Mijn vriend zou trots zijn!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Ik zeg dan gewoon dankjewel!
TS ik zag dat je ook MBO Bouwkunde doet? Zit nu ook op die opleiding.. veel jongens op school dus. En ja krijg zelf regelmatig complimentjes, of heb er regelmatig wat achter me aan lopen (komen elke keer bij je staan, gaan met je praten, willen je msn hebben etc. etc.) Vind dat altijd toch wel een egoboost hoorLet er zelf echter wel op dat het niet te erg wordt
Complimentjes niks mis mee, zolang het maar niet elke dag op een flirterige manier wordtDan is het bij mij ook snel geen dankjewel meer maar dan reageer ik ook eerder in trant van dat ik bezet ben, of msn gesprek open laten staan waar kusjes en hartjes in staan
(dat moet toch duidelijk zijn
)
Heb jarenlang een negatief zelfbeeld gehad, en ben door complimentjes uit het dal gekomen en nu zie ik het al bevestiging; "Zie je wel ben wel een leuke meid"
Ididit schreef:Dit vind ik dus zo ontzettend vreemd! Waarom zou jij geen complimentjes mogen krijgen? Wat een onzin zeg. Mijn vriend is juist altijd reuze trots als ik een complimentje krijg en zegt dan gewoon dat ze helemaal gelijk hebbenHij vind het prima, en het is ook een mooie boost voor je zelfvertrouwen toch?
Ik zou er ook niet echt tegen kunnen als ik dat soort dingen moet gaan verbergen, dat zit helemaal niet in me. Als mijn vriend dit soort dingen niet leuk vind zie ik dat echt als een vorm van niet vertrouwen en als dat er niet is, is er wat mij betreft ook geen reden voor een relatie.
TS, heeft je vriend al eens aangegeven dat hij er moeite mee heeft? Je moet niet voor hem gaan denken hoor. Vraag desnoods gewoon recht op de man af of hij het vervelend vind, dan weet jij ook waar je aan toe bent
)
(soms ook erbij, da vindt mijn vriendje ook, maar dat is afhankelijk van de manier waarop het complimentje is uitgesproken
)
ik vind het echt niet grappig als meisjes op mijn vriendje zijn orkut / facebook een berichtje achterlaten waarin enkel staat "Wat ben jij toch een hete brok" (soms zelfs in hoofdletters..) terwijl ze weten dat hij een vriendin heeft. Ok ik weet dat ik een knap ventje heb en ben daar blij mee, maar zo'n nutteloze berichtjes kunnen mij echt gestolen worden hoor en hoewel hij altijd zegt dat ik de enige/mooiste/....ben, voel ik mij altijd wat onzeker als hij zo'n berichtje krijgt...