Cynn_x schreef:Ik vind het heel moeilijk om te reageren aangezien er veel mensen zijn die het niet met mij eens zijn..
Het ís ook heel erg voor de machinest, treinreizigers en de anderen. Dat is gewoon zo. Kan ik geen ongelijk in geven.
Maar de mensen die springen zijn, zoals al eerder gezegd, zo in de war en kunnen niets goeds meer zien in hun leven.
Die willen gewoon echt niet meer. Ze zijn geestelijk en misschien ook inmiddels lichamelijk op en kunnen niet meer.
Je springt echt niet zomaar 'ff'. Dat is belachelijk.
En sommige mensen die wíllen ook gewoon niets anders meer. Beginnen gewoon van vooraf aan als de poging is mislukt.
Probeer het er dan nog maar eens uit te praten.. dat lukt je niet. Ze hebben dan idd een heel weloverwogen, bewuste keuze.
En er zijn ook andere manieren, natuurlijk, maar voor de trein springen is het meest effectief dus gebeurd dat.
Ik vind het voor alle mensen vreselijk. Óók voor de persoon in kwestie die springt.
Om met zó'n gevoel te moeten rondlopen, dat alles en iedereen tegen je is, niets lukt, niets meer gaat en je niet meer wil.. en dan zo'n einde; is ook vreselijk!
Helemaal mee eens. Sommige bokkers kunnen wel makkelijk praten over tja eigen keuze, maar als iemand zoiets doet doet diegene dat omdat, hij echt geen uitweg meer ziet en niet van goh laat ik maar is voor de trein springen nee zeker niet. Er zal een heel lang verhaal achter zitten.
Ik kan er over mee praten en als je in zo'n situatie zit dan kan je niet meer denken wat voor ellende je andere mensen daardoor mee bezorgt zoals de machinist
Laatst bijgewerkt door haf2008 op 31-03-09 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt