro O:) dus die slaan we over..

:oo Dan zijn het op z'n minst Jimmy Choo's of Manolo's toch? :))

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:15

Aranel schreef:
Polly_ schreef:

Ohhh, ik zie veelll leuke dingen!! Vind die geruite bloes van h&m ook echt geweldig :+:

Ik zag idd ook veel leuke dingetjes ertussen zitten hier :D

Bestellen jullie trouwens gewoon schoenen online? Ik vind online bestellen(en niet alleen schoenen) altijd een beetje tricky met de maten, ik weet nooit welke ik nou moet hebben van welk merk :=
Heb vandaag ook 3 bikini's besteld bij Otto, ben benieuwd, ik heb echt van die graftakkenmaten :Y)

Nee, eerlijk gezegd nog nooit gedaan, ben altijd bang dat ze niet goed passen haha :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:16

Aranel schreef:
xDramaQueen schreef:
voor de echte die hard
Afbeelding
deze wil ik zo dodelijk graag, maar ze zijn 600 euro O:) dus die slaan we over..

:oo Dan zijn het op z'n minst Jimmy Choo's of Manolo's toch? :))

Yves saint laurent :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:17

Idd, dat heb ik nou ook... en vaak laten ze die schoenen/kleding in de foler toch nét even een tikkie leuker uitkomen dan in het echhie :P

Heb helemaal zin om schoenen te gaan kopen nu :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:17

xDramaQueen schreef:

Oke dan mag het ook :))

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:18

xDramaQueen schreef:
voor de echte die hard
Afbeelding

Ohh, 600 euro, dat doen we toch ff? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:18

Ik heb net online schoenen gekocht ;)
Ik heb een redelijk standaard maat 40 dus dat durf ik wel aan, en als het niet bevalt kan ik ze binnen twee weken terugbrengen naar de winkel. Normaalgesproken zou ik wel gaan passen maar ik heb echt geen tijd deze week (tentamens := ) en de schoenen waar ik nu op loop vallen echt uit elkaar.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:19

Aranel schreef:
xDramaQueen schreef:

of christiaan louboutin :~ :~ :~ :~ :~

Afbeelding

Afbeelding
zit in die zelfde prijsklasse :j

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:20

ja_nee schreef:
Als teenslippers die van Gisele Bundchen:

http://www.goodsense.nu/wp-content/uplo ... wit-01.jpg

Deze heb ik in het bruin :+: Nog van vorig jaar.
En van vorig jaar heb ik ook nog mijn Birkenstocks, wit lak.
En voor dit jaar heb ik nog een paar knalroze lak Birkenstocks gezien.
Als ik weer geld heb ga ik die kopen O:)

Oh en deze heb ik van de H&M:
http://files.hm.com/media/products/705/ ... 1_0504.jpg

Verder heb ik nog een zooi ballerina's en pumps staan, komt wel goed van de zomer :P
Loop toch vooral op slippers.

Polly_

brigitta1987 schreef:
Ik heb net online schoenen gekocht ;)
Ik heb een redelijk standaard maat 40 dus dat durf ik wel aan, en als het niet bevalt kan ik ze binnen twee weken terugbrengen naar de winkel. Normaalgesproken zou ik wel gaan passen maar ik heb echt geen tijd deze week (tentamens := ) en de schoenen waar ik nu op loop vallen echt uit elkaar.

Hé, jij doet ookal dat met die 101 doelen! Ik neem het me al de hele tijd voor daar ook eens een lijst van te maken, maar ben er tot nu toe altijd te lui voor geweest hem te maken hahaha :+

lindatje

xDramaQueen schreef:
lindatje schreef:
xDramaQueen, volgens mij heb ik dezelfde broek van de H&M die jij hebt besteld. Helaas heeft dat ding al behoorlijk wat spullen van mij verpest, hij blijft namelijk afgeven. Er zit wel een label aan met de waarschuwing dat ie afgeeft, maar hij blijft dat doen :\ Ik heb hem wel 20x gewassen (normaal en in koud water) en in water met azijn gelegd, maar het helpt niks ^) Dus pas op met lichte dingen!

weet sowieso niet wat ik er van moet verwachten hoor er niet veel goede dingen over dus ik pas hem, zit ie niet dan gaat ie mooi terug :)

Ik vind het echt een heerlijke broek :D Heb hem het liefst dag en nacht aan :') Alleen is alles daarna blauw }:0

xDramaQueen

Re: Na zomerjurkjes en bikini's; slippers/sandalen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:21

_O- ik hou het in de gate! thanks!

