Nachtdienstmensjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 23:53

_Sigrid_ schreef:
Maar nu ga ik écht naar bed! ;)

...zei ik gisteren om 2:03....om mezelf rond een uur of 3:46 nog tussen de spullen te vinden die ik overhoop had getrokken op mijn kamer. :roll:

Waarom heb ik altijd 's nachts last van opruim woede? Dan zie ik opeens dingen liggen, die al weken (wat zeg ik: maanden!) zo liggen en dan opeens moet het opgeruimd worden en wel NU....en vaak is dat dus midden in de nacht :')
Dus gisteren eindelijk oude schoolboeken in een doos onderin de kast gestopt en nieuwe boeken die naast mijn bed op de grond lagen IN de kast gestopt. Verder nog een bananendoos aan oud papier gevuld... Pfff...

Nou, ga nu maar eens proberen wat vroeger er in te liggen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 00:02

Nog meer nachtbrakers? Ik werk graag 's nachts, dan is de wereld lekker rustig. Helaas heb ik nu voornamelijk kantoortijden, dus moet ik uiterlijk 1 uur mijn bed in.

Maar heel af en toe lukt het nog wel om lekker tot 3-4 uur door te werken aan een freelanceklus. Dus ik meld me hier ook maar, alleen ga ik nu toch echt slapen - om 8 uur gaat de wekker weer en dat is geen 1 april-grap. :+

BTW opruimen is midden in de nacht ook altijd veel fijner dan overdag. :j

Sigrid

Re: Nachtdienstmensjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 00:08

Ik ben ook wel echt een nachtbraker. Maak me alleen een beetje zorgen over hoe ik dat straks moet gaan combineren met mij vriend bij wie de oogjes om 22:30 echt al dicht aan het vallen zijn... Dan ben ik dus nog klaarwakker!
Als ik nu doordeweeks bij hem slaap gebeurt het regelmatig dat ik nog een tijdje naar het plafond lig te staren en hij al lang en breed vertrokken is naar dromenland.

Hoe doen jullie dat eigenlijk in combi met partners?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 01:08

Goedenavond :D :+ Jup ook weer klaarwakker om 2 uur snachts, en ik zat even te Ebay-en (I love Ebay)

@Sigrid das een goeie, en het geeft hier idd ook nog wel eens problemen. Mijn wederhelft is savonds tegen een uur of 11 ook wel af en wil naar bed. En vaak krijgen we ook discussie over mijn nachtbraken :+ Kijk als ik waak op een veulen is het niet zon probleem grin, daar kan hij dan niets van zeggen. Maar normaal heb ik precies hetzelfde als jij, meneer ligt nog geen 5 minuten en snurkt al en ik lig dan nog zeker een paar uur naar het plafond te staren. Als hij dus thuis is (hij werkt op een booreiland) zorg ik ervoor dat ik het niet te gek laat maak (meestal is het 1 uur) en als hij zin heeft wil hij dan ook nog wel eens wat langer opblijven, hij snapt ook wel dat ik gewoon niet zo vroeg erin kan (na een hoop discussie ;) ). Is hij dan wel al naar bed toe, heb ik een MP3 speler naast m'n bed liggen en zet ik die aan op sleeptimer. Muziekje erbij helpt me erg goed bij het inslapen (grijnzz en dan moei horen wat voor rotherrie ik op heb staan 8-) _O- muziek waar een normaal mens niet bij inslaap zou komen. Ik ben erg van de rock en metal).

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 01:12

Hier een rasechte nachtbraker, heb geen nachtdienst maar wat zou ik dat graag willen zeg!
Om een uur of 10 als iedereen begint af te takelen begin ik op te leven :=

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 01:18

@Rina:
Haha, ik ben dus niet de enige met dat "probleem".
Wat ik erg mis is even lezen in bed. Ik MOET gewoon lezen voor het slapen gaan, al is het maar 1 bladzijde. Bij hem kan dat niet echt, want dan heeft hij last van het licht. Dus dan lig ik wel even te staren...
Er is nog wel een "methode" waarbij we allebei altijd als een blok in slaap vallen...dus daar draait het ook vaak op uit natuurlijk :o :=

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 01:26

Hahaha Sigrid toch, tja tis een optie maar gaat ook zo vervelen he op den duur :+

Vroeger lag ik ook vaak nog wat te lezen, had een heel klein zaklampje en de dekens over m'n hoofd. Daar had hij dan geen last van, maar tis idd ietwat omslachtig :D En erg warm als je de electrische deken aanhebt :')

OK ik ga vandaag eens vroeg naar bed, een half uur eerder dan gister :+ Begint hier nl nu een beetje koud te worden, verwarming is al even uit.

Truste allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 02:44

Hmm, ik wilde net hier reageren toen m'n internet ermee ophield. Dan maar via telefoon...

Ik ben net klaar met werken. Geen dienst, gewoon thuis 'over'werken met laptop op schoot, kat over benen en ijsthee binnen handbereik. Nu is werk 'klaar', gaat om 10 uur m'n wekker en mag ik dan met frisse tegenzin verder met het volgende hoofdstuk... Trusten dus :)

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 04:01

Ik ben nu een half uurtje thuis van me werk. Zo naar bed en om 10 uur loopt de wekker weer.

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 04:29

mmmm ik moet nog beginnen, vandaag lange dag ( tot half vier )
en absoluut geen enkel positief plus puntje aan mijn werkzaamheden voor vandaag.

AAAAHHHHHHH wordt nu al gek als ik eraan denk !

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 05:39

Achter de computer en dan prive mailen etc tijdens je werk??
Ik zou dat niet kunnen hoor.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:45

Kijk eens aan: [HK] Nachtdienst! ;)

Ik zit ook weer in de nacht, 2 gehad, nog 1 te gaan

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:55

nymp,

je was me net voor....

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:55

nils schreef:
nymp,

je was me net voor....

Wat is er met Medoos gebeurd :oo ;( :D

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:10

Nymphadora schreef:
nils schreef:
nymp,

je was me net voor....

Wat is er met Medoos gebeurd :oo ;( :D

staat zo raar in een topic waar ik niemand ken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:37

Ik ga zo maar weer effe nog een uurtje of twee aan de slag :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 04:55

Werk ze nog! Ik moet volgend weekend de nacht weer in. Nu gewoon vroege dienst. Bleeeegh!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:03

Nymphadora schreef:
Kijk eens aan: [HK] Nachtdienst! ;)

Ik zit ook weer in de nacht, 2 gehad, nog 1 te gaan

En daarom hier een slotje :)