Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:15

Corelli schreef:
Miep: heb je erop geflitst ofzo? Jammer! Je bedeltjes komen niet heel goed tot hun recht zo.. :) Ik vind dat je er wel erg leuke dingen tussen hebt hangen :j

Ben bang van wel, vriendlief zijn camera gebruikt en ik weet niet hoe ik dat moet uitschakelen :o?

@Yinka, gefeliciteerd :D

@xFioon, de armband rekt id door het gewicht van de pandora's

@Sterre, i like Thomas Sabo, die gaat er ook komen bij mij :j

pinuts

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:55

Sterre: Dat zijn leuke bedeltjes:) Ik heb een "gewoon" bedelarmbandje, en lijkt me ook leuk om er meer aan te laten hangen, en dat mensen dat gewoon zelf een bedeltje uitzoeken wat zei mooivinden ( en in hen prijsklasse) In plaats van die pandora dingen.. Heeft meer waarde vind ik. Ik vind die pandoras er trouwens heel erg goedkoop uitzien, tis dat ik nu weet dat het zo duur is, anders zou ik denken dat t van een markt afkwam..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:01

@pinuts..... ze zijn IRL perfect afgewerkt tot in detail. Dus daarin verschillen we van mening :P
Over het inzicht van de ontwerpers bij bepaalde figuren valt te discussiëren := Zo zag mijn moeder in het hondje een varken _O-

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:05

Ik schrik me echt dood van die prijzen, ik ben volgende week jarig en wil een bedeltje aan mijn armbandje, maar die hoeven niet meer dan 10 euro te kosten. ( ja en dan heb je wel echt zilver) Want meer vind ik echt onzin.. Vraag me trouwens af of je met zon volle bos pandora bij een juwelier er veel voor terug krijgt, ik denk t niet.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:08

Bij een juwelier niet maar op MP, Marktplaza e.d. wordt er flink voor gevangen :P

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:10

ik zie op marktplaats veel namaak.. allemaal pandora "style"
Via marktplaats is er nog wel wat voor te vangen, maar denk dat julweliers t echt niet terug hoeven.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:12

Er staan ook echte pandora's tussen.....
Nope, hetzelfde dat een zadelmaker je adviseert via mp een poging te doen omdat je er dan meer voor kunt krijgen :P

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:14

ik zie een van 180 met 4 kralen erop ja.. Maar t valt me op dat t meeste namaak is. Tis gewoon een trend.. dat is leuk, maar voor mij persoonlijk is het dan niet speciaal meer.. T gaat dan echt om het merkje, dat mensen kunnen zien dat je ECHT pandora heb, net als BjornBorg en al die merken die in zijn.. Niets mis mee als je dat mooi vind hoor;) Ieder zijn ding.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:19

Ik ben daar ook niet zo van hoor.......
Mocht van vriendlief een cadeau uitzoeken voor 6 maanden verkering, dus ik zei hmmmm een pandora lijkt me wel wat.
Afijn het cadeau is er een aantal maanden later gekomen, op de dag dat ik mijn huis opleverde, kreeg ik een armband met het huisje eraan, iedere maand neemt hij een bedeltje voor mij mee :)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:20

Ik heb een carmilia armband (zelfs als pandora eigelijk, alleen schijnt armbandje steviger te zijn) met zo'n 10 bedels. Maar ik kan er niet tegen dat ding op m'n arm te dragen, word helemaal gestoord van dat gerammel.
Kwam er laatst pas achter dat ze ook stoppertjes hadden voor die armband, maar die dingen zijn geloof ik 40 euro per stuk.. belachelijk toch.
Daarom heb ik m'n armband nooit meer om eigelijk!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:21

dure bedoeling dan.. Wel erg lief hoor;) Daar niet van.. Maar erg duur.. Maargoed door dit topic heb ik mijn bedelarmbandje er weer bij gepakt, en wil ik er zeker weer wat aan laten zetten:) leuk!

