Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amondi schreef:Of sluit je aan bij een team sport vereniging, handbal, volleybal net wat je leuk lijkt.
Dan heb je veel eerder contact dan op een manege, want daar is iedereen met zijn eigen ding bezig.
Ga je eens bij het eerste kijken en dan krijg je echt wel contacten hoor. Dat gaat dan bijna vanzelf!
C_arola schreef:Misschien een idee omdat er meerdere mensen zijn die met hetzelfde zitten om een meeting te houden en dan op een centrale plek in Nederland te meeten (utrecht ofzo)?
moonsparkle schreef:Hallo allemaal,
Ik ben zo'n 3 jaar geleden verhuisd en sindsdien heb ik nog 0 vrienden gemaakt sinds ik hier woon. Ik ben niet zo'n uitgaanstype en heb geen idee hoe ik het dan moet aanpakken om vrienden te maken. Ik ga wel goed om met wat mensen van school maar die wonen allemaal niet echt in de buurt. Het klinkt echt behoorlijk kansloos al zeg ik het zelf... Ik kijk vanuit waar ik woon uit op een plein en zie daar regelmatig mensen hangen/voetballen weet ik t wat. Ik zou maar wat graag in contact komen met mensen uit de buurt maar ja hoe pak ik dat aan zonder voorschut te staan?