Iessie schreef:Mevrouw die bij ons het dorp verderop voor de PLUS staat met de straatkrant, staat zelf ook vaak in de rij voor de kassa, dan koopt ze luxe belegde broodjes en kleine flesjes sap.
Nu zal je wel denken waar bemoei je je mee maar ik denk op mijn beurt als je zo ''arm'' bent dat je de straatkrant moet verkopen dan koop je toch een literpak vh huismerk ipv die luxe dingen...die leg ik vaak nog niet in de kar...
Tja das wel jammer dat er ook mensen met zo'n krantje staan die eigenlijk niet echt reden hebben om daar te staan.... bij de super waar ik altijd kom staat een buitenlands vrouwtje die hier volgens mij niet mag werken (tja, lekker krom in NL toch... ) Overigens heel vriendelijk. Maar had ook al discussie met mn vriend die voor zn werk veel bij supers komt en die zij dus ook al dat er ook veel staan die vaak niet zo 'zielig' zijn als wij denken.
Over de drukte: woon in het centrum en was echt gekkenhuis met auto's en gestresste mensen haha, heerlijk he zo'n FEESTdag.... lekker relaxen