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:21

xDramaQueen schreef:
Aranel schreef:

of christiaan louboutin :~ :~ :~ :~ :~

[img]http://www.footcandyshoes.com/istarimages/mp/VERY-GALAXY!LOU-6379.jpg[/ig]

[img]http://i44.tinypic.com/5jv29h.png[/ig]
zit in die zelfde prijsklasse :j

Die zijn ook moooi! :9

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:23

Ik werk in de VanHaren dus ik zie alles binnenkomen en kan altijd gelijk passen en mijn maat ertussen uit halen :D
Je kan dan ook wel voorstellen dat ik soms met 2 tot 4 paar schoenen per week thuis kan komen haha. Maarja die dingen kosten gewoon niks :) Heb vorige week dit gehaald: witte ballerina's, beige sandaaltjes met kraaltjes erop, hoge zwarte pumps en donkerbruine pumps met franjes.
Volgende week krijgt ons filiaal slippertjes binnen dus dat word dan ook ff kopen haha :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:24

Idd, van Haren is goedkoop en leuk :j
De kwaliteit is natuurlijk niet altijd top (niet alleen bij van Haren hoor ;) ) maar ik vind er altijd wel leuke schoenen voor een leuke prijs :j

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:25

dani_spit schreef:
Ik werk in de VanHaren dus ik zie alles binnenkomen en kan altijd gelijk passen en mijn maat ertussen uit halen :D
Je kan dan ook wel voorstellen dat ik soms met 2 tot 4 paar schoenen per week thuis kan komen haha. Maarja die dingen kosten gewoon niks :) Heb vorige week dit gehaald: witte ballerina's, beige sandaaltjes met kraaltjes erop, hoge zwarte pumps en donkerbruine pumps met franjes.
Volgende week krijgt ons filiaal slippertjes binnen dus dat word dan ook ff kopen haha :P

Daar kan je echt geweldig schoenen kopen voor 'nog erbij' want de meeste zijn leuk, en ze zijn niet duur. Ideale combinatie dus :))

Muisbal

xDramaQueen

dani_spit schreef:

ik ga straks ook werken bij de van haren :D me moeder houd der hart vast _O- ik heb in 2 weken 3 paar nieuwe schoenen daar aangeschaft, laat staan als ik straks korting krijg :')
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... /shoes.jpg
deze daar ook gekocht, cute he :D

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:27

xDramaQueen schreef:
dani_spit schreef:

ik ga straks ook werken bij de van haren :D me moeder houd der hart vast _O- ik heb in 2 weken 3 paar nieuwe schoenen daar aangeschaft, laat staan als ik straks korting krijg :')
http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... /shoes.jpg
deze daar ook gekocht, cute he :D

hahaha _O-

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:28

Ja ik kocht d'r eigenlijk nooit zoveel schoenen maar nu ik dr werk is t echt vreselijk. Alles is dan zo leuk en je hebt zoiets van ja korting nog dus neem ze toch maar even mee nog :P
En t zijn idd leuke schoenen voor weinig geld dus altijd leuk voor erbij :)

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:28

Hebben jullie trouwens al een zomerjas?
Ik ben echt aan het denken wat voor een ik wil... Heb eentje gezien in het donkerblauw, die vond ik wel erg leuk. :j

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:29

Die schoentjes van jou dramaqueen die hadden wij ook en waren binnen een weekje weg en we hadden 3 dozen he :P die gingen echt snel.
Ik heb nog geen jas. Had bij H&M gekeken en vond dr geen leuke en bij ons in t dorp ook niet dus ik loop nog maar even met mijn vest en bodywarmer :)

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:30

ik ga morgen ff kijken bij de scapino of zo ..
Zo er zijn veel mensen die echt op hoge hakken lopen :Y)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:31

Polly_ schreef:
Hebben jullie trouwens al een zomerjas?
Ik ben echt aan het denken wat voor een ik wil... Heb eentje gezien in het donkerblauw, die vond ik wel erg leuk. :j

nee :o elke keer als ik ga voor dat of dat dan sta ik met puppy ogen om een paar schoenen heen dat ik deze écht moet hebben :') vervolgens was ik vergeten dat ik ook nog een jas nodig heb :') ik heb nu een leer jasje, echt heeet! maar ik ga volgende week naar de newyorker, hele leuke jasjes!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:32

Ik heb toevallig pas een nieuwe zomerjas gekocht.

Ik heb altijd slippers van de NeW Yorker, die kosten geloof ik 6 euro ofzo :=
Ze lopen echt heerlijk, alleen volgens mijn moeder ga ik scheef lopen en daarom wil ze dat ik van die echte merkslippers koop met zo`n voetbed... :=