sex met je ex...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:17

Ja, maar ze heeft niks meer met haar ex verder hoor!
Het ging meer om het voorbeeld, ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.
In 1 huis gaat het niet goed, maar ik kan mij in deze situatie voorstellen als je vrijgezel bent dat je dan niet alles stopt.

Meneer is vrachtwagenchauffeur dus die weet altijd de weg.

fionaa

Re: sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:24

Ik zou het zelf ook niet doen..
Ga beetje met de rest mee eigenlijk.

Over is over. Punt uit..
En sex is toch iets intiems wat je samen doet.. en niet ff zomaar hup ik heb zin, kom je?

Nee hoor.. ik vind t niet kunnen..

Ik vind t super dat jij je bij je punt houd. :)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:27

Je hebt de juiste keuze gemaakt (vind ik)
Het is niet voor niets uit en als hij nog verliefd is geef je mogelijk alleen maar valse hoop,
ookal ben je heel duidelijk in het feit waarom je sex hebt.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:47

ik heb niet alle reacties gelezen...

Ik vind dat het ligt hoe en waarom je uit elkaar bent...
Mijn relatie is ook over, maar puur omdat er zoveel in mijn en in zijn leven gebeurt dat er absoluut nergens structuur is en we elkaar alleen maar irriteren.
Maar we houden ontzettend veel van elkaar (houden de mogelijkheid zelfs open dat als we wat rust hebben gevonden, het misschien wel weer werkt) en zien/spreken elkaar regelmatig en sex komt daar ook van...

Maar is een bewuste keuze en 'uit' is een heel radicaal woord bij ons...

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:51

Nee sex met je ex zou ik nooit (meer :') ) doen!
Het is 1 keer voorgekomen. Ik had het uitgemaakt omdat ik op dat moment gewoon vrij wilde zijn. Ik wou mn eigen ding doen, en was eigenlijk nog veel te jong. Een aantal jaartjes later kwamen we elkaar tegen, en is het er eigenlijk toch nog een keertje van gekomen :=
Maar dat was echt eenmalig. Het is niet voor niks uit gegaan. Dan kun je beter een scharreltje zoeken waar je geen gevoelens voor hebt gehad vroeger. Zeker omdat je toch iets voor elkaar hebt gevoeld...

Sex met de broer van je ex is ook geen aanrader overigens :P

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:39

chantalvdv schreef:
Nee sex met je ex zou ik nooit (meer :') ) doen!
Het is 1 keer voorgekomen. Ik had het uitgemaakt omdat ik op dat moment gewoon vrij wilde zijn. Ik wou mn eigen ding doen, en was eigenlijk nog veel te jong. Een aantal jaartjes later kwamen we elkaar tegen, en is het er eigenlijk toch nog een keertje van gekomen :=
Maar dat was echt eenmalig. Het is niet voor niks uit gegaan. Dan kun je beter een scharreltje zoeken waar je geen gevoelens voor hebt gehad vroeger. Zeker omdat je toch iets voor elkaar hebt gevoeld...

Sex met de broer van je ex is ook geen aanrader overigens :P

Inderdaad :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:26

moonfish13 schreef:
In 1 huis gaat het niet goed, maar ik kan mij in deze situatie voorstellen als je vrijgezel bent dat je dan niet alles stopt.

Meneer is vrachtwagenchauffeur dus die weet altijd de weg.

_O-

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:54

Ik kan me er goed in vinden,
Alleen als er 1 op iemand anders verliefd word krijg je problemen..

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:57

Lieneke_ schreef:

Dat hoeft niet per definitie. Ik ken mijn scharrel al zo'n ruime 5 jaar. En in die tijd hebben we beide wel tussendoor een relatie gehad. En beide weten we gewoon dat het in dat geval klaar is. Daarna gaan we weer vrolijk verder, maar in de tijd van een relatie hebben we ons er keurig aan gehouden :j
Geen sex in dat geval is geen sex. En als je er beide mee instemt kan dat geen kwaad ;)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:07

Seks is in mijn ogen iets wat bij liefde hoort, en wanneer iemand mijn ex is en ik daar niks meer voor voel zou ik er dus ook geen seks mee willen.

