wat doe jij als er over je geroddelt word?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:13

Je heb toch zo n gezegde?

ze kunnen beter over je l*llen dan van je vreten?

Heb nooit het idee gehad dat mensen over me banketstaaf en zo wel dan ben ik blijkbaar toch intresant ;)

Zelf roddel is ook maar dan over mensen die ik niet moet en graag de slechte dingen wil horen en dat dan graag doorvertel ;)

Mars

Re: wat doe jij als er over je geroddelt word?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:16

Hihi, mijn vader heeft een ander gezegde:

Ze kunnen beter over je fiets l*llen dan over je l*l fietsen!
En gelijk heeft ie :Y)

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:22

Ik roddel niet veel, als ik mezelf erop betrap wordt ik ook echt boos op mezelf.
Mocht ik wel iets van iemand vinden zeg ik dat ook wel tegen de persoon zelf (niet heel direct maar ook luchtig). Ik houd niet van roddelen.

Maar kan me er idd ook neit druk om maken, alleen als mensen die echt wat voor me betekenen iets over me zeggen.

Jah die gezegde ken ik ook :')

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:47

Lekker meepraten, vind het héérlijk om over mezelf te kletsen ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:07

Niets, helemaal niets :P
Er komt vanzelf iemand naar me toe om te vragen...
Kan je lachen! :=

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:13

Zij voelt misschien wel haarfijn aan dat hij nog graag om je heen hangt. Dat praat haar gedrag natuurlijk niet goed, maar ik zou in zo'n geval (aangezien het contact met je ex redelijk normaal is) geloof ik aan mijn ex vragen dit even met haar te bespreken, met het verzoek om ermee te stoppen.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:13

Ik praat ook altijd mee, geweldig om het verhaal zo sensationeel mogelijk te maken :j en uiteindelijk is er altijd wel iemand die de waarheid wil weten :+

Erg leuk!

De nieuwste roddel is nu ook dat mijn zus getrouwd is (heul niet _O- ) en dat ik haar bruiloft totaal heb verpest :))

Altijd leuk om dan mee te praten _O-

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:18

Hahahaha dan is ze lekker jaloers, laat maar roddelen, dan is ze zieluuuugggggggggg.

Sta er gewoon boven, en als je dr ziet gewoon erop aanspreken.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:25

haha, nou lachen :+

Ik kreeg gister een opmerking: "Ja er gaan geruchten over je rond."
Keek ze raar aan, over mij? Ik heb toch niks gedaan?
"Ja, dat je met jongen had gezoend. Dat zei de ex van hem, die had jullie gezien en die heeft het verder gezegd"
Dus toen was het bij vriendinnen van mij gekomen, denk afgelopen week.
Gelukkig hadden zij dat al ontkracht. "Denk dat ze dat niet doet, niet midden op de dansvloer en bij die disco".

Ik vond ook al dat paar teamgenootjes mij aankeken toen ik afgelopen zondag voor de wedstrijd richting hem keek.

Ach, ik vond het niet zo erg ;). Vond wel grappig dat ze dat dachten...

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:32

Zover ik weet word er niet over mij geroddeld. Of ik weet er gewoon niets van :P.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:45

Ik weet dat er over mij wel wordt geroddeld.
Daar ben ik niet zo heel erg blij, maar het ligt er ook aan van wie het af komt.
Ik vind het wel jammer als vriendinnen of vrienden gaan roddelen.
Dat gebeurt bij mij helaas dus ook. :(:)

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:17

het kan me oprecht helemaal niks schelen. Meestal heb ik het ook niet eens door :') . Ik snap ook niet waarom er altijd zo'n punt van wordt gemaakt eigenlijk. Sowieso omdat bijna iedereen zelf ook roddelt.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:23

Er wordt hier ook weleens over mij geroddeld. Nah, moet eerlijk zeggen: ik kan er wel om lachen.

Een vriendin kreeg laatst een sms van een kennis of ik gescheiden ben en inmiddels 2 kinderen heb.

Ik: Nou, stuur maar terug: 'Klopt helemaal, maar wil je het even voor je houden?'

:D :D

(Misschien handig om erbij te zetten dat ik toentertijd geen relatie had en lang op vakantie ben geweest. Ben overigens kinderloos en jong.)

