Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
AaronYve schreef:Haha Niese, of ze gooien een regenworm naar je toe. Ook heel leuk
.
.
.
Als ik naar een plaatje van spin kijk, lopen de rillingen al over mijn rug

Onze kat mocht een paar daagjes niet bij mijn zus op haar kamer slapen 
. Buiten in de natuur vind ik alles prima, maar ze moeten niet in mijn huis zitten (ik woon in een waterrijke en bosrijke buurt, waar het barst van de griezels
). Afgelopen week deed ik de kraan in de badkamer aan 's avonds en toen rende er plotselng een enorme zwarte joekel uit de wasbak. Hij zat blijkbaar net onder dat ding wat je (als je het naar beneden doet) het water tegen kan houden naar het putje toe. Hij probeerde heel hard naar boven te rennen en ik schrok me echt wezenloos
. Zo'n groot zwart ding die door je witte wasbak naar boven rent. Dacht ik even leuk mijn tanden te gaan poetsen......
.. Bij een klein spinnetje wordt ik al panisch en moet eerst iemand hem weghalen voordat ik weer binnenkom. Vanochtend ook weer een spin tegengekomen. Vanochtend lekker geslapen en ja hoor, ik doe men ogen open zit er een JOEKEL van een spin voor me op het raam. Was gelijk goed wakker!
haha.

en vriendlief heeft hem even weg gehaald
Unoo schreef:En ook een keer toen ik naar de manege wou gaan: Ik moest nog even snel mijn paardrijlaarzen aan doen. Dus ik stop mijn voet er in en zit er dus een mega dikke harige spin erin. En ik maar krijsen, en toen had ik een glas gepakt en hem daarmee geplet. Sindsdien controleer ik elke keer als ik mijn laarzen aan doe of er een spin in zit

leuk om dr mee te pesten, net doen alsof je een spin in je hand hebt enzo en dan naar dr toe lopen 
die was eng groot harig (kriebelig) maar ik vind ze nu eigenlijk wel leuk... x_Rebecca schreef:Ik vind spinnen niet eng
Vlinders daarentegen, brrrr...
Mijn zus is wel echt als de dood voor spinnenleuk om dr mee te pesten, net doen alsof je een spin in je hand hebt enzo en dan naar dr toe lopen
Edit: ik heb toen ik kleiner was zelfs nog met een spin in mijn pyjama geslapen....
wist niet dattie erin zat, hebben we samen gezellig geslapen![]()
Die vond ik wel engdie was eng groot harig (kriebelig) maar ik vind ze nu eigenlijk wel leuk...
. Het stikt er hier van.
(lees; vogels, spinnen, muizen enz. Ze zijn er allebei als de dood voor) Niese1987 schreef:Kan ik jou inhuren als spinnenkiller. Het stikt er hier van.
Mijn katten rennen er ook voor weg dus daar heb ik ook niks aan. Denk je echte rovers in huis te hebben, rennen ze weg voor alles waar ze op moeten jagen(lees; vogels, spinnen, muizen enz. Ze zijn er allebei als de dood voor)
geen spin overleeft het, die mag je anders ook wel lenen hoor 
) het zwembadje op wilde zetten in de tuin. Het zwembad lag een beetje uit te lekken van de vorige keer (gras een beetje rust gunnen enzo) op de containers. Ik tilde het badje op en er kwamen echt... miljoenen (voor mijn gevoel
) nachtvlinders onder vandaan, die allemaal in mn gezicht fladderden en overal fladderden en overal tegen aan kwamen en in mn haar gingen enzo.
Nouja, waarschijnlijk waren het er twintig ofzo, maargoed. ik schrok me dus echt kapot.
en sindsdien ben ik bang voor vlinders
(hele ruzies nog om gehad met schoolreisjes naar die dierentuin met die vlindertuin. Ik wilde er níet in... en dan werd ik boos als we niet bij de koele insecten enzo gingen kijken.... ) 
Niese1987 schreef:Dat vind ik echt het ergste van die grote spinnen; ze zijn altijd met meerdere. Brrrrrrrrr
Me broertje is er totaal niet bang voor (helaas) dus die pakt regelmatig een spin en gooit hem naar me toe. Dan ga ik echt helemaal spastisch het hele huis door en meestal beland ik dan in de tuin omdat ik niet meer naar binnen durf tot ie dood is.
Leuk joh, broertjes
Liek_ schreef:Haha ik vind spinnen ook vreselijk, nou wil de ellende dat ik naar Australie ga volgend jaar, hebben jullie die weleens gezien? Deze vriendjes kom je daar tegen: http://www.xs4all.nl/~ednieuw/australian/Spidaus.html
Er is laatst zelfs een nieuwsbericht geweest van een spin die een vogel had gevangen: http://www.villafilosofia.nl/plaatjes/w ... er122a.jpg
Zo zie je maar weer de Nederlandse huisspin is best een lieverdje

Die zijn snel zo... yuk.