vrienden maken..*zucht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: vrienden maken..*zucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:10

Dat is wel een groot pluspunt ja. Je hebt altijd wel iets om over te praten :P

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:07

Ik heb ook iemand leren kennen van bokt, alleen na een tijdje gaat het toch minder goed :o

Ik ben ook iemand die niet veel vrienden heeft.. Ik ben overigens ook helemaal niet goed in een groep..

Verder ben ik echt stil bij mensen waarbij ik mij niet 99% kan geven, omdat het ze toch niks interesseert..
Dus dan wordt ik vaak bestempeld als saai..

Naja, jammer dan!
De ene dag vind ik alles prima zo en de volgende dag ben ik vreselijk down omdat ik mij verveel en niet zomaar iemand kan bellen/smsen om even iets leuks te doen..

Ik zou ook graag uit dit dorp willen verhuizen, omdat ik dan een 'nieuwe start' kan maken..

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:11

Ik weet niet of er een voetbalclub bij je in de buurt is, maar als je daar naast het veld naar een wedstrijd gaat kijken raak je al snel met mensen aan de praat.
Zoiets gaat ook niet in een uur, dat heeft echt tijd nodig, maar als je ergens begint is het ook makkelijker om verder te komen, makkelijker om ergens naartoe te gaan en op mensen af te stappen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:12

Dat heb ik ook Evelien, het was makkelijker als tiener vind ik.
En ja, de ene moment vermaak je je prima alleen maar soms is het ook erg fijn om iemand te bellen/smsen om eens gezellig wat samen te gaan doen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:40

Dit komt mij erg bekend voor :) Ik ken ook weinig mensen, nou heb ik inmiddels door het uitgaan(alleen) wel uit veel vriendengroepen 1 kennis en dat is wel leuk om af en toe een praatje mee te maken, maar ik doe er voorderest niks mee. En wat ik zoek is toch iemand die het leuk vind om eens wat te gaan doen ipv dat ik het weer in mijn eentje moet doen.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:43

Idd Njen, dat heb ik ook. Gewoon eens bellen of smsen en samen wat gezelligs doen ipv alleen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:49

Of sluit je aan bij een team sport vereniging, handbal, volleybal net wat je leuk lijkt.

Dan heb je veel eerder contact dan op een manege, want daar is iedereen met zijn eigen ding bezig.

Ga je eens bij het eerste kijken en dan krijg je echt wel contacten hoor. Dat gaat dan bijna vanzelf!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:50

amondi schreef:
Of sluit je aan bij een team sport vereniging, handbal, volleybal net wat je leuk lijkt.

Dan heb je veel eerder contact dan op een manege, want daar is iedereen met zijn eigen ding bezig.

Ga je eens bij het eerste kijken en dan krijg je echt wel contacten hoor. Dat gaat dan bijna vanzelf!

Dat is dus niks voor mij, ik vind teamsporten niks en de sporten die ik leuk vind zijn allemaal van die aparte dingen waar je niet echt contact met de anderen krijgt...

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:53

Ik denk je altijd wel vrienden kan maken, waar je ook bent. Maar thuis voor de tv gaat het niet lukken, ga gewoon iets doen, sporten (desnoods gewoon hardlopen door je eigen buurt), verzorgpony zoeken, met je eigen paard op een leuke stalling gaan staan, meeting organiseren op bokt, ga een baantje zoeken.. er is echt vanalles hoor.
Misschien worden die mensen niet je echte vrienden maar je kent wel weer wat mensen en die gezellig meeting en weet ik veel wat pakt niemand meer van je af! succes!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:56

Meetings zijn idd erg gezellig op bokt :j
Ik zit er ook over na te denken om op een andere sport naast paardrijden te gaan om zo ook wat meer de deur uit te gaan.
Toch is dat anders dan iemand op te bellen/smsen om eens gezellig af te spreken.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:59

C_arola schreef:
Meetings zijn idd erg gezellig op bokt :j
Ik zit er ook over na te denken om op een andere sport naast paardrijden te gaan om zo ook wat meer de deur uit te gaan.
Toch is dat anders dan iemand op te bellen/smsen om eens gezellig af te spreken.

Daar ben ik het helemaal mee eens :)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:08

Jammer dat je in Breda woont, anders konden we een meeting houden :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:11

Ik ben ook niet zo van de teamsporten... Al geloof ik best dat je dan heel snel mensen leert kennen!
Baantje zoeken ben ik ook mee bezig geweest maar door m'n ontzettend wisselende rooster kan ik me haast niet binden aan zoiets.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:13

Misschien een idee omdat er meerdere mensen zijn die met hetzelfde zitten om een meeting te houden en dan op een centrale plek in Nederland te meeten (utrecht ofzo)?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:17

C_arola schreef:
Misschien een idee omdat er meerdere mensen zijn die met hetzelfde zitten om een meeting te houden en dan op een centrale plek in Nederland te meeten (utrecht ofzo)?

Utrecht zou voor mij ideaal zijn, ik moet even op de centen letten en er rijd een bus heen voor 7,50 euro vanuit breda :)

En een baantje schiet voor mij ook niet op, werk al vier dagen en eind mei loopt mijn contract af dus dan ga ik weer wat nieuws zoeken, maar dat is momenteel echt amper te vinden...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:19

Ik moet ook even kijken voor wanneer. Zie dat de reiskosten 25,- is retour Utrecht.
Misschien is Arnhem beter te doen voor iedereen die mee wil naar de meeting?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:24

C_arola schreef:
Ik moet ook even kijken voor wanneer. Zie dat de reiskosten 25,- is retour Utrecht.
Misschien is Arnhem beter te doen voor iedereen die mee wil naar de meeting?

Arnhem is voor mij retour 28 euro.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:26

Een andere centrale plek dan misschien? Weet alleen niet waar.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:27

C_arola schreef:
Een andere centrale plek dan misschien? Weet alleen niet waar.

Ik weet het ook niet, ik kies altijd utrecht omdat dat in mijn ogen gewoon het centraalste is :+

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:33

moonsparkle schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben zo'n 3 jaar geleden verhuisd en sindsdien heb ik nog 0 vrienden gemaakt sinds ik hier woon. Ik ben niet zo'n uitgaanstype en heb geen idee hoe ik het dan moet aanpakken om vrienden te maken. Ik ga wel goed om met wat mensen van school maar die wonen allemaal niet echt in de buurt. Het klinkt echt behoorlijk kansloos al zeg ik het zelf... Ik kijk vanuit waar ik woon uit op een plein en zie daar regelmatig mensen hangen/voetballen weet ik t wat. Ik zou maar wat graag in contact komen met mensen uit de buurt maar ja hoe pak ik dat aan zonder voorschut te staan?

ja ik ken t wel..al ben ik bv wel uitgegaan (ook pas sins een tijdje voorheen nooit) en leer mensen kennen maar ook niet in de buurt! alles verderweg. want hier in het drop is uitgaan echt 100x niks. Ik heb 1 iemand ontmoet van hier 3 straten verder. en dan kon ik vroeger opeens bijna heel mn wijk:S mis het soms toch wel heel erg! dit is en blijft (nu toch al 4 jaar ongeveer) niet mijn thuis.als ik door mn straat kom heb ik nooit het gevoel van ooo ben thuis! tegendeel dit heb ik nog steeds in mn oude wijk.
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 13-04-09 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:35

Utrecht is ook wel 't centraalste denk ik... Hebben jullie geen OV? :P

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:37

Nope, anders was het voor mij geen probleem geweest. Vind 25,- reiskosten iets teveel voor mij op dit moment.

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:39

Als er een meeting komt lijkt mij dat ook heel leuk ! :o

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:47

Wishper schreef:
Als er een meeting komt lijkt mij dat ook heel leuk ! :o

Hey nog een bredanaar :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 13:47

Ik heb ook geen ov en zit op het moment ook even krap.