ophouden nou!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:40

LimaMambo schreef:
Citaat:
Tjonge.... doe even gezond jongens.
Beetje 40/45 sfeertje hier....

het ging mij voornamelijk hierom ;)

Die opmerkign van Ninx vind ik niet bepaald passend in dit topic, een meisje in dit geval Limamambo die
een kreet dr uitgooit, dat het jengel muziek is, wat heeft dit met oorlog te maken, niets toch?
In dit geval heb ik het rode uitroeptekentje wel snel gevonden, op die manier krijg je hele rare discussies.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:40

Renee__ schreef:
Ik zou twijfelen of ik minder gek zou worden als ik de hele dag Frans Bauer hoor.

Je mag hier best een avondje "Heb je even voor mij" komen luisteren hoor :') Of je nou hier zit of in die ballentent beneden waar het de hele avond gedraait wordt, qua volume geen verschil :+

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:46

luxx schreef:
Nu woon ik in een hutje op de hei, of mijn versie daarvan dan, een petit manoir aan de bosrand en heb ik in de wijde omgeving geen buren.
Maar aan de bosrand staan bramen en in de nazomerse dagen komt er zo nu en dan een gezinnetje met kinderen bramen plukken voor een uurtje of twee.
En dan érger ik me... het is echt vreselijk, ik kan helemaal niets meer hebben nu.
Ik ben bang dat ik een chaggerijnig oud vrouwtje wordt die stiltebordjes op gaat hangen (SILENCE!!!!) en die de mensen die zich daar niet aan houden boos/geïrriteerd ga aanvallen...

Ik moest hier stiekem wel om lachen, mss kun je de bramen flink terugsnoeien?

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:49

Chiqa schreef:
Die opmerkign van Ninx vind ik niet bepaald passend in dit topic, een meisje in dit geval Limamambo die
een kreet dr uitgooit, dat het jengel muziek is, wat heeft dit met oorlog te maken, niets toch?
In dit geval heb ik het rode uitroeptekentje wel snel gevonden, op die manier krijg je hele rare discussies.

Als je alles had gelezen had je kunnen zien dat ik wel eens vaker in een topic ben belandt met enkele van deze dames over 'nieuwe nederlanders' en geert wilders.... daarin kwamen heel wat knoepertrechtse opmerkingen naar voren.
Als ik dan iemand zie schrijven dat ze blij zijn niet in Rotterdam te wonen vanwege Marokkanen en hun muziek.... dan gaan bij de nekharen direct weer omhoog.
Vervolgens was ik ook zo netjes me te excuseren dat ik het misschien niet in dit topic had moeten droppen.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:54

Sjonge Jonge, Wat maken mensen toch problemen van alles..
Voor zover ik het begrijp is dit éen middagje,
Ga gewoon zelf wat ondernemen, of vraag of ze ermee op willen houden,
en ga niet 'zeik topics' openen op Bokt..
Alsof wij er wat aan kunnen doen,

En dat Marokaanse gejengel, vind ik een wat irritant tintje aan de zin geven..
Sorry, maar je had ook zelf weg kunnen gaan naar het bos ofzo.

...

lesilla

Re: ophouden nou!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:56

Als er nederlands gejengel van frans bauer stond had niemand zich drukgemaakt naar mijn idee.
Zo maak je gewoon een probleem

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 20:09

Ninx schreef:
Chiqa schreef:

Als je alles had gelezen had je kunnen zien dat ik wel eens vaker in een topic ben belandt met enkele van deze dames over 'nieuwe nederlanders' en geert wilders.... daarin kwamen heel wat knoepertrechtse opmerkingen naar voren.
Als ik dan iemand zie schrijven dat ze blij zijn niet in Rotterdam te wonen vanwege Marokkanen en hun muziek.... dan gaan bij de nekharen direct weer omhoog.
Vervolgens was ik ook zo netjes me te excuseren dat ik het misschien niet in dit topic had moeten droppen.

het dik gedrukte heb ik niemand zien zeggen hoor.. je legt nu woorden in iemands mond en dat verdraai je ook nog eens heel erg
of ik moet er over heen gelezen hebben..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 20:14

Chiqa schreef:

thx :D
wat kunnen sommige mensen van een mug een olifant maken he..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:17

sprietlover schreef:
Sjonge Jonge, Wat maken mensen toch problemen van alles..
Voor zover ik het begrijp is dit éen middagje,
Ga gewoon zelf wat ondernemen, of vraag of ze ermee op willen houden,
en ga niet 'zeik topics' openen op Bokt..
Alsof wij er wat aan kunnen doen,

En dat Marokaanse gejengel, vind ik een wat irritant tintje aan de zin geven..
Sorry, maar je had ook zelf weg kunnen gaan naar het bos ofzo.

