Heb nu 12 jaar mijn rijbewijs. 1 keer een bekeuring thuisgekregen voor te snel rijden. Was 6km binnen bebouwde kom...ff 23 euro.
Daarnaast vaak staande gehouden voor gordel en bellen, maar daar nog nooit een boete voor gehad.
En 1x staande gehouden omdat ik echt TE hard reed. Ik had afgesproken om om 8 uur thuis te zijn. Het was een beetje heel erg gezellig en stapte om 7.45 uur in de auto, terwijl het normaal gesproken ruim een half uur duurt om thuis te komen. Ik reed bijna 150 waar 80 mag. Ik werd staande gehouden. Daar komt het smoesje: Sorry meneer agent, maar ze hebben net gebeld...mijn moeder is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Meneer agent: Waar is uw moeder heen gebracht? Ik: Naar het ziekenhuis in ...
Meneer agent: Rijdt u maar achter ons aan. Dan brengen wij u naar het ziekenhuis.
Dus ik achter die gasten aan naar het ziekenhuis. Maar ja...mijn moeder zat thuis te wachten om mij.
Ze hebben mij netjes "afgeleverd" bij het ziekenhuis hoor. Toen ze wegreden, heb ik toch mijn moeder maar even gebeld, dat ik bij haar op bezoek was in het ziekenhuis
Geen boete gehad gelukkig en om dit verhaal kunnen we nog steeds heel erg lachen!