Bedankt voor jullie lieve reacties!!
Ik voel me gelukkig al veel beter, de spierpijn begint al wat minder te worden. Merk alleen dat ik wat hoofdpijn krijg als ik te lang achter de computer zit. maar verder voel ik me goed, en slaap ook weer beter.
Gisterenavond heb ik voor he eerst weer gereden, wilden toch gewoon gauw weer in de auto stappen. Zo'n 20 km naar m'n vriend, en op de heenweg was het best wel met knikkende knietjes
terugweg ging gelukkig weer beter 
Mijn auto was een vw polo, hij heeft me idd goed beschermd!
Ik heb inmiddels voor een andere auto gekeken, aangezien ik toch 35 km naar m' n werk moet rijden heb ik er gewoon echt eentje nodig. Vanochtend een auto bekeken, echt een hele gave 
proefritje gemaakt (nouja, m'n vader, ik ernaast
) en beviel heel goed. Alles is geregeld en mocht 'm gelijk mee naar huis nemen. Was wel ff slikken, want dat was zo'n 45 minuten rijden en ook nog eens langs het plek waar ik het ongeluk gehad heb.
Gelukkig ging het hartstikke goed, vangrail was behoorlijk krom waar ik erop geklapt ben.. en was ff vreemd om er langs te rijden.
Inmiddels staat m'n nieuwe auto thuis; een vw Lupo, een knalgroene! Ik wilde absoluut geen polo meer na het ongeluk, deze heeft er wel wat van weg, maar is echt een leuk autootje.
Vanochtend belde er nog collega's hoe het me me ging, en ik heb gisteren een flinke bos bloemen gehad vanuit m'n werk. Allemaal zo lief!! 
Volgende week ga ik gewoon weer aan de slag, besef nu echt dat ik enorm veel geluk heb gehad dat ik er gewoon niks aan over gehouden heb...
bedankt allemaal!!