...

Ze zat verdorie in dr eigen huis! :+
In je eigen huis behoor je geen overlast te krijgen (en andersom, je moet ook niet zelf overlast gaan maken).

Ennuh wij konden er wel wat aan doen, namelijk tips geven.

Tja irritant tintje? :+ Vind je frans bauer gejengel dan ook een vervelend tintje hebben? :+

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:20

Pfff, mijn nekharen gaan anders ook overeind staan bij hoe mensen hier praten over 'Marokkaans gejengel'. Maar goed, het is inmiddels al opgelost en gelukkig zonder slag of stoot (of honden).

Veel plezier met je buren verder :)

(oh ja, een Nederlandse tip: 'een goede buur is beter dan een verre vriend' dus misschien een keer een lekker kopje Marokkaanse thee drinken daar?)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:23

Hahahaha, ik moest echt even lachen om dit topic. Wat wordt er overgereageerd als er iets, heel misschien, in de buurt kan komen van discriminatie. Serieus, als er Nederlandse zeikmuziek had gestaan (iets waar ik mij bijvoorbeeld regelmatig over laat horen) was er geen woord aan verspild. Maar nu is het ineens erg? Er wordt weer gediscrimineerd? Tja, misschien ben ik aan het overreageren nu, maar ik vind het echt belachelijk. _O-
De rust was wedergekeerd las ik? Gelukkig TS!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:23

Haha jeetje wat een gedoe weer. Als ze had getypt; 'hoor ik de hele dag van dat nederlandstalige gedoe' was NIEMAND erover gevallen. Maar het woord marokaan of turk mag simpelweg niet meer uitgesproken worden want dan ben je een racist enzo. Dat racisme gedoe wordt volgens mij juist gewoon erger gemaakt door al die mensen die elke keer een ophef beginnen te maken als iemand marokaans of turks zegt. :+

TS; Ik snap het heel goed dat je je daar dood aan ergert. Wij hebben een buurman die al de hele week bezig is bomen in stukjes te doen met zo'n machine, wordt je ook niet goed van. Echt een superhard geluid is het ook gewoon.

(edit; zie dat eleandra me voor was!)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:25

@sprietlover, zou jij je uit je eigen huis laten wegjagen? :') Dan kom ik bij jou voor de deur spelen :)) .
En ach, ik heb het niet zo op marokkaanse tintjes en zeker ook niet op frans bauer, dus kom maar op :D .

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 20:25

Piera schreef:
Pfff, mijn nekharen gaan anders ook overeind staan bij hoe mensen hier praten over 'Marokkaans gejengel'. Maar goed, het is inmiddels al opgelost en gelukkig zonder slag of stoot (of honden).

Veel plezier met je buren verder :)

(oh ja, een Nederlandse tip: 'een goede buur is beter dan een verre vriend' dus misschien een keer een lekker kopje Marokkaanse thee drinken daar?)

ik kan heel goed met mijn buren hoor.. de een is marokkaan en de ander zijn hindoestanen
vooral die hindoestanen kan ik goed mee overweg.. ze zijn niet de snuggersten maar altijd aardig en vriendelijk.. die man is mijn vaste fietsenmaker :P als er iets is, kan ik altijd naar hem toe

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:29

Ik ook Eleandra! :) Ik had een paar pagina's terug gereageerd en een paar uur later gaat het over heel andere dingen.

Ik kan me persoonlijk wel indenken dat constante muziek op de achtergrond irritant is. (Het feit dat dit Marokkaans gejengel is, doet er niet toe. Ik snap sowieso niet wat er verkeerd is aan die twee woorden. Zal wel aan mij liggen. Uit ieder land komt ook jengelmuziek.)

Er zijn ook heel wat bokkers die vallen over posts als 'ben blij dat ik niet in Rotterdam woon'. Nou, ik ben ook blij dat ik daar niet woon, niet om de Marokkaanse herrie van vandaag, maar überhaupt vanwege de herrie. Ik denk dat die posts echt verkeerd gelezen worden.