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:10

Ja er word over me geroddeld weet het zker en het intereseert me geen biet...
Zolang ik de waarheid maar ken en weet als iemand hem wil weten komt hij maar naar me toe zo niet hoef ik die mensn die het doen niet kennen...
Of ik banketstaaf net zo hard mee maakt m eook niet uit...

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:13

Lekker laten l*llen :)

Vroeger kon ik daar echt mee zitten maar tegenwoordig doet het me niks meer. Heel bevrijdend :)

Simeun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:16

zie mijn onderschrift... geen aandacht aan schenken, gewoon boven staan

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:32

Mensen er persoonlijk op aanspreken :j

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:36

ze effe lekker goed voorschut zetten :P en maar denken is toch jalouzie jij weet wel beter !! ja toch ... gewoon denken ''wat ken mij ut schele ben toch de beste'' ... haha succes ermee

(met andere woorden gewoon boven staan)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:55

Ach ik kan er niet echt mee zitten en om heel eerlijk te zijn doe ik het zelf ook wel :+ Maar ik probeer mensen niet direct te veroordelen, want ik weet nooit wat er van waar is ;)

Of er over mij geroddeld wordt? Nou vast wel :+ Heb zelf geen idee waarover maar mensen kunnen de meest prachtige dingen verzinnen. Zelf een roddel verzinnen heb ik ook weleens gedaan, maar die sloeg op mij en mijn vriend. We hebben verteld aan mensen dat we gingen trouwen, kijken hoe snel het ging :D Nou joh dat duurde niet lang en wij maar volhouden, totdat we ter ore kregen dat de buurt van plan was de hele tuin te versieren :+ Toen begon het een beetje uit de hand te lopen en hebben we maar verteld dat het niet waar was, dan gaat de roddel vanzelf verder natuurlijk. Want :oo ze gaan niet trouwen :oo Nou dan gaan ze vast uitelkaar :j Zal zij een ander hebben of hij? :D Echt ik heb helemaal in een deuk gelegen toen. Heerlijk vond ikhet om de mensen zo op te naaien :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:00

Ja volgens mij roddelen mensen ook vaak puur uit jaloezie en afgunst, of als je ruzie met iemand hebt en gewoon boos bent :P

Ik probeer er ook wel boven te staan, maar soms is dat wel moeilijk :)

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:17

Meestal laat ik het gewoon lopen, het doet mij eigenlijk totaal niets :+

Maar soms loop ik ook naar de persoon in kwestie toe en vraag op een redelijk botte toon; 'als je iets over mij te vertellen hebt, mag je dat ook wel recht in mijn gezicht komen zeggen ;) '
En meestal is het antwoord dan meteen 'Nee, hoe kóóóóm je erbij dat ik iets over je gezegd heb??'

Als ze geconfronteerd worden zijn ze ineens de onschuld zelve :+

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:43

Ja juist Fake, zo heb ik ook een keer een roddelaarster flink op de feiten gedrukt! heerlijk gevoel was dan :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:49

meggiemeg schreef:
Afhankelijk waar de roddel overgaat.
Als het een roddel is die kwetsend is confronteer ik diegene er wel mee die m rondbazuint. Is het een lacher dan haal ik me schouders op en heb zoiets van waait wel weer over.

Pas nog een stalgenoot geconfronteerd met een roddel die door die persoon de rondte ging. Eerst navraag gedaan bij diegene waar de roddel overging en toen toch even de boel recht gezet, was niet erg aardig/positief wat rond ging.

Helmaal mee eens zou ik ook doen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:53

Fake schreef:
Maar soms loop ik ook naar de persoon in kwestie toe en vraag op een redelijk botte toon; 'als je iets over mij te vertellen hebt, mag je dat ook wel recht in mijn gezicht komen zeggen ;) '
En meestal is het antwoord dan meteen 'Nee, hoe kóóóóm je erbij dat ik iets over je gezegd heb??'

Als ze geconfronteerd worden zijn ze ineens de onschuld zelve :+

Ja dat is ook vaak zo inderdaad! Dan zeggen ze; Dat zou ik noooooooit doen :Y) Haha, nou dan weet ik dus wel beter :P