Vast sieraad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniiee_

Re: Vast sieraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:33

Mn ring die ik van vriendlief heb gehad toen we een jaar hebben, 2 armbandjes met zo'n naam plaatje, 1 van mijn naam in het tunesisch ( ?? bestaat dat) en 1 met de naam van vriendlief.
Sinds kort heb ik een ring gehad van mama die ik ook niet af doe en natuurlijk mn navelpiercing die er altijd wel in zit.
Had ook een ketting maar die is pas gebroken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:36

Mijn helix piercing.. :D
Groen ringetje dat er altijd inzit..
En nog m'n gewone oorbellen in m'n eerste gaatje, zitten er al zo lang in (Witte kleine pareltjes :+ ) en die gaan er ook nooit uit..
En ik heb altijd 1 haarstiekje om m'n linkerpols. Da's geen sieraad natuurlijk, maar die zit er al wel 2 jaar om geloof ik.. :Y)

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:45

en gouden medallion met een foto erin van mijn oude paard, en een plukje haar.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:10

Ik draag altijd een gouden kettinkje met daaraan twee hangertjes van Sint Christoffel.
Het eerste hangertje kreeg ik zo'n 20 jaar geleden van mijn ouders. Christoffel is een familienaam die ik ook draag ( in de vrouwelijke variant Christina dan) en zij vonden het daarom wel een toepasselijk cadeau. Mijn moeder droeg er zelf ook een.
Na haar overlijden kreeg ik haar hangertje en die heb ik bij de mijne gedaan.

Ik heb ze tot nu toe nooit afgedaan. Alleen heb ik bij beide hangertjes de oogjes om beurten laten verstevigen.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:13

M'n navelpiercing en m'n rug piercing, want die kan er alleen uit gesneden worden. :+

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:16

Ik heb altijd hetzelfde horloge om (al bijna 7 jaar) die ik heb gekregen van mn opa en oma op mn tiende verjaardag.
Daarnaast heb ik altijd een ketting om met daar de ring van mijn overleden oma aan.
Die heb ik al bijna 3 jaar om :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:28

Ik heb altijd 2 vaste sieraden om.
1 ring die mn vader aan mn moeder gaf toen ze verkering kregen.
En een ketting die mn vorige paardje symboliseerd. Die ketting gaat na a.s. zaterdag wel af want dan heb ik een nieuwe tattoo waar haar naam in voorkomt.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:28

Ik alleen een gouden bedelarmband die ik heb gekregen voor mijn 18e verjaardag en die mijn vader en moeder samen voor me hebben laten maken toen ik nog een klein silvanaatje was en mijn ouders nog bij elkaar waren.
Er hangt een klavertje vier aan met 'papa en mama' erin, een babytje met mijn naam erin, een turks schoentje vanwege onze eerste vakantie in turkije, mijn eerste tandje, en een gouden paardje die ze er als laatst aan heeft laten zetten. Ook heb ik nog een gouden hartje gekregen van mijn oudste hele goede vriendin,die moet ik er alleen nog aan laten zetten.

Doe hem alleen af als ik hem eventueel misschien zou kunnen kwijtraken. Op vakantie enzo, maar dan denk ik wel steeds 'HHHHHHHHHH SCHRIK WAAR IS M'N ARMB... o,nee die had ik niet om' :D

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:29

Ik heb altijd de ring om die ik van m'n oma heb gekregen. M'n oma leeft nog, maar de ring is voor mij heel speciaal. Ik vergeet 'm wel eens naar m'n werk, werk in de horeca dus dan is het niet altijd even handig. Maar dan voel ik me ook erg kaal! Die ring hoort bij mij :j

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:34

Ik heb een gouden ketting om met een zonnetje (en dat terwijl ik helemaal niet van houd hou :o) Maar ik heb deze ketting een hele lange tijd geleden gekregen van mijn oma en toen nooit omgedaan. Nu draag ik 'm sinds 2.5 jaar (omdat ik indruk wilde maken op mijn vriend (op date toen) :o) en is nooit meer afgegaan (als het niet nodig is). Ook heb ik een jaar geleden (ongeveer) een super mooie armband van mijn vriend gekregen, zilver met een naamplaat erin, maar ipv zijn naam zitten er 5 diamantjes in.

Edit, mijn oma leeft ook gewoon nog :).

