Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantalvdv schreef:Nee sex met je ex zou ik nooit (meer) doen!
Het is 1 keer voorgekomen. Ik had het uitgemaakt omdat ik op dat moment gewoon vrij wilde zijn. Ik wou mn eigen ding doen, en was eigenlijk nog veel te jong. Een aantal jaartjes later kwamen we elkaar tegen, en is het er eigenlijk toch nog een keertje van gekomen
Maar dat was echt eenmalig. Het is niet voor niks uit gegaan. Dan kun je beter een scharreltje zoeken waar je geen gevoelens voor hebt gehad vroeger. Zeker omdat je toch iets voor elkaar hebt gevoeld...
Sex met de broer van je ex is ook geen aanrader overigens
Lieneke_ schreef:Ik kan me er goed in vinden,
Alleen als er 1 op iemand anders verliefd word krijg je problemen..
Tatyana schreef:ik heb niet alle reacties gelezen...
Ik vind dat het ligt hoe en waarom je uit elkaar bent...
Mijn relatie is ook over, maar puur omdat er zoveel in mijn en in zijn leven gebeurt dat er absoluut nergens structuur is en we elkaar alleen maar irriteren.
Maar we houden ontzettend veel van elkaar (houden de mogelijkheid zelfs open dat als we wat rust hebben gevonden, het misschien wel weer werkt) en zien/spreken elkaar regelmatig en sex komt daar ook van...
Maar is een bewuste keuze en 'uit' is een heel radicaal woord bij ons...
Assiej schreef:Jammer genoeg zegt het woordje 'uit' niet dat je gevoel weggaat.. Ik ken een hoop mensen die ditzelfde hebben, zelf nog nooit meegemaakt...
Macusa schreef:Renske_ schreef:haha hier hetzelfde
... en dat het even geen naam heeft en geen relatie meer heet, achja zolang we het maar fijn hebben!!
Wat je hier beschrijft dat ís toch een relatie?
Macusa schreef:Assiej schreef:Jammer genoeg zegt het woordje 'uit' niet dat je gevoel weggaat.. Ik ken een hoop mensen die ditzelfde hebben, zelf nog nooit meegemaakt...
Dat zou dus voor mij precies de reden zijn om er permanent een punt achter te zetten. Hoe kan je ooit open staan voor een nieuwe relatie als je de oude niet los kunt laten (sex hoort daar ook bij, dat is toch een zeer belangrijke emotionele link lijkt me)?
chantalvdv schreef:Lieneke_ schreef:Ik kan me er goed in vinden,
Alleen als er 1 op iemand anders verliefd word krijg je problemen..
Dat hoeft niet per definitie. Ik ken mijn scharrel al zo'n ruime 5 jaar. En in die tijd hebben we beide wel tussendoor een relatie gehad. En beide weten we gewoon dat het in dat geval klaar is. Daarna gaan we weer vrolijk verder, maar in de tijd van een relatie hebben we ons er keurig aan gehouden
Geen sex in dat geval is geen sex. En als je er beide mee instemt kan dat geen kwaad