Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Mas schreef:Bij mijn vorige baantje (toen ik 15 was) kreeg ik 7 euro, later 7 en half; nu krijg ik 6 maar daar hoef ik bijna niets voor te doen (ik kan zelfs gewoon mijn huiswerk maken) dus ik vind het goed verdiend. Voor 3 euro per uur zou ik niet uit m'n bed komen.Tja, als je het te weinig vind dan hoef je de baan niet te nemen, je kunt ook nog iets anders zoeken... Maar 4,50 voor een 16 jarige is érg moeilijk te vinden ben ik bang. En als je maar 2,5 uur maakte dan ga je er per maand niet echt op achteruit denk ik zo, afhankelijk van hoeveel je gaat werken.

Ik zou voor 3€ niet eens mijn bed uitkomen

)
Je ADV, vakantieuren en winstuitkeringen zitten nu in je salaris...Daarnaast is nog geen 4 euro voor een 18-jarige echt niet reeel. Normaal zou een 18-jarige zo'n 5,50 verdienen (toen de lonen nog lager waren).jessj22 schreef:WillemYntJee schreef:Als je 'slapend rijk' wilt worden, moet je inderdaad niet in de horeca gaan werken
kan dat ergens anders wel dan:P
Lekker hoor! 
! Ik zou liever zo mezelf omhoog werken dan op andere manieren. Dan kan je trots op jezelf zijn. Mn vriend is ook kok geweest, moest op kerstdagen enz enz altijd werken en dan nog voor een schamel loontje mja je moet toch wat he.