Wat zou jij doen met een miljoen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:40

Ik zou 9 ton op de bank zetten zodat mijn man halve dagen kan gaan werken :) .
De ton die dan nog "overblijft", zou ik lekker over de balk smijten; een leuke reis met de familie maken (man, kinderen, broers, schoonzussen, zwagers, ouders, schoonouders, neefjes en nichtjes), weekje welness hotel met een paar vriendinnen, mattensysteem in de paddock van mijn paarden laten leggen zodat ze altijd droog staan (had ik voorheen in mijn eigen stal, dat is zó fijn!), een beetje shoppen, wat aan goede delen geven ... Ja, die ton krijg ik wel op hoor :D .

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:30

Naar Engeland gaan (ga ik sowieso een keer), Jet opzoeken :j En dan willen we haar terugkopen & ergens in zeeland aan de kust, of in Friesland bij andere paarden hebben.. (verhaal voor PB)

snoebelke8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:43

Ik zou geen huis kopen en dat meteen afbetalen, dat is namelijk belastingtechnisch het slechtste wat je kunt doen, net zoals een nieuwe auto kopen ( sterke waardevermindering ). Wel zou ik een x bedrag inleggen op mn hypotheek zodat deze een stuk hoger wordt, en daarvan een mooi huisje kopen. En een 2e hands BMW X5 :P zou ik ook niet kunnen weerstaan.

Hiernaast nog wat kleine uitspattingen naar vrienden en familie toe en de rest nog 2 jaar sparen tot de opzet van mijn eigen bedrijf. Hiernaast zou ik fijn door blijven studeren/werken.

moos24

Re: Wat zou jij doen met een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:24

Ons huis verder afmaken, en de rest op de bank zetten.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:59

Tjalling terugkopen, me paardje op een manege zetten en derest op de bank zetten.

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:13

Een reis maken naar Amerika of China. Dat wil ik altijd nog eens doen. En een paar setjes kopen :+ En lekker sparen.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:15

Een paar leren laarzen kopen :')

De rest op de bank zetten en wat jaren rente vangen tot ik afgestudeerd en al ben (nee, ik ben nog niet eens begonnen :+).
Vervolgens is mijn droom om ooit een huisje te hebben met daarnaast een stukje land voor een paard en een shetje erbij :D

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:20

Als eerste: Nieuwe kleren kopen :+ Een klein auto'tje kopen (niet perse duur, als het maar een veilige en kleine auto is) Investeren in een bedrijf, deel naar goed doel, deel opzij leggen voor nichtjes en dan over de rest eens hard gaan nadenken. Paard staat goed dus wat dat betreft heb ik geen wensen :)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:25

Op de bank zetten tegen hopelijk een fijne rente, en braaf m'n studie afmaken. Daarna ga ik eerst beslissen wat ik met m'n leven wil, en daarna wat ik met het geld doe.