Ts- Is het inmiddels rustig?! :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 20:33

ja godzijdank wel.. was ff onder de zonnebank geweest (dus ben wel ff weg gevlucht :o ) en toen ik een uur later terug kwam, was het weg :D

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:39

katiavl schreef:
Als er nederlands gejengel van frans bauer stond had niemand zich drukgemaakt naar mijn idee.
Zo maak je gewoon een probleem

Inderdaad, dan werd er niet over gevallen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:42

Ach herrie heb je overal, ik woon nog net niet in een hutje op de hei maar de kippen en hanen hier in de buurt de hele dag aanhoren is ook niet fijn.
Of de hond van de buurvrouw die naar buiten wordt geschopt omdat hij niet ophoudt met blaffen die buiten uiteraard net zo hard door gaat.
Je woont nergens perfect en je mag best een keertje klagen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:04

Graag ontopic zonder persoonlijk te worden. Bedankt voor de medewerking :)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:09

Renee__ schreef:
wemkelover schreef:
wowie wat doet iedereen serieus hier en ik vraag me af of de opzet van dit topic ook echt serieus bedoelt is.
En die honden die je erop wou afsturen ? ben stiekem toch benieuwd wat voor honden je hebt. Geen uit de kluitgewassen cavia hoop ik, die maken geen indruk.

Chihuahua ofzo. :))

Is dat een hond???? :D

Ach ja las net dat het al niet meer nodig was. Onder de zonnebank liggen is ook wel lekkr toch rust komen. Ik val in ieder geval altijd wel in slaap hihiih

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 23:31

Ninx schreef:
Chiqa schreef:

Kort gezegd: Nou en?! Als jij een topic opent over je cavia, ga ik toch ook niet zeuren over een lelijk roze setje dat je in een ander topic wilde? :? Reageer gewoon op wat ze nu zegt, niet op wat ze ooit gezegd heeft. Jij vroeg of zij hetzelfde had gereageerd bij nederlandse jengelmuziek, aan jou nu dan de vraag: Had jij hetzelfde gereageerd als ze het over nederlandse jengelmuziek had gehad?

@TS: Ik hoop dat je snel een ander huis vind, want ik was er ook stapel van geworden :j Hoewel ik reggae dan wel gezellig had gevonden :D

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 23:32

Weet je waar het vandaan komt? Kun je lekker de politie bellen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 23:36

Ik kan me wel voorstellen dat TS zich irriteert. Heb een buurvrouw die geregeld van dat nederlands/vlaams kattengejank op heeft staan, en dan liefst keihard! :roll: Om nog maar te zwijgen over de hardhorende buurvrouw van mijn vriend die het liefst van alles haar muziek zo hard heeft staan dat iedereen mag meegenieten! Potverdorie, niet iedereen zit de hele week op zijn luie kont! Sommige mensen willen op een zondag gewoon rust! :j En als het niet de belgische buurvrouw is, dan wel de turkse onderburen die zo nodig een reünie in de gang moeten doen ipv in hun eigen appartement... :n Ach, ik ga dan naar de paarden :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 23:50

Beste Ninx :D

je haalt dingen naar boven die ik in dit topic never nooit genoemd heb...
Ik woon niet in Rotterdam omdat ik op het platteland wil wonen waar ik op mijn vrije zondag in de tuin(cq balkon :D ) kan zitten met het liefelijke gezang van de vogeltjes en af en toe eens een verdwaalde hangjongere op de achtergrond.
Dat heeft niks met Wilders te maken, niks met Marokkanen,Turken of Spanjaarden maar puur met het feit dat ik niet hou van de grote stad.
Daarnaast, Marokkaanse muziek kenmerkt zich door hoge,nasale tonen en die werken je nou eenmaal eerder op je zenuwen dan de hoempapa van Fransje Bauer.
En ja, ik ben zo'n rechtse rakker dat klopt :D
Ik kan echter nog wel onderscheid maken en zie niet álles door een politiek gekleurde bril.
Daarnáást veroordeel ik hier ook de links ingestelde mensen niet.....

@ ts, fijn dat ze weer gestopt zijn :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 08:06

Ik woon dus op een plein met 11 kleine kinderen. Ja, ik zit hier ook niet voor m'n lol buiten.
Die kinderen kunnen schreeuwen en schelden. Daar kunnen grote mensen nog wat van leren.