wat moet ik doen..??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammetje_

Re: wat moet ik doen..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 08:02

Ja maar ergens is het ook raar, als hij er zelf in zou willen lopen zou hij het júist laten verzenden toch? Want dan wil je zelf denk ik wel anoniem blijven (althans, dat lijkt me).

Maar kan het wel begrijpen hoor, zou het zelf ook hebben!

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 08:10

LimaMambo schreef:
heb een roze hotpants te koop staan via MP
er is op geboden en heb de bieder gezegd dat hij hem mag hebben

nu blijkt het dus ook echt een man te zijn die het broekje wilt hebben.. :o
en hij wil hem graag ophalen bij mij..

weet ff niet wat ik hiervan moet denken
zouden jullie het broekje af laten halen in zo'n geval?

Aan de ene kant kan het doodnormaal zijn omdat hij het bijvoorbeeld voor zijn vriendin, vrouw of dochter wilt kopen. Aan de andere kant kan het ook een stalker zijn zoals ik een keer heb meegemaakt.

Ik had toen een dames spijkerbroek te koop en daar had een man op gereageerd. Ik had mijn mob. nr. erbij staan dus hij belde om te vragen of hij het die avond samen met zijn dochter op kon komen halen. Dat was geen probleem en we hadden een tijd afgesproken.
Een kwartier voordat hij zou komen werd ik gebeld met de mededeling dat hij "zin had" en begon hij te hijgen. Ik voelde me hier niet echt prettig bij omdat ik hem mijn adres had gegeven.
Gelukkig is het alleen bij dat hijgen gebleven. Hij heeft het 4 maanden volgehouden om elke zaterdag ochtend rond 10 uur te bellen en daarna heb ik niks meer van hem gehoord.

Wel oppassen dus.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 08:17

Precies de reden dat ik nooit een mobiel nummer op internet zet ;)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 08:20

Dat hij steeds belde vond ik niet zo'n ramp. Ik ben vrij nuchter en niet snel op mijn mondje gevallen. Maar het idee dat ik mijn adres al had gegeven gaf me de kriebels.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 11:59

Tsja, als je het gewoon opstuurt heb je inderdaad het probleem niet dat je vriend niet aanwezig zou kunnen zijn.

Maar wat is het bikini verhaal, als ik vragen mag?

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:22

Ik zou het gewoon meegeven.
Maakt het uit dat het een man is? Nee, je ziet het broekje waarschijnlijk nooit weer. :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 13:29

nou.. gister is er toch wel iets gebeurt waardoor ik hem liever niet hier thuis heb..

ik was brutaal geweest om te vragen waarom hij dit ding wou hebben.. en of zijn vrouw er van wist etc etc
maarr er zaten wel elke keer sexueel getinte vragen bij zijn antwoorden waardoor ik weer mijn twijfels kreeg over zijn oprechtheid

vragen zoals: van wat voor lingerie hou jij? en wat heb je nu aan en of ik mijn oude lingerie niet weg wou gooien maar aan hem geven etc etc

ik heb hem afgekapt met het antwoord dat ik een mickey mouse oversized pyama aan had en hem weltrusten gewenst..

ik ga hier ook niet meer op in..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:36

Bah, dat zou ik ook niet meer vertrouwen. :n

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:41

Ow yak!!

Ik heb dit ook tot 2 keer toe gehad.
Een keer met mijn bruidsjurk. Die hing nog bij mijn moeder, dus eigenlijk zat mijn moeder ermee :D .

De tweede keer met een badpak. Ik was zo stom geweest om met m'n eigen naam en woonplaats te adverteren, dus tel. nr. was vlug opgezocht. Kreeg dus ook een telefoontje wat voor badpak het was, of ik hem gedragen had, wat voor cupmaat etc. Dan sta je even met het schaamrood op je kaken aan de telefoon :o als een wildvreemde man je zulke dingen vraagt.
Heb opgehangen met de mededeling dat ik het badpak al zo goed als verkocht had. Heb hem van internet gehaald. Paar weken erna zet ik hem er weer op, onder andere naam, maar zelfde woonplaats....en je raad het misschien al....belt diezelfde man met de zelfde vragen. Toen heb ik hem ook op de man af gevraagd: 1. Hoe kom je aan mijn tel. nr.? 2. Waarom heb je het bewaard? 3. Is het soms voor jezelf?! (ik schrok stiekum van mijn eigen dat ik het durfde te vragen :P ).
En ja hoor, het was voor hem zelf. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat toch niet zo zie zitten, het idee dat een man in mijn mooie badpak rondliep :+ . terwijl hij zich eerst een beetje heeft staan opgeilen over mijn cupmaat :( .

NOOIT meer wat van gehoord. Maar ook hier lag de hele familie en vriendenkring in een deuk :D .

Dat een man met vrouwenkleren rondloopt tot daar en toe...maar val een ander niet lastig ermee!
Die kwam er bij mij ook niet in TS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:39

Zie je, dus toch een vies mannetje.. goed gehandeld hoor!

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 10:39

Getver.. wat een smeerlap!
Maar goed dat je zo gehandeld hebt!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:05

hahahha wat een topic zeg...
maar idd zo n kerel zou ik ook niet aan de deur willen hebben als ik alleen thuis ben...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:14

Wow, wat vaag is het gelopen hee. Jemig, rare kerel.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:21

Zo heb ik ooit een keer een straks kort lak jurkje verkocht aan een man :Y)
Hij is hem ook op komen halen bij mij en vroeg of er iemand thuis was al hij kwam.
Dus heb gezegt dat mijn ouders er waren.
uiteindelijk heeft hij iemand anders gestuurd om dat jurkje voor hem op te halen
Maar als ik jou was zou ik deze man niet in je huis laten komen ;)

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:23

laten doorbieden.
altijd een eind datum stellen.

wie het hoogst bied krijg hem, beter voor jou portomonee :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 18:16

ja zat al te denken om goedkoop ergens ondergoed te scoren vooor een euro per stuk ofzo.. keertje in de wasmachine en dan voor 5 euro per stuk als zijnde gedragen te verkopen :P

hij stuurde gister nog een mail.. of ik het broekje niet aan had gedaan met het lekkere weer
heb het maar weg geklikt haha P

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:14

LimaMambo schreef:
ja zat al te denken om goedkoop ergens ondergoed te scoren vooor een euro per stuk ofzo.. keertje in de wasmachine en dan voor 5 euro per stuk als zijnde gedragen te verkopen :P

hij stuurde gister nog een mail.. of ik het broekje niet aan had gedaan met het lekkere weer
heb het maar weg geklikt haha P

Ik zouw het opsturen want als die zo'n vragen stelt zouw ik het ook niet vertrouwen :P