Stel je krijgt een complimentje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:53

Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor.
Mijn vriend zou trots zijn! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:41

Meestal zeg ik zoiets van 'Goh, vind je ?'
Of gewoon heel neutraal 'Dankje / Ohh okee ;) / Leuk om te horen'.
Maar dat is dan wel in 'real life'.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 11:59

_Marinke_ schreef:
Ik zeg dan gewoon dankjewel! :D

TS ik zag dat je ook MBO Bouwkunde doet? Zit nu ook op die opleiding.. veel jongens op school dus. En ja krijg zelf regelmatig complimentjes, of heb er regelmatig wat achter me aan lopen (komen elke keer bij je staan, gaan met je praten, willen je msn hebben etc. etc.) Vind dat altijd toch wel een egoboost hoor :o Let er zelf echter wel op dat het niet te erg wordt :)

Complimentjes niks mis mee, zolang het maar niet elke dag op een flirterige manier wordt :) Dan is het bij mij ook snel geen dankjewel meer maar dan reageer ik ook eerder in trant van dat ik bezet ben, of msn gesprek open laten staan waar kusjes en hartjes in staan :o (dat moet toch duidelijk zijn O:) )

Heb jarenlang een negatief zelfbeeld gehad
, en ben door complimentjes uit het dal gekomen en nu zie ik het al bevestiging; "Zie je wel ben wel een leuke meid :D "

Heel herkenbaar. Ja doe ook bouwkunde. Dus jongens zat. Elke keer als ik langs loop, Ho'll m in de boks. Of mooi rood is niet lelijk. (2 voorbeelden van vandaag.)

Negatief zelfbeeld is echt een groot eigenschap van mij. Jarenlang gepest vanwege me uiterlijk. Dus weet gewoon niet hoe ik met complimentjes om moet gaan..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:00

_Chantal89 schreef:
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor.
Mijn vriend zou trots zijn! :+

mijne ook :D

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:28

Ididit schreef:
Dit vind ik dus zo ontzettend vreemd! Waarom zou jij geen complimentjes mogen krijgen? Wat een onzin zeg. Mijn vriend is juist altijd reuze trots als ik een complimentje krijg en zegt dan gewoon dat ze helemaal gelijk hebben :) Hij vind het prima, en het is ook een mooie boost voor je zelfvertrouwen toch?

Ik zou er ook niet echt tegen kunnen als ik dat soort dingen moet gaan verbergen, dat zit helemaal niet in me. Als mijn vriend dit soort dingen niet leuk vind zie ik dat echt als een vorm van niet vertrouwen en als dat er niet is, is er wat mij betreft ook geen reden voor een relatie.

TS, heeft je vriend al eens aangegeven dat hij er moeite mee heeft? Je moet niet voor hem gaan denken hoor. Vraag desnoods gewoon recht op de man af of hij het vervelend vind, dan weet jij ook waar je aan toe bent :j

Omdat hij nare dingen heeft meegemaakt vroeger met dat soort dingen. En mij interesseren complimentjes van anderen me niet, dus kan ik ze net zo goed weghalen.

Als ik het zou laten staan zou ik er niks over horen van hem hoor, maar ik weet dat hij zich van binnen dan op zit te vreten. Ik hoef niks voor hem te verbergen, voor mij zou het geen concequenties hebben. (zou die ook niet moeten proberen :P)
Ik denk alleen ook in de omgekeerde situatie; wat als een meid dat op zijn hyves zou zetten. Ik zou daar ook wat onzeker van worden, en dat heeft ook zo zijn redenen.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:28

Als iemand mij face-to-face zo'n complimentje geeft, zeg ik altijd "thx :D (soms ook erbij, da vindt mijn vriendje ook, maar dat is afhankelijk van de manier waarop het complimentje is uitgesproken ;) )
Maar als het op facebook ofzo zou staan of gsm, dan zou ik het wel verwijderen...
Want noem mij maar jaloers, bezitterig, irritant,.....weet ik veel wat nog allemaal ;) ik vind het echt niet grappig als meisjes op mijn vriendje zijn orkut / facebook een berichtje achterlaten waarin enkel staat "Wat ben jij toch een hete brok" (soms zelfs in hoofdletters..) terwijl ze weten dat hij een vriendin heeft. Ok ik weet dat ik een knap ventje heb en ben daar blij mee, maar zo'n nutteloze berichtjes kunnen mij echt gestolen worden hoor en hoewel hij altijd zegt dat ik de enige/mooiste/....ben, voel ik mij altijd wat onzeker als hij zo'n berichtje krijgt...
Daarom verwijder ik dus ook zo'n berichtjes, doe een ander niet wat je niet wil dat aan jou geschied, maar dan in omgekeerde richting ;)