Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:42

Joosiien schreef:
ik heb nog een heel goed voorbeeld. Ken bijv. ook een man en vrouw die een kind hebben. Man ontmoet iemand anders op internet en hops weg relatie.

Toen er nog geen internet was waren er ook al mensen die hun partner in de steek lieten voor een ander. Die ontmoetten ze dan op het werk, in de kroeg of gewoon in de supermarkt. Dat gebeurt overigens nu nog steeds.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:43

MarcoBorsato schreef:
Als iedereen in de sloot springt ga ik gauw naar huis en mijn wie-wat-waar updaten...

Niet eens om handoeken te halen? >;) :Y)

take_one

Re: Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:43

Hyves is vervelend.. ik lees bij sommige mensen ook elke dag hun Hyves.. en als je het eenmaal doet.. kom je er niet meer vanaf en lees je de gekste en vervelendste dingen.. het is niet anders. :(:)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:44

Karin schreef:
Joosiien schreef:
ik heb nog een heel goed voorbeeld. Ken bijv. ook een man en vrouw die een kind hebben. Man ontmoet iemand anders op internet en hops weg relatie.

Toen er nog geen internet was waren er ook al mensen die hun partner in de steek lieten voor een ander. Die ontmoetten ze dan op het werk, in de kroeg of gewoon in de supermarkt. Dat gebeurt overigens nu nog steeds.

Idd.
Als je een onbetrouwbare partner hebt,uit zich dat toch wel...
Of hij/zij nou naar de wallen gaat,chat op een site,of een gesprekje aanknoopt met een buur...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:50

_Tivoli_ schreef:
MarcoBorsato schreef:
Als iedereen in de sloot springt ga ik gauw naar huis en mijn wie-wat-waar updaten...

Niet eens om handoeken te halen? >;) :Y)

Nee ik heb het asociale karakter van mijn vader meegekregen. Voor sympathie moet je bij mijn moeder zijn _O-

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 21:52

take_one schreef:
Hyves is vervelend.. ik lees bij sommige mensen ook elke dag hun Hyves.. en als je het eenmaal doet.. kom je er niet meer vanaf en lees je de gekste en vervelendste dingen.. het is niet anders. :(:)

Yep het is inderdaad een gewoonte geworden...(net als elke dag 4x op bokt naar je eigen berichten te kijken :+ ).

(even nog offtopic: ik ga nog heel goed om met ex, zijn "vrienden maar dan met veel aantrekkingskracht naar elkaar toe". Heb zondag nog bij hem gegeten. Dus daar gaat het verder niet om :Z !!)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:39

Ik heb (werkelijk waar!) nog nooit 1 keer in mijn hele leven op hyves gekeken of geweest :') .

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:42

A_lette schreef:
Ach... Sociale controle via internet... Het is zo nu en dan wel handig, beetje foto's kijken van anderen bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant denk ik ook wel eens van 'waarom stuurt die ******* hém nou een berichtje en wáárom reageert hij er nog op ook?!?!? -:(- '

Maargoed optie is verwijderen en uit je hoofd zetten. En het is maar net of je daar zin in hebt of niet.

ik doe hetzelfde helaas.. heb mijn hyves zo gezet dat ik behalve mijn vrienden geen andere hyves kan bekijken. zo heb ik hem dus maanden lang niet kunnen bekijken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 07:19

Ik heb gewoon geen hyves :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 07:20

Ik ben een keer helemaal verrot gescholden via hyves door 2 meisjes. Ik had op vakantie gezoend met een jongen en die jongen was verliefd op mij geworden. Ik niet op hem, had ondertussen een vriend. Maar een van die 2 meisjes was helemaal dolverliefd op die jongen, maar die jongen dus niet op haar. En toen heeft ze dus samen met haar zus mijn hyves gebombadeerd met scheldkrabbels. Kon er alleen maar om lachen en het heeft haar helemaal het contact met die jongen verpest.

Maar hyves kan ook heel goed zijn! Want ik had gezoend met een jongen waarvan ik de naam niet wist enzo. Maar wel de naam van die vriend die erbij was. En die had ik dus toegevoegd op hyves en daarna op msn. En dat klikte zo goed dat we al ruim 1,5 jaar bij elkaar zijn :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 07:27

Ik ben het met je eens dat het best wel eens problemen kan veroorzaken. Mijn ex beste vriendin daar heb ik veel ruzie mee gehad, de frustraties begonnen ook vaak op msn en hyves, dat was altijd lekker makkelijk en veilig vanachter je computer. Uiteindelijk kwamen de frustraties ook vaker in het echt voor en flinke ruzie gehad. Uiteindelijk ben ik er voor mezelf half mee gekapt maar omdat vriendinne nog vriendinne met haar waren zou ik haar toch nog tegen komen, dus alleen wat afstand genomen en besloten dat ik gewoon niet meer kwam als we met ze alle wat deden. Op een gegeven moment ging het zover dat wanneer ik iets met die vriendinnen ging doen en ze kwam erachter, ze vroeg of ze mee mocht, werd ze boos tegen mij omdat ze dankzij mij niet mee naar extrema kon bijvoorbeeld.... ( regel zelf dan wat denk ik... en wat voor vriendinne zijn dat als ze liever mij mee hebben dan jou, ) maargoed en nog meer van dat ongein. Heb haar toen ook verwijdert van hyves en msn als vriend, heb er een hekel aan als mensen dingen op die manier tegen je gebruiken. Wat was ze boos toen ze daarachter kwam := nu is het redelijk rustig, ik kom er zelden tegen en praat niet meer met haar. Dat geeft me veel rust, zeker omdat ik echt een jaar lang gestress heb gehad. Maar betrap me er stiekem op dat ik toch wel eens op der hyves zit. En waarom.. tsja, roddelmateriaal denk ik :=

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:07

Ben ik de enige die geen hyves heeft? :+ :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:14

ik heb wel hyves maar kijk er nooit op....ik gebruik het soms om oude kennisen op te sporen.....dat rare gedoe van zo veel mogelijk vrienden hebben....lege toestand...wat zijn nu echte vrienden?
toch niet mensen die weer bekenden zijn van verre bekenden?

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:14

Ik check ook altijd de hyves van mensen waar ik van wil weten waar ze mee bezig zijn ;)
Alleen je komt soms wel achter dingen die je eigelijk helemaal niet weten bijv

-Ze zeggen dat ze niet kunnen stappen want moeten leren maar een paar dagen later staan er stapfoto s op hyves (ben der meteen klaar mee natuurlijk hou niet van smoesjes wees eerlijk)
-De "liefde van me leven" wahaha ze vriendin is zwanger en dat is mooi poedersuiker nou maar ik helemaal
geen kans meer!
-Exen die nieuwe vriendinnetjes hebben (als ze er slechter uit zien dan mij is het wel leuk ;) )

Nee dat hyves is best gevaarlijk ja haha je probeert zo alles in de gaten te houden, daarom heb ik thuis ook geen computer en internet anders zit ik elke avond achter de computer.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:19

ik had hyves sinds 2005, en er december 2008 mee gestopt,ik werd er gek van, las dingen die ik niet wou weten, etc , etc.... tot gisteren, ik heb weer hyves, maaaaaar met 5 vriendjes, het ging mij er nu om, dat ik de bospop hyves kan volgen, verder ga ik er niks mee doen....

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:20

Ik vind het een verschrikkelijke en irritante site. Ook krijg je sneller ruzie met hyves, msn enz. Daar durven mensen sneller iets te zeggen en ik heb het jammer genoeg meegemaakt. En dan op school poeslief en aardig tegen me doen. Het is echt verrot dat msn en hyves, maar het ook leuk zijn om met je vrienden te kletsen.
Wat ik wel irritant vind, is dat ik laatst weer iemand kreeg die mij wou toevoegen, en ik kon die jongen helemaal niet. Dacht hij even met zijn gladde praatjes indruk te maken. Nou forget it boy! ;)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:21

Ik heb geen hyves! En geen MSN, geen mobiel en geen SMS. Lekker rustig!

(Geef wel toe dat ik 's in iemand's Hyves heb willen kijken om te zien wat er voor narigheid de ronde deed over mij, maar ik kon 'r niet in. Ja, duh..)

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:23

Nou, ik herken het wel hoor! Als ik iemand leuk vindt dan check ik z'n hyves ook veel.. Maar dat zegt meer over mij dan over die jongen :+ Wel word je er gek van soms!!

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:23

Jannepauli schreef:
Ik heb geen hyves! En geen MSN, geen mobiel en geen SMS. Lekker rustig!

(Geef wel toe dat ik 's in iemand's Hyves heb willen kijken om te zien wat er voor narigheid de ronde deed over mij, maar ik kon 'r niet in. Ja, duh..)

Doe je goed! Oh, dat geroddel is echt verschrikkelijk, nog een punt van dat hyves. Oh, en ook nog die stomme doorstuurmailtjes. Als je dit naar zoveel mensen stuurt gebeurt er wat.... nou dus niet.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:29

Maar ondertussen zijn de meeste van ons toch fanatiek op hyves :o .... vind het ook wel leuk hoor, en aangezien je je profiel prive kunt maken, mensen kunt blokken en zelf kunt bepalen wie 'vrienden' worden vind ik dat je het toch echt zelf in de hand hebt :)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:32

Och ja, dankzij hyves ben ik er achter gekomen dat mijn liefje naast onze relatie, ook al bijna een jaar een volwaardige relatie had met iemand anders.
We praten hier over een man van 35 jaar...
Maar goed, ik ben blij dat de andere dame in kwestie en ik dankzij hyves hebben kunnen praten dus in dat opzicht is het zo gek nog niet ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:35

Geroddel? Nou, daar heb ik nou nog nooit last van gehad op hyves. :n
Verder kun je altijd zelf bepalen wie wat wel en niet ziet en je kunt zelf bepalen wat voor informatie je er op zet. Natuurlijk heb je altijd types, die gaan graven op hyves of op internet, tja.....
Als je blijkbaar niets beters te doen hebt en zelf een heel saai leven leidt....... :D

Ik heb weer wat leuke contacten gekregen met oude vrienden, met oude klasgenoten (heb een paar maanden terug maar eens een reunie-etentje georganiseerd) en ik blijf een beetje op de hoogte van iedereen. Ik vind het wel gezellig an sich en de nare mensen hou ik op afstand.

Ik vind het wel ongelofelijk om te lezen dat sommigen er via hyves achter gekomen zijn dat hun partner een ander had. Wat erg, zeg. En hoe dom kun je zijn. 8)7

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:37

Wie?
De dame in kwestie had heel onschuldig een berichtje geplaatst over haar vriendje (wat ook mijn vriendje bleek te zijn :+)
Dus dom kan ik dat niet noemen...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:40

Hmmm, ik denk dat je als bijna ex-partner juist subtiele berichtjes goed kan aanvoelen. Dat deed jij blijkbaar ook. ;)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:43

Laten we het er maar op houden dat mijn sesitiviteits sensor nogal groot is :+