Seks is in mijn ogen iets bijzonders wat ik alleen wil delen met iemand waar ik van hou en een relatie mee heb. Wanneer dat niet zo is zou ik me er niet prettig bij voelen.

Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillende :) En voor de mensen die zich er wel goed bij voelen ben ik alleen maar blij ;)

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:11

Haha, ideaal!

Een vriendin van me heeft ooit een sexrelatie met een jongen gehad, en die kreeg een nieuwe vriendin..
Maar ondertussen wilde hij wel nog gewoon sex met haar blijven hebben..
En dat is het moment van problemen denk ik..

Ik vind het knap als het zo kan werken als bij jou! geen jaloezie of niks in het verhaal!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:12

Tatyana schreef:
ik heb niet alle reacties gelezen...

Ik vind dat het ligt hoe en waarom je uit elkaar bent...
Mijn relatie is ook over, maar puur omdat er zoveel in mijn en in zijn leven gebeurt dat er absoluut nergens structuur is en we elkaar alleen maar irriteren.
Maar we houden ontzettend veel van elkaar (houden de mogelijkheid zelfs open dat als we wat rust hebben gevonden, het misschien wel weer werkt) en zien/spreken elkaar regelmatig en sex komt daar ook van...

Maar is een bewuste keuze en 'uit' is een heel radicaal woord bij ons...

klint net als maik en mij :)
houden gruwelijk veel van elkaar, hebben samen heel veel lol maar de omstandigheden maakten het (te) moeilijk, de kans dat als we beide alles weer op de rails hebben we weer opnieuw iets beginnen is ook nog aanwezig.
hebben totaal geen behoefte aan een ander, contact zit van beide kanten goed en zelfs nu vanuit engeland(3 weken oefening ivm werk) smst ie veel en belt regelmatig en de eerste date's voor als ie terug is staan al ;)

ben dus niet de enige bij wie het zo gaat :D

heb trouwens ook bijna 10 jaar een vaste scharrel gehad, voor tussen mn relatie's door ;)
aan hem heb ik nu totaal geen behoefte maar dat is echt bijna 10 jaar supergoed gegaan :D

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:40

@ renske: Ben blij om te zien dat ik niet de enige ben, dacht al dat ik gewoon niet hard genoeg mn best deed en me er zo maar "makkelijk" van af maakte...

Het is wel gek dat sinds we dit hebben uitgesproken, het contact veel soepeler loopt en we er bijde op onze manier wel voor gaan. Voorheen smsde hij niet, nu elke dag wel even. En zolang we eerlijk naar elkaar zijn over hoe we ons voelen, heb ik er vrede mee...
Maybe one day......

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 22:55

haha hier hetzelfde ;)
voorheen zaten we samen bij mn ouders in huis, maar nu smsen we superveel en het gaat zo veel relaxter nu!
Zijn zelfs voor hij op oefening ging weekendje weg geweest naar hotelletje, hij komt spontaan mee naar wedstrijd ook al betekend dat voor hem heel vroeg opstaan en 1,5 uur in de auto zitten enz!
En als ik ga stappen wordt ie gek, bang dat ik een ander tegenkom, blijft dan smsen haha!
en nu dus ut zichzelf dagelijks een smsje hoe t gaat hoe t met alle diertjes is, en verteld dan ff hoe zijn dag is, zelfs nu vanuit engeland dus ja t gaat gewoon goed nu :) en dat het even geen naam heeft en geen relatie meer heet, achja zolang we het maar fijn hebben!!

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:52

Renske_ schreef:
haha hier hetzelfde ;)
... en dat het even geen naam heeft en geen relatie meer heet, achja zolang we het maar fijn hebben!!

Wat je hier beschrijft dat ís toch een relatie?

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:58

Sex met je ex hihi oud bekend verhaal. En je hoort het de laatste tijd steeds vaker. Maarja, als je nou eenmaal jaren en goeie relatie heb gehad, en op een normale manier uit elkaar bent gegaan (bijv met het inzicht; vrienden blijven) dan ga je nou eenmaal makkelijker naar elkaar toe.

Jammer genoeg zegt het woordje 'uit' niet dat je gevoel weggaat.. Ik ken een hoop mensen die ditzelfde hebben, zelf nog nooit meegemaakt...

