Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
2misty2 schreef:En die zegt als hun de verkeerde zekering hebben vervangen en de aanjager het nog niet doet is het logisch dat die auto aan de kook is gegaan.

Chiqa schreef:O dan is dus dat het probleem geweest...
Grote kans dat hij het bij jou ook niet heeft gedaan maar door de hogere temperaturen van gister heb je de vin natuurlijk nodig....
2misty2 schreef:Ze gaan nu iemand die ze kennen ernaar laten kijken en kijken wat er precies kapot is.
Mochten die er niet uit komen heb ik gezegd breng hem maar naar de garage waar ik hem in onderhoud heb gehad.
Mijn vader gaat er dan naar kijken samen met een monteur daar. Dan zullen we verder zien.
Maar ben zeker niet van plan om meer dan € 100 tegemoet te komen.
Citaat:Bij mij deed de aanjager het perfect.
Toen die man me auto kwam halen zei ik nog tegen hem moet je horen wat een lawaai de aanjager om te koelen doet het ook goed.
Chiqa schreef:O dan is dus dat het probleem geweest...
Grote kans dat hij het bij jou ook niet heeft gedaan maar door de hogere temperaturen van gister heb je de vin natuurlijk nodig....
Maar dan een ander verhaal. Zij hebben toen moeten zien dat de temp omhoog is geschoten, blijkbaar zijn ze hier gewoon mee doorgereden.
Stom van hun, want daardoor is de koppakking dr uitgevlogen!
Met als gevolg koelwater lekkage.
Dan hebben ze het zelf dus gedaan, eigen schuld dus ogen in hun broekzak gehad. Had jou ook kunnen overkomen dus.
Alleen had jij mss wel sneller ingegrepen.2misty2 schreef:En die zegt als hun de verkeerde zekering hebben vervangen en de aanjager het nog niet doet is het logisch dat die auto aan de kook is gegaan.
Een vin gaat niet kapot of zou niet kunnen werken door een verkeerde zekering hoor.
Je haalt er een blauwe zekering uit, stop dr dan ook weer een blauwe in (Ampèrage staat er op)
Wss is de stekker van de vin gewoon wat gecorrodeerd, gebeurd wel vaker en was een spuitje contactspray voldoende geweest.
Wat een sukkels, ze hebben dit toch echt aan hun eigen gepruts te danken, zou mn handen dr maar snel van af trekken als ik jou was.
Marije88 schreef:Het kan ook gewoon de stekker van je vin zijn, die kan er ok 1 2 3 mee ophouden.

mick75 schreef:Ach, als ik bij een oude auto de temperatuur zie oplopen zet ik de radiator hoog (vol verwarmen dus) en de ramen open. Niet comfortabel, maar werkt wel. Ben er een hele warme zomer (paar jaar geleden) verder probleemloos mee doorgekomen.
Alleen om thuis te komen...