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:38

Ik draag altijd mijn 2 ringen beide van mijn ouders gekregen

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:41

Ik heb een hele mooie ketting gehad van de eigenaren van me verzorgpaard. Het heeft voor mij een speciale betekenis! ik heb hem nu 1,5 jaar en nog nooit afgedaan

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:41

Aan de ene hand mijn trouwring en aan de andere hand de ring die ik van mijn oma geerfd heb. Heb ze vorige week per ongeluk bij mijn schoonouders laten liggen toen ik vlees had gesneden daar, mijn schoonmoe brengt ze volgende week weer mee als ze hierheen komt, en ik denk echt een paar keer per dag 'hee! waar zijn mijn ringen?' :o

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:45

Aan met rechterhand een ring, al zolang die mij past. :P Om mijn rechterpols een veter, sinds een jaar ofzo en om mijn hals een vriendsschapsketting. Die heb ik al om zolang ik Margo ken, en dat is al 9 jaar! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:47

Uiteraard mijn pandora armband, een zilveren armband van mijn ouders en ook een zilveren armband die mijn oma heeft gemaakt alleen is die nu stuk... En ik heb altijd 4 ringen om, links 2 ringen die ik van mijn moeder heb gehad, lang geleden, en rechts een ring van mijn lief en een ring die ik ook heb gehad van mijn moeder.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:48

2 ringen, mijn horloge, en mijn oorbellen.
Maar mijn oorbellen worden wel afgewisseld :j
Kan niet zonder :n
dan is het gelijk zo'n leeg gevoel, mis ze echt als ik ze vergeet om te doen.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:49

Standaard mijn goude naamketting om, die gaat nooit af. En m´n ring heb ik ook 24/7 om, omdat die ook niet meer af kan.. :+

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:54

Mijn vriendschapsring doe ik nooit af, en mijn 2 piercings ook niet, al wissel ik wel eens van navelpiercing. :+

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:57

Ik draag sinds bijna een jaar een gouden ketting met een hartje er aan om mijn nek.
Mijn opa heeft hem aan mij gegeven, een beetje ter nagedachtenis van mijn moeder.
Hij is nog nooit afgeweest, en ben het voorlopig nog niet van plan hem er af te halen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:58

Mn ketting die ik jaren geleden van mn zus heb gekregen voor kerst, met daaraan een klavertje 4 dat ik toen ik nog heel klein en lief was van mn oma heb gekregen (inmiddels overleden). Het ziet er niet uit, want het is best een 'grove' ketting, en dan met zo'n kwetsbaar klavertje 4, maar voor mij heeft het betekenis.
Verder een armbandje met een naamplaatje met de naam van mn beste vriendin van vroeger. Spreek haar al zeker een jaar niet meer, maar heb hem nog wel om. En de armband die ik van mn toenmalige vriend voor mn verjaardag heb gekregen. Die gaat echt nooit meer af, ookal is het al een tijd uit, en spreken we elkaar niet meer.
Verder heb ik een ring van de overleden oma van die vroegere vriendin, die draag ik ook al jaren. En heb ik 3 van die ringen aan elkaar in het witgoud, bronsgoud, en gewoon goud (als ik het goed heb), die heb ik van mn moeder gekregen omdat zei hem niet meer past, mn zus heeft dezelfde.

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:00

Ik heb een ketting gekregen, met de foto van mij en mijn vriend erin gegraveerd..
die heb ik nu al 2 jaar om, nooit afgedaan! En ik heb 2 hele dunne
kleine armbandjes die ik nooit afdoe..
Mijn ringen heb ik ook altijd om, behalve met paardrijden dan doe ik ze af!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:01

Als ketting heb ik mijn naam in heroglieven, een egyptisch symbool 'the key of life' en een plectrum van mijn favo band, PAIN, van de zanger.
Om mijn pols heb ik een ketting met van die bedeldingen eraan.

Heb 6 gaatjes, en daar zitten iig altijd wel dezelfde oorbellen in, in de voorste van die bling bling dingen, dan een heel klein goud sterretje, en de achterse zijn zwarte steentjes.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:02

Ik heb mijn Thor's hamer al ruim 4 jaar om, nooit af gehad. Van de zomer komt er weer iets nieuws voor in de plaats.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:03

1,5 jaar geleden is mijn oma overleden, alle kleindochters mochten een gouden sieraad uitzoeken en ik heb toen heel brutaal gevraagd om de ketting die ze de afgelopen jaren zelf droeg :o . Mijn zusjes en nicht hebben uiteindelijk een nieuwe gouden ketting met hartje eraan gekregen. Maar ik heb de ketting van mijn oma. Ik vond het zo verschrikkelijk rot om die te vragen en ik weet nog steeds niet waar ik het lef vandaan heb gehaald, maar ik heb er geen spijt van.
Ze heeft hem me nog zelf op haar sterfbed gegeven. De dag dat ze overleed heb ik hem omgedaan en daar hangt hangt hij sindsdien nog steeds.

Verder zijn de enige sierraden die ik altijd om/in heb mijn lippiercing en navelpiercing. Armbanden en oorbellen veranderen vaak :) .

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:10

Ik heb sowieso altijd een horloge om, maar aan dezelfde pols ook een armbandje wat ik van mijn vriend heb gekregen. Aan de andere arm een vriendschapsarmbandje en een ander armbandje. Dat armbandje lijkt op een armbandje wat ik eerder had en dat had ik van mijn moeder gekregen, maar daarvan was het slotje kapot en het was goedkoper om een nieuwe te kopen dan om het te laten maken. Dus meer symbolisch :)