Advies kan en wil ik je niet geven ;) behalve dat je moet doen wat jou ingeeft. Wat jullie reden betreft kan ik het best begrijpen dat het blijft kriebelen..

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:02

Assiej schreef:
Jammer genoeg zegt het woordje 'uit' niet dat je gevoel weggaat.. Ik ken een hoop mensen die ditzelfde hebben, zelf nog nooit meegemaakt...

Dat zou dus voor mij precies de reden zijn om er permanent een punt achter te zetten. Hoe kan je ooit open staan voor een nieuwe relatie als je de oude niet los kunt laten (sex hoort daar ook bij, dat is toch een zeer belangrijke emotionele link lijkt me)?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:04

Macusa schreef:
Renske_ schreef:
haha hier hetzelfde ;)
... en dat het even geen naam heeft en geen relatie meer heet, achja zolang we het maar fijn hebben!!

Wat je hier beschrijft dat ís toch een relatie?

haha je bent niet de enige die dat zegt ;)

maar t heet dus ff niet meer zo bij ons, maar t voelt idd wel hetzelfde alleen voorheen zaten we de laatste maanden 24/7 op elkaars lip bij mn ouders thuis, hij was vreemd in brabant en kende niemand en had net nieuw werk en met zn familie ging t allemaal k*t (die wonen ver weg) en ik lag de helft van de tijd ziek op bed(pfeiffer en ontstoken maagwand/12 vingerige darm) en de overgebleven tijd moest ik werken en de paarden doen, naja al met al niet de ideale omstandigheden om een relatie te hebben.

Nu issie bij ons thuis weg, zit intern op de kazerne en in zn vrije dagen is ie of ook op de kazerne(en dan overdag/'s avonds hier) of bij zn moeder, hebben nu meer ons eigen leven weer opgepakt, maar maken daarin dus veel tijd voor elkaar en naja t is eigenlijk weer zoals in het begin van onze relatie toen woondde hij ook ver weg en zagen we elkaar ook niet 24/7 maar gewoon een paar keer per week :)

Hij is nu even 3 weken in het buitenland, als hij terug is wil hij een huis zoeken in de buurt van de kazerne n zn levntje hier opbouwen en dan kijken we verder hoe het gaat, kan zomaar zijn dat het dan alsnog wel weer een relatie gaat heten :)

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:08

Macusa schreef:
Assiej schreef:

Dat zou dus voor mij precies de reden zijn om er permanent een punt achter te zetten. Hoe kan je ooit open staan voor een nieuwe relatie als je de oude niet los kunt laten (sex hoort daar ook bij, dat is toch een zeer belangrijke emotionele link lijkt me)?

Het is voor iedereen natuurlijk verschillend, maar vooral als je verder wil is het niet verstandig nee.
Maar zoals de topicstarter ook zegt, niet iedereen maakt het uit met het vooruitzicht op een andere vriend, en misschien wel weer een relatie met de 'ex'

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:11

klopt helemaal assiej, bij mn vorige ex ging ik nml boos weg en had diezelfde avond mn oue vast scharrel nog opgzocht ;)

Maar met die ex was ik ook écht klaar, wilde geen nieuwe realtie maar wel gewoon genieten van mn vrijheid!
Ondanks dat ik paar jaar samen had gewoond enz, ik was er zo klaar mee!
En naja na 2 jaar lan leven de lol Mr Perfect tegengekomen en ondanks dat ik het niet wilde toch zwaar verliefd geworden, relatie gekregen en naja ik ben nu gewoon zo níet op zoek naar een ander, en hij ook niet, dat wel lekker samen blijven afpsreken.
Ook voor leuke gezellige dingen behalve alleen maar sex ;) met idd in gedachten(alletwee) dat als de omstandigheden ok zijn we het grote kan weer samen gaan proberen.

ik kom trouwens om mn werk(kazerne, militairen) wel dagelijks de meest gruwelijk lekkere mannen tegen, en naja als blondje achter de bar heb je wel sjans daarzo maar nee totaal geen verleiding om er iets mee te doen, en ook tijdens de relatie vermaakt eik me goed met kijken naar ze haha das gewoon gezond :Y) maar heb echt 0,0 behoefte om iets met ze te doen, en dat terwijl ik vroeger naja zegmaar niet de braafste was ;)

2 totaal verschillende situatie's, dus ja het ligt er echt aan hoe het uit is gegaan.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:32

Renske_ schreef:
2 totaal verschillende situatie's, dus ja het ligt er echt aan hoe het uit is gegaan.

... of: "wat zijn je toekomstplannen".

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:12

uiteraard, maar mag hopen dat je met die gedachte 9 van de 10 van je beslissingen maakt ;) overigens, ik wel haha.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:30

Wil ook even reageren! Ik heb 1 keer met een exvriendje een echte 'scharrelrelatie' gekregen die bij elkaar wel 4 jaar heeft geduurd...Als ik tussendoor een echt vriendje had dan stopten we daar gewoon mee. Dus er waren periodes dat we elkaar niet zagen en dan weer periodes dat we elkaar bijna elk weekend wel 'opzochten'.

Het voelde altijd heel erg fijn en enorm vertrouwd. We voelden echt zoveel voor elkaar en het was altijd zo enorm intiem en liefdevol, maar een echte relatie werkte voor ons echt niet (we verschilden echt teveel, hadden amper iets te praten met elkaar).

Nu heeft hij sinds een aantal jaren een vaste relatie en woont samen. En dat vind ik super voor hem, het is nu dus gewoon klaar tussen ons. Maar hij zal altijd in mijn hart blijven, en ik gun hem alle geluk van de wereld met iemand anders omdat ik weet dat wij nooit echt samen kunnen gaan.

Bij mijn huidige ex ligt het erg lastig allemaal, het is nu al 4 maanden uit en we draaien al 4 maanden om elkaar heen. Ik heb toen het net uit was nog een keertje sex met hem gehad en daarna zo'n spijt gekregen. Want het voelde niet goed. Hij blijft me echter maar opzoeken, bellen of sms-en en dan ga ik hem ook weer bellen enzo. Dan komt hij langs, gewoon voor de gezelligheid of ik ga bij hem eten. Bij het afscheid moeten we elkaar toch altijd nog echt een aantal keer op de mond kussen en elkaar vasthouden...dat blijft gewoon...

Ik heb 1x heel duidelijk gemaakt dat als het toch niets meer tussen ons wordt dat hij me echt met rust moet laten en me niet meer moet bellen. Maar toch smst hij me toch om te vragen of ik ook naar de kroeg ga of dat ik kom eten of drankje kom doen. Ik hou het altijd af.

Maar zaterdag hield ik het bijna niet meer, ben 's nachts langsgereden (kwam van vriendinnetje en had keihard het nummer van Armin van Buren met Sharon op "falling in and out of love") en hij was dus thuis zag ik. Ben op de hoek van de straat gaan staan en heb hem gebeld. Bijna, ja bijna was ik naar hem toe gegaan...maar ben toch verstandig geweest en ben braaf naar huis gegaan...

De volgende dag smste hij me om te vragen of ik kwam eten en ik heb toen gesmt dat ik veilig hier bleef en dat hij dan maar veilig daar moest blijven!

Maar die aantrekkingskracht is soms zo hevig...Vreselijk.

Maar ik weet dat ik me er niet goed bij ga voelen als het er toch weer een keertje van komt...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:35

PS: Je moet dus doen wat je gevoel je zegt.

Voel je je er niet goed bij, niet doen! Maar als je je er juist wel heel erg goed bij voelt en jullie hebben dat allebei dan kan dat toch?
Met een ex komt er meestal toch echt altijd nog liefde bij kijken...Ik had de intieme nachten met mijn 'scharrel' niet willen missen en zie het nog steeds als iets moois en liefdevols.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:13

chantalvdv schreef:
Lieneke_ schreef:

Dat hoeft niet per definitie. Ik ken mijn scharrel al zo'n ruime 5 jaar. En in die tijd hebben we beide wel tussendoor een relatie gehad. En beide weten we gewoon dat het in dat geval klaar is. Daarna gaan we weer vrolijk verder, maar in de tijd van een relatie hebben we ons er keurig aan gehouden :j
Geen sex in dat geval is geen sex. En als je er beide mee instemt kan dat geen kwaad ;)

He Chantal! Jij ook hier in dit topic haha! Gezellig :D ;)