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:23

koopshop.nl heeft nu die nieuwe bedels, oh die zijn zo leuk, vooral de murano glas bedels, oh zo leuk, ik ga is proberen een foto van mijn collectie te maken,maar vaak zijn de fotos erg slecht,doordat de camera het niet scherp kan stellen.
ga een poging wagen haha

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:25

ThaGirl schreef:
Ik heb een carmilia armband (zelfs als pandora eigelijk, alleen schijnt armbandje steviger te zijn) met zo'n 10 bedels. Maar ik kan er niet tegen dat ding op m'n arm te dragen, word helemaal gestoord van dat gerammel.
Kwam er laatst pas achter dat ze ook stoppertjes hadden voor die armband, maar die dingen zijn geloof ik 40 euro per stuk.. belachelijk toch.
Daarom heb ik m'n armband nooit meer om eigelijk!

Ik zou naar de juwelier gaan en een oplossing vragen.
Misschien past een stopper van een ander merk wel op je armband, die van pandora zijn bijv v.a. 22 eur

@pinuts bedelarmband is ook leuk :D heb nog een ketting liggen en door pandora die ook tevoorschijn getoverd :P
Enne pandora bedel is goedkoper dan hetgeen waar hij daarvoor mee aankwam O:)

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 11:25

Ik heb dus gisteren 6 van die bedels en van die ronde .... glaskralen? Ik weet niet wat voor naam dat heeft die gekleurde...?
Alleen ik heb dus spijt van de combinatie. Ik vind het niet echt leuk staan bij elkaar. Ik zal ze vast niet meer mogen ruilen, maar aan de andere kant ze wist dat het een cadeau'tje voor mij verjaardag was en dat ik het pas vrijdag zou uitpakken omdat ik dan jarig ben... Het zit ook gewoon nog in de verpakking en heb het niet open gemaakt.
Wat kan ik het mezelf soms toch lastig maken :P

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:27

Ja, ik heb ook een pandora armband! :)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:27

_Cynthia_ schreef:
Ik heb dus gisteren 6 van die bedels en van die ronde .... glaskralen? Ik weet niet wat voor naam dat heeft die gekleurde...?
Alleen ik heb dus spijt van de combinatie. Ik vind het niet echt leuk staan bij elkaar. Ik zal ze vast niet meer mogen ruilen, maar aan de andere kant ze wist dat het een cadeau'tje voor mij verjaardag was en dat ik het pas vrijdag zou uitpakken omdat ik dan jarig ben... Het zit ook gewoon nog in de verpakking en heb het niet open gemaakt.

Dat zijn murano's en als ze nog in de verpakking zitten, mag je echt wel ruilen :j
Bij welke juwelier ben je geweest :? ben je in onze woonplaats geweest mag evt via pb

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:32

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:34

Mooi :D Zie veel bedels die ik ook heb :P

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:36

Ik vind die murano's echt verschrikkelijk lelijk, net zoals die helemaal gouden dingen, ik ben meer van het zilver :+

Weten jullie of de armband ook vergroot kan worden? hij past opzich nog wel alleen als er meer bedels aan komen te hangen ben ik bang dat hij te klein wordt...

mariposa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:37

denk niet dat die vergroot kan worden, ze rekken nog wel is uit,
mis is er iemand op marktplaats die wilt ruilen voor een andere maat

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:38

Helemaal goud is ook niet mijn ding.... murano's zijn wel leuk maar dan 1 kleur en niet meerder kleuren.... vergroten lijkt me haast onmogelijk maar je kan het altijd vragen bij de juwelier

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:40

het lijkt een beetje op een ketting die ik kreeg bij mijn telefoon.. Otazu ofzo..

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 11:40

miep1979 schreef:
_Cynthia_ schreef:

Dat zijn murano's en als ze nog in de verpakking zitten, mag je echt wel ruilen :j
Bij welke juwelier ben je geweest :? ben je in onze woonplaats geweest mag evt via pb

Ja bij het kerkplein. Ken je die?
Ja ik weet echt niet wat ik gedaan heb. Ik heb een rode gekozen, een roze en een beige haha wat een combinatie. Ik zal is kijken of ik een voorbeeld kan maken op pandorasite en dan het hier plakken.
Ik wilde eerst om en om doen. Eerst een bedel en dan een murano, maar dat vind ik eigenlijk er niet uit zien.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:52

ik heb ook alleen maar zilver. vind het zelf niet mooi om er murano's tussen te doen, maar je kan er wel hele mooie combinaties mee maken :j
zou het gewoon even proberen of het terug kan, wie niet waagt wie niet wint ;